Székelyhon.ro
2012. május 23., szerda; Ma Dezső napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Halálos baleset a kecseti eltérőnél

Józsa Jenő | 2010.12.01. [17:27] | Utolsó módosítás: 2011.01.06. [17:28]
Get the Flash Player to see this player.

Szerdán hajnalban életét vesztette egy korondi fiatalember. Túl nagy sebességgel hajtott, Farkaslaka és Korond között egy kanyarban lesodródott az úttestről és felborult. Három utas megsérült, a sofőr elhunyt. Olvassa el cikkünket!

Kód:

Miután kiválasztottad, mit szeretnél, másold ki a fenti beágyazási kódot. A kód választásodnak megfelelően változik.

Paraméterek:

480 x 360
640 x 480
786 x 590
960 x 720
Egyéni
Szélesség: px
Magasság: px
Automata lejátszás

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások131
131.
Unokahuga
2011.01.30., vasárnap [20:52]
Jajj kicsi Huni már 2-hónapja,hogy itt hagytál bennunket,még mai napig,nem jon,hogy higgyem,hogy ez megtortent,es pont veled! nagyon hijanyzol mindenkinek! Vigasztalodást a családnak,és nyugodj békében Hunorka!!!!!!!!!!!!!!
130.
Anonim
2011.01.02., vasárnap [08:31]
Mindenki foglalkozzon a saját dolgával és ideje lenne hogy mar ezt a sok commenteket abba hagyni hadd tudjon szegény Huni nyugodni békében valahol tekintetre kellene lenni a szüleire nem értem miért ilyenek az emberek ....szégyen...
129.
Bebe
2010.12.30., csütörtök [21:47]
Kedves anonim 15, ehhez a kommentjéhez hozzáfűzném, hogy csakis kizárólag maga nevében nyilatkozzon...én is a tisztességesen dolgozó, igazságot kereső (zárójelben megjegyezném, hogy helyesen írni tudó) nagy többséget képviselem, de véleményem szerint, nem kellene a nép hangjának tartania magát, mert nincs joga mások nevében igazságtalanul ítélkezni, és fényezni az EGOját azzal, hogy mennyire bátor, mert ujjat húzott a SRIvel és anno a SECUval ( habár finom különbség van a bátorság és a vakmerőség között), de itt a számára jelentéktelen ügyben nem meri felvállalni önmagát!!!
Nem azt mondom, hogy hallgasson és tartsa magában véleményét, csak azt, hogy legyen annyi TISZTELET Önben a halott és szerettei iránt, hogy mindezt NE ITT tegye!!!
128.
Bebe
2010.12.30., csütörtök [20:57]
Kedves anonim15, szerény véleményem szerint, nem kellene általánosítanod, igaz valamilyen szinten egyet értek veled, azzal kapcsolatban, amit a gazdagok gyerekeiről mondtál... viszont most jön a DE: azzal, hogy EZ alatt a videó alatt fejezed ki nem tetszésedet a gazdag csemetékről, a román bűntetőjog hiányosságairól és a jogi személyekkel kapcsolatos bántalmaidról (ide nem illő módon), legtöbbünket arra engedsz következtetni, hogy Hunit besorolod, azok közé akik közé nem tartozott, és elítéled azért, amilyen nem volt... mindezt úgy, hogy még csak nem is ismerted!!! Ezen tények fényében jogosnak tartom azok felháborodását, akik hol szépen, hol csúnyán arra kértek, hogy ne általánosíts, így beszennyezve emlékét és embertelen módon fittyet hányj a gyászoló család és ismerősök fájdalmára. Hova bújt el benned az empátia, jó ember??????
Az előttem szólóval egyetértve javasolnám, hogy ahelyett, hogy Huni balesetéről szóló videó alatt véleményeznél, inkább indíts egy privát blogot valahol, ahol kellő mennyiségben és minőségben űzheted a kommentálás művészetét bármiről, bárhol...CSAK NE ITT!!!!!

Huni a jó Isten nyugtasson, vigasztalást a családjának, szerelmének és ismerőseinek!
Emléked őrizni fogjuk szívünkben!
127.
Anonim
2010.12.30., csütörtök [19:48]
Trebuie sa vorbesti, dar nu neaparat aici!!!!!! Fa-ti un blog!
Sincere condoleante familiei, prietenilor si nu in ultimul rand iubitei!
126.
Anonim
2010.12.30., csütörtök [11:16]
Hunornak a szulei azt allitjak, hogy nem O vezette az autot es kertek szakelemzest, amivel azt akarjak bizonyittani, hogy mas szemely allt a kormany mogott es Hunort csak odahelyeztek. Ez egy nagy hujeseg. Keptelenseg hidjetek el...
125.
Anonim
2010.12.25., szombat [21:57]
Sziasztok! Most őszintén nektek van szivetek?? Aki nem ismerte Hunit az miért írja ide a hüjeségeket. Huni nem egy olyan gyerek volt aki egésznap otthon ült és ugyis a szülők dolgoznak hozzák a pénzt.Nem ez nem így volt...Ő is ugyanugy dolgozot mint az édesapja vagy az édesanyja.És elárulom Huni nem száguldozott az úton, csak mindenki követ el hibákat és sajnos nála ez volt az utolsó. A diplomát sem pénzzel szerezte hanem tanult..Eltudjátok képzelni mit éreznek a szülők egyetlen gyerek volt akit nagyon-nagyon szerettek. Még most sem tudják felfogni mi történt.Minden nap a temetőben a mécsesek égnek és ti itt még okoskodtok, hát nagyon szép.Ennyit értek. ha nem tudtok együtt érezni akkor inkább hallgasatok, mert ez a videó nem azért van fent, hogy itt okoskodva kommentáljatok ami megtörtént megkellett történie. A jó ISTEN ennyi életet adott Huninak!:(:(
Vigasztalódást a szülőknek és a barátnőnek!!!
NYUGODJ BÉKÉBEN HUNII!!!!
124.
Kalányos
2010.12.23., csütörtök [22:47]
Sziasztok!

Hunor temetéséről készült-e videófelv? Mert szeretném megnézni, mert sajnos külföldön vagyok.Ha tudtok valamit légyszi írjátok meg.Őszinte részvétem
123.
Anonim
2010.12.13., hétfő [21:16]
Most öszintén nem mindegy,hogymegvette azt a hülye diplomáát???mit kell ezen vitázni nem értem??...miért kell elítélni???senki sem tud semmi konkrétumot mondani...minek mocskoljátok az emlékét...nem gondoljátok hogy az Isten fent van,és bárki lehet a következő???Helyesirási hibakrol ,penzol beszeltek ilyen helyzetbe elég szomorúúú:(!
A legkonnyebbb másfelett itélkezni es foleg akkor h megse tudja mar sajnos vedeni magat szép...:(
Részvetem a családhoz...és kitartást a baratnojenek:((:(:(:
122.
Anonim
2010.12.13., hétfő [19:43]
A Jó Isten bócsássa meg nektek, nektek akik nem ismertétek és ítélkezdtek,egy ilyen helyzetben. Nem szabadna engedi a kommenteket!!!!!!! Nem mindegy,hogy menyire volt tehetős családól Huni???Hogy a fenében lehet ezen vitázni,hogy igen mert gazdag volt,igen mert ha dolgozott volna egész nap, nem lett volna kedve este... Hogy nem vagytok kicsit sem tekintettel arra,hogy a közeli hozzátartozók ha elolvassák,hogy fognak érezni?Nem elég nekik az a fájdalom ami igy is van? Egyikünk se jobb a másiknál,mind egyformák vagyuk Isten előtt,nem azért hal meg valaki mert gazadabb vagy szegény, senki sem hibás, ez volt megírva,és ha nem így akkor sajnos megtörtént volna masképp. Az vesse az első követ aki jobb a másiknál,és úgy érzi,soha sem hibázott!!
Nyugodj békében Huni :(, te már jó helyen vagy...
R.Betti ( Korond)
121.
igazság
2010.12.13., hétfő [17:06]

(Törölve)

120.
Anonim
2010.12.12., vasárnap [10:55]
@@@:
Hát igen bő biza,és azért az,mért neked más szóval nem lehet elmagyarázni,hogy legalább az emlékét tiszteld Huninak, te kébzeled magadat nagytudónak,mikor közben,mint a kicsi gyerekek mindent a szadba kell rágni!! és ha szép szóból nem értessz akkor a csunyat hatha megérted! Te azt hiszed,hogy ha valakinek sok a pénze,és nem szenved hianyt,mind esetleg te az mindent megvásárol pénzel??? Vagy csak talán irigy vagy? hogy neki volt,és neked nincs,ha nem teszel érte,hogy legyen,akkor nem is lessz a büdös életben! És legalább anyi tisztelet legyen benned,hogy az emlékét lagalább tiszteld,és még most is ne a szád járjon,hogy igy,vagy úgy! Es mivel,hogy te egy kivül álló vagy azt sem tudod,hogy mi hogy van,es,hogy volt nem tucc semmit,de mi hozzátartozok vagyunk,es mi tuggyuk,hogy ki volt Huni,es garantalom,neked,hogy te a labujja hegyéig sem érsz fől! Csak az irigység beszél belőled,mert,rosszul esik,hogy neki sok pénze volt,és neked nincs semmid,de tudod,hogy mit ,A DRÁGA JO ISTENT ARRA KÉREM,HOGY NE IS LEGYEN SOHA SEMMID,ES AMID VAN IS CSAK ELVEGYE,MERT ANNNYIRA NEM TUDOD,TISZTELETBEN TRTANI AZ EMBERTARSAIDAT,HOGY AR MAR NEVETSÉGES,ÉS TUDOD,MINDENKI MAGABOL INDUL KI A ( PÉNZEL VETT DIPLOMA) IS ARRA JELLEMEZ,HOGY EGY TANULATLAN FAJPARASZT VAGY,ES NINCS ISKOLÁZATSÁGOD!!!!!! EGY SZÓVAL "BUNKÓ VAGY"
119.
Anonim
2010.12.11., szombat [12:34]

(Caps Lock túlzott használata miatt kimoderálva)

118.
@@
2010.12.10., péntek [22:17]
Kedves Anonim! Látom nagyon bő a szókincsed, ilyen NAGY A POFÁD kifejezéssel, sokat nem fogsz elérni, csak be bizonyitod, hogy mennyire balfácán vagy te. Bárki tud egyetemet végezni ilyen módszerrel, és más is dolgozik, nehogy azt hidd, hogy csak te, és ő! És amugy, ha nem tudtad volna, lehetsz miliárdos is, amikor a fellegekbe kerülsz, nem fogod magaddal vinni egy táskába, sőt a JÓISTEN előtt, mindenki egyforma, ott nem számit a pénz, sem a PÉNZZEL VETT DIPLOMA sem más!!! Csak az, ha nem tudnád, HOGY EMBER LÉGY! Ami te nem vagy, mert ilyen írkálásokkal, inkább állatra hasonlítasz!
117.
Anonim
2010.12.10., péntek [19:50]
116 és a többi mosdatlan szájú figyelmébe,róluk van szó!
A mai szülők a gyermeknevelés terén jól elrontottak valamit.A mai fiatalok(tisztelet a kevés kivételnek) dolgozni,tanulni nem akarnak,a szexen és a pénzen kívül nem érdekli őket semmi.Nincsen gátlás ,erkölcsi tartás,az idős emberek iránti tiszteletet még hírből sem ismerik.Ne csodálkozzunk semmin.Ha nem lesz rövidesen változás a nevelés terén,hamarosan bűnözők százaival találjuk szemben magunkat.
116.
v.e
2010.12.10., péntek [19:10]
mier baj az ha volt neki bunkok? menjetek,dolgozzatok,hogy legyen nektek is. NE VARJATOK,HOGY A SULTGALAMB BEREPULJON AZ EHENKORASZ POFATOKBA.
115.
Adu
2010.12.10., péntek [10:03]
Mint a hiénák tépítek szét az embert,van aki meg magamutogatásra használja ki ezt a szomorú eseményt és nyelvtani helyeségeket meg szerelmes világirodalmat hoz ide kedves Tófalvi Rózália és a hozzá hasonló okoskodók!? Tudtommal nem büszkélkedhetsz sok iskolai vágzettséggel és még jogsid sincs,mit tudsz te a vezetésről,ilyenkor nincs szükség fellengzőségre,meg hülye eszmefutatásokra,meg nyelvtan órára,meg vitára.Olvasd el a kommenteket és szállj magadba és a te írásaid nyelvtani helyeségét és kijavíthatod ha már itt tartunk,mert nem csak az ékezetek hiányoznak!(az angol billentyüzetet is be lehet állítani).Nem kiváncsi senki az okoskodásaidra és a személyes megjegyzéseidre.Te vagy a szánalmas,jobb lett volna ha névtelen maradtál volna és úgy kívántál volna részvétet.
Tisztelettel azok íránt akik tudják,hogy mi ilyenkor a helyes megnyílvánulás.
Részvét a családnak
114.
KicsiK
2010.12.10., péntek [09:44]
"A VILÁGGAL AZ A BAJ,HOGY AZ OSTOBBÁK HOLTBIZTOSAK MINDENBEN,AZ INTELLIGENSEK PEDIG TELE VANNAK KÉTELYEKKEL."
AZ IRIGYSÉG - ÖNMAGUNK MEGALÁZÁSA." (J.Jevtusenko)

Szomorú,hogy egy ilyen fájdalmas és szörnyű dolog így felkorbácsolja a kedélyeket és így gondolkodnak az emberek.
A hírek értünk,nekünk vannak,egy újságnak az a dolga,hogy tudósítson,információkat közvetítsen.Nézzünk szembe a szomorú tényekkel!_megteszünk mi mindent,hogy ilyen és ehez hasonló szörnyű dolgok ne történjenek?Miért?cigizünk,eszünk,tefonálunk,nem kötjük be magunkat és gyerekeinket!!! Vonjuk le a következtetéseket és okuljunk belőle és ne ítélkezzünk,mert csak ebben az évben nagyon sok ilyen baleset történt.Segítsünk egymásnak,figyeljünk jobban oda a környezetünkre,szólítsuk meg a rokonainkat,barátainkat,
A szülők,hozzátarozók fájdalma felmérhetetlen és nem az anyagi jólét befolyásolja,mint ahogy azt sem,hogy ki milyen ember.
Részvétünk a hozzátartozóknak és imádkozzunk,hogy velünk ne történjen ilyen!
113.
ili
2010.12.10., péntek [09:34]
nyugodjon békében az én kicsi Hunikám érthetetlen dolog amit meg most sem tudok fel fogni és aki nem ismerte az jobb ha nem ír semmit mert ilyen ember mint ő az életben nem volt és nem is lesz nem kívánók rosszat de remélem ki fog derülni az igazság és mindenkit érdeme szerint megfog büntetni nyugodj békében kicsi Hunikám.
112.
Aaattila
2010.12.09., csütörtök [23:58]
Mindannyian akik ot ragalmazzatok,ti(oly sokkan) nem vagytok emberrek!A legfajobb,h sajnos a sok fajtiszta szekely allat irni is tud!!!Ilyen fiatalember,mint Hunorka,jo par evtizede nem taposta szulofalum foldjet.Fantasztikus ember hagyta el foldunk,akarata ellenere!!!Nyugodj bekeben! Utoirat:ne feledjetek!En mindig emelt fovel gondolok rad,koszonve a Fennvalonak,h baratkent neztel ram!!!
111.
Anonim
2010.12.09., csütörtök [22:59]
akibenn,meg mindig nincs egyeb,csak rosszindulat,annak azt kivanom,hogy az aldott Isten azt vegye el tole akit a legjobban szeret,es akkor talan elgondolkodik azon,hogy mien mikor valaki elveszitt valamit! jah es ne talalgasatok,mert senki,sem biztos semmiben,es kozuletek eggyik sem volt ott a balesetkor,es nem tugya senki,hogy valobann versenyeztek,vagy nem !!!!!!! es amig nem tud senki semmi biztosat,addig fogja meg a szajat ,es halgasson!
110.
Anonim
2010.12.09., csütörtök [22:52]
@@@:
hat szegelhetned magadat! latszik,hogy te még sosem vesztetted el egyik szeretedet sem,es ha megis akkor kő szivü vagy!! és érzéketlen! csak egy fél percre éld bele magad a szülők helyzetébe,és neked,sem lenne kedved az élethez,es meg neked jar a mocskos pofad,es te ragalmazod Hunorkat,aki mar nincs koztunk .egy kivulallo!E azt sem tudod,hogy kiaz,joforman,csa annyit,hogy gazdagok a szulei,de ok azert kemenyen megdolgoztak,es Hunorka is ugyanugy dolgozott,mint barki mas,es tudd meg,hogy nem egy olyan dog,tudastalan felszereles volt mint te! jah és nem azert vegzett egyetemet,hogy a mezon kapaljon,de te biztos,nem diak iskolaban jartal,hanem szamárkébzőben!! es faj az igazsag,hogy aki szeret dolgozni,annak van penze,es az olyan szerencsetlenek,mind a hozzad,hasonloknak nincs semmiek!
109.
Anonim
2010.12.09., csütörtök [22:42]
Hát szégyelhetné magát aki,még mindig szegény Hunorkaval foglalkozik,ő már nincs köztunk,es nem tudom,megerteni,hogy egy,egy fajparaszt,meg mindig ,miert ossza a multat,megtortent,es ez nagyonn szomoru,de az meg nem azt jelenti,hogy mindenki kedve szerint rágalmazhatja Hunorkat,mikor tugyuk,hogy o nem tuggya megvedeni mar magat! szegyelje magat az a penzehes,ember,aki ilyen kommentetek ir,es meg az emlékét sem tiszteli!!! nyugodj békében Hunorka!
108.
@@
2010.12.08., szerda [22:16]
Így igaz, ha egész nap kellett volna dolgoznia, biztos nem lett volna kedve éjjel rohangálni. A PÉNZ NEM MINDEN! Nem ismerem a családot, de ahogy hallottam mindent meg tudtak idáig venni, de sajnos ezt már nem lehet. Nagyon elgondolkoztató dolog, sajnos ebből nem tanulnak semmit a mai fiatalok. Egy hét, és már újra mindenki szalad, és versenyeznek, hogy ki tud gyorsabban menni, ezzel veszélybe sodorják mások életét is. Ártatlan emberek veszítik el életüket ilyen gondatlan, felelőtlen emberekért. Szomorú, hogy az ilyen emberek, nem félnek semmitől, és senkitől. Nekik mindent szabad, az ők könyvüket nem veszik el, bármennyivel is mennek, nekik nincs szabály? Evvel szemben mások, akiknek nincs pénzük fizetni a rendőröknek másodperceken belül, már nem látják a könyvüket!
Nyugodj békében! Részvétem a családnak!
107.
Anonim
2010.12.08., szerda [16:45]
Üzenem anonim 24,31 és 35-nek, hogy lehet jószívű valaki s rendes gyermek a törvény az neki is törvény kellene legyen. Nagyon sok mindenen szemet hunynak a rendőrök is, mert van pénz ( s ez nem csak H érvényes), mert úgy ahogy írja anonim e, ha elvennék a jogosítványt lehet eletet is mentenének. Mindig is gyorshajtó volt H.Sajnos vannak barátai akik magukra is ismerhetnek abban, hogy versenyeztek abban, hogy ki mennyi idő alatt tudja teljesíteni a Korond-Udvarhely távolságot. Az utolsó előtti az 9 perc volt, s gondolom ezt próbáltak meg kevesebbre csökkenteni, de sajnos eléggé hosszúra nyúlt ki. Sajnos ilyen világot élünk. Abbiza ha egész nap kellett volna dolgozzon nem fogta volna a görcs az éjszakai randalírozásra. Nem diszkóba indultak, hanem inni.
106.
Tofalvi Rozalia
2010.12.08., szerda [04:49]
105 Anonim - Tofalvi Rozalia
105.
Anonim
2010.12.08., szerda [04:46]
"Kint megremeg a nyárfa-ág
és ablakomra koppan -
úgy érzem most: a kerten át
te jössz felém titokban.

A tóba csillag fénye hull,
s lent megdereng a mélyvíz -
úgy érzem: kínom elcsitul,
s már megbékélek én is.

A hold szikrázik fényesen,
a felhő szerteszéled -
úgy érzem: rád emlékezem
mindig, amig csak élek.
-Mihai Eminescu-


A vilagirodalom egyik legszebb versevel szeretnek vigasztalodast kivanni mindazoknak, akik Hunit a szivukben hordtak es emleket tovabbra is szivukben hordjak,....mindig amig csak elnek.

Szivemet melegseg ontotte el a 99.Anonim hozzaszolasat olvasva ,bizom benne,hogy szavaibol okulva jobbak,turelmesebbek,kedvesebbek,leszunk egymashoz.Bizom benne,hogy mindenkit ugyanugy lelken erint,erintett ez a hozzaszolas , mint ahogyan engem .

Telyesen egyetertek 100.Anonimmal,
104.
Face
2010.12.07., kedd [15:23]
Sajnálatos és szégyenletes dolog a rosszmájúság. Nincs abban az emberben semmi tisztelet, sem együttérzés, aki másik ember halálának "örvendeni" tud... főleg ha az az ember falubelije. Bizonyára nem élte át, még azt az érzést, hogy milyen elveszíteni valakit, akit szeretett.
Buta és arrogáns....
Nyugodj Békében Huni....
103.
Anonim
2010.12.07., kedd [10:48]
a gyors hajtasert
102.
Anonim
2010.12.07., kedd [10:16]
az ember nem tudja hogy mit er joblenne ha a roszindulatait es az irigy megjegyzeseit megtartana maganak
101.
Anonim
2010.12.07., kedd [10:13]
egyet ertek kőves
100.
Anonim
2010.12.07., kedd [10:10]
Vegyetek példát es olvassatok el figyelmesen a 99 Anonim hozzaszolasat a legszebb es legértelmesebb hozzászólás amit eddig olvastam! vegre egy értelmes érzőszívű ember aki semmi bantot nem irt a kommentjebe! Hagyjuk mar abba a kommentált szerintem!
99.
Köves
2010.12.07., kedd [09:31]
Azt hiszem ideje volna ezt a videót levenni a főoldalról , és leállitani ezt a parttalan komment -áradatot , ahol már úgy gondolom minden fél mindent elmondott. Szomoruan összegezhetjük a következőket :
- derék , egészséges , értékes fiataljaink közül túl sokan válnak áldozatává a felgyorsított ritmusú életnek. A maguk , szüleik ,szeretteik érdekében kérjük meg őket vigyázzanak jobban magukra , épségükre!
- nagyon sokan sablosan gondolkodnak , nem tudják kifejezni érzéseiket , megfogalmazni helyesen gondolataikat , képtelenek türelmesen érvelni álláspontjuk mellett. Többet kell beszélgetni , türelmes párbeszédeket folytatni .Lehangoló volt olvasni a hozzászólásokat ! Hiszem , hogy ettől jobbak vagyunk !
Emlékezzunk szeretettel Hunira , (és a többi hirtelen eltávozottra) és legyünk kedvesek és megértőek hozzátartozóik irányában, hogy ezáltal is enyhüljön a mérhetetlen bánat.
98.
Anonim
2010.12.06., hétfő [16:57]
Üzenem Mako Z-nak ha a munkatársait nem tiszteli , legalább a falubelije emlékére legyen tisztelettel
97.
Anonim
2010.12.06., hétfő [16:52]
Kérlek uram bocsásd meg B.Laci kérését mert nem tudja mit beszél,de majd akkor felvilágosodik amikor majd kap ö is egy olyan telefont amelyben értesitik hogy egy komás gyorshajto elgázolta valamelyik családtagját..............
96.
blankablanka
2010.12.06., hétfő [16:42]
Sziasztok anonim15-el teljes mértékben eggyetértek , hajrá hogy valaki meg meri mondani a frankot , és még egy dolog aki naponta jár azon az utszakaszon az tudja hogy javitás alatt volt sokáig az a szakasz erdö alatti része , lámpa irányitotta a forgalmat , évek ota problémás utszakasz , mindegyre meg van csuszva , hepehupás gödrös . Aki betartja a szabályokat és naponta jár arra az tudja és elövigyázatos
95.
mmm
2010.12.06., hétfő [16:08]
okostojasnak erzed magad? benned nincs jo erzes? ismerted te te egyaltalan ? na nem akkor halgas . HUNI egy oszinte ember volt es ha volt is neki nem mutatta. hagyad h nyugodjon bekebe
94.
MMM
2010.12.06., hétfő [15:56]
mennyi erzestelen ember van.legyetek tekintettel a csaladra
93.
MMM
2010.12.06., hétfő [15:53]
NYUGODJ BÉKÉBEN HUNI
92.
v cs korond
2010.12.06., hétfő [13:01]
nem hiszem el hogy ennyi rosz indulatu es erzestelen ember van a foldon meg ilyen esetekben is van irigy ember hol van az egmas iranti tisztelet es egyut erzes aki nem ismerte az fogja mar be az a mocskos szajat es ne irjon mindenfele rosz indulatu velemenyt nem gondol senki a szulok fajdalmara es hogy olyan embert szidtok es kritizaltok aki mar nem tudja meg vedeni magat nincs benetek egy csopnyi szegyen erzet es sajnalat akar hogy is de egy ember tarsat vesztetunk el nem egy targyat hadjatok hogy tudjon bekebe nyugodni szegeny
91.
Anonim
2010.12.06., hétfő [12:15]
Szegény srácot mar eltemettek hagyjatok békében nyugodni fejezzetek be ezt a témát es hagyjatok megnyugvást a szüleinek is! Szerintem részben van igazság minden hozzászólásbán de nem ismerjük a megtörtént helyzet részleteit így hat nem ítélkezhetünk!! Mélységes fajdalmukban Osztozom! Megnyugvást kívánok!
90.
Csak kérdezek
2010.12.06., hétfő [00:39]
Egyetértek azokkal a véleményekkel, hogy az ilyen eseteket ki kell elemezni azért, hogy hasonló a jövőben minél kevesebb forduljon elő.
Szerintem ezzel egyetértenek a szegény áldozat szülei is, és maga az áldozat is ott fent, az égben.
Sok szülő van egyébként, aki - miután a gyerekét valamilyen baj érte - tevékeny társadalmi szerepet vállalt, hogy mások gyerekeivel ilyen ne történjen meg. Gondoljunk csak azokra a szülőkre, akiknek gyerek rákban halt meg, és alapítványt hoztak létre a rákos gyerekek segítésére. De vannak olyan szülők, akiknek gyerek például drogos volt, és a szülők felvették a harcot ez ellen. Természetesen ezek hosszú lejáratú folyamatok, senki sem várja el most az elhunyt szüleitől, hogy holnap ilyen munkába kezdjenek, évek kellenek egy ilyen tragédia kiheverésére.

A balesetre visszatérve: meg kellene nézni, hogy elegendő veszélyt jelző tábla, útburkolati jel van-e ott, az úttest szélét foszforeszkáló rudak jelzik-e stb. Mert sajnos Romániában az útszegély, főleg az alacsonyabb rendű utak esetében, nincs megfelelően jelezve, így néha az ember egy tizedmásodpercig vakon vezet.
A másik: reméljük, hogy a gépkocsigyártás is fejlődik, és olyan járművek kerülnek egyre inkább a piacra, amelyeknek több biztonsági kiegészítőjük van (például: alkoholos sofőrt nem engedik vezetni, leblokkol a jármű; van bennük kisodrás-gátló és úttartás/útirány-segítő; egyszóval lassan robotizálódik a gépjárművezetés, persze az egyéni felelősség megmarad).
Az én meglátásom az, hogy az ilyen tragédiákat fel kell dolgozni, és Isten segedelmével kell törekedni arra, hogy minél kevesebb legyen. Minden magyar ember élete túl drága ahhoz, hogy értelmetlenül elvesszen.
Bocsánat, hogy ilyen hosszan írok, de bevallom őszintén, amikor nemrég otthon jártam nekem is volt egy veszélyes helyzetem (saját hibámból állt elő), amelyet hajszálon múlt, hogy túléltem. Úgy érzem egy kicsit magam, mint aki a halál kapujából tért vissza, és kötelességem elmondani azt a tanulságot, amelyet én - saját élményem alapján is - levontam.
89.
Attila33
2010.12.05., vasárnap [21:15]
vita es vita, vita hatan... De vajon olvassak azok ezeket akikhez szolnanak ezek a sorok ? A gyorhajtokhoz, a torvenyt be nem tartokhoz. Mert lehet a torvenyben le irt sebesseget nem tartod be abbol nem mindig lessz bajod, de a fizika torvenyei ellen ember nem tud fellepni.
Szerencse a szerencsetlensegben hogy nem votl vetlen szembejovo akit lesodorthattak volna az utrol.
Ha szetnezunk hazunk tajan biza, nap mint nap megy a rohammento, embereket vagnak ki az autobol. stb...
88.
B.LACI
2010.12.05., vasárnap [20:42]
KÉRLEK URAM BűNTESS MEG MINDEN ITÉlkEZŐT,KÉRLEK URAM HASONlÓ MÓDON! ÉS KÉRLEK ISTENEM TEDD MINDEZT MOST SZENTKARACSONY ELŐTT,HADD TUDJAK MEG MI AZ A FAJDALOM. NYUGODJ BÉKÉBEN HUNI!
87.
Anonim
2010.12.05., vasárnap [17:51]
Helyes, igy igaz , teljesen egyetertek
86.
Anonim
2010.12.05., vasárnap [12:12]
Sajnos csak a szüleidet ismerem,személyesen még sose találkoztunk.
Őket ismerve tudom,hogy rendes,tisztességes nevelést kaptál.
Nyugodj békében!!!!
P.E
85.
Anonim
2010.12.05., vasárnap [10:49]
anonim 4 szerintem nm kellene az utviszonyokon es a sebessegen vitatkoznod mert mar megtortent es nm lehet viszacsinalni es ha volna bor a kepeden mondtal volna anyit hogy az ISTEN NYUGTASSA .
84.
Anonim
2010.12.05., vasárnap [10:00]
ez a hozaszolas ugy nez ki nem a balesetrol szol hanem masok vitajarol (anonim15, Tofalvi Rozalia)
83.
anonim15
2010.12.05., vasárnap [08:27]
Tisztelt Tofalvi Rozália minnél többet irok annál jobban elárulom azt hogy indulataim igazak,valosak ,és merészek .Nekem is van nevem , söt arcom is és elhiheti a mult rendszerben is ki mertem mondani az igazat amivel a secu figyelmét keltettem fel és jelen rendszerben is el mertem mondani az igazat több ezer ember elött amivel a jelenlegi sri figyelmét vontam anno magamra .Tehát ön akkor nevezzen bárkit gyávának ha a mult rendszerben ön vagy szülei nem vörösre tapsolt kézzel tért haza egy egy pártgyülésröl hanem a secu távoli kiséretében .Elhiheti ön nekem akkor is az igazmondo embert érték atrocitások és most is hasonlo a helyzet ha ki mered mondani az igazat ,.Én teljes mértékben meg vagyok gyözödve arrol hogy a többség a kibontott és felhozott téma kapcsán igazat ad nekem mert az emberek számtalan ilyen és hasonlo esetet ismernek már .Tehát bátran kijelentem önnek hogy a tisztességesen dolgozo ,igazságot keresö nagy többség nevében irok .Mivel ez itt az irott média virtuális része én megfelelönek tartom hasonlo esetek boncolgatását mindenféle cenzura nélkül .és örvendek annak hogy már itt az oldalon is vannak jo páran akik ki állnak mellettem.Maradok tisztelettel az igaz becsületes többség nevében ,és kivánok ezuton önnek és táborának a közelgö ünnepek alkalmával egy BALESETMENTES ,IGAZSÁGOSABB UJ ESZTENDÖT
82.
Tofalvi Rozalia
2010.12.05., vasárnap [05:49]
Tisztelt Anonim 15!
Minel tobbet ir,annal tobbet elarul magarol,indulatai valos forrasarol,gyavasagarol.
Onnek nincs neve,On csak egy nevtelen ,aki csak a kuliszak mogul,nevtelen mivoltaba burkolozva mereszkedik szollani.
Tisztelt Anonim holgyem, uram !On nem a megfelolo helyet , idot, okot,indokot,oldalt valasztotta az orszag gazdasagi helyzete miatt Onben felgyulemlo keserusege kifejezesere,
de ha ugy erzi, hogy keserusege,elegedetlensege mar annyira telitett ,hogy most mar ez az utolso csepp a poharban, akkor vegye le anonim alarcat,vegye fel emberi nevet , mivoltat es miutan ezt mind megtette keressen egy masik oldalt.Ezen az oldalon egy szornyu tragediaval kapcsolatosan varnak hozzaszolasokat .

Ha emberi hiba is tortent tudnunk kell ,hogy " Tevedni emberi dolog " es tudnia kell tisztelt Anonim , hogy az itt olvashato,Onok kategorizalasa szerinti "ujgazdag,ujmilliomos, kozep vagy also reteg,gazdag,szegeny vagy paraszt " mindenki teved,tevedhet.TUDOM, HOGY ON IS TEVEDETT MAR!!!

Tudnia kell hogy nem vedeni avagy itelkezni szerettem volna, de szomoru, hogy az itt olvasottak erre kesztettek.Szomoruan tapasztaltam, hogy Onok mas fenyben megvilagitva latnak egy tragediat csupan azert mert ennek a tragedianak a foszereploje ,alanya egy olyan " emberi kategoriabol" szarmazik ami az Onok szemet kegyetlenul szurja.

Az en szememben ez kikozosites, emberi megkulonboztetes ,az en szememben ez BUN!!!!

Tudnia kell azt is tisztelt Anonim holgyem uram,hogy attol fuggetlenul, hogy en melyik "kategoriaba" tartozom, attol fuggetlenul, hogy On engem hova sorolna ,ugyanugy megvedem azt ,akit barki kikozosit,holtan is nevvel illet , mert masnak latja,mashova" kategorizalja" embertarsat mint onmagat.

MIROL IS BESZELT ON, TISZTESSEGROL??????

(Az ekezethiany miatt minden olvasotol elnezest kerek.)
81.
eistein
2010.12.05., vasárnap [01:08]
R.I.P +
80.
Egy Korondi
2010.12.04., szombat [21:30]
Tudjátok mit fiatalok, HUNIT hagyjuk békében nyugodni. És ne evvel foglalkozunk ha nem a saját privát ügyeinkkel. És a halottról vagy jót vagy semmit. NYUGODJ BÉKÉBEN HUNI ÉS SOHASEM FELEDÜNK EL.ŐSZINTE RÉSZVÉTEM A GYÁSZOLÓ CSALÁDNAK.
79.
Egy Korondi
2010.12.04., szombat [20:44]
Te biztosan tudod hogy ittasok voltak?76Anonim
78.
Anonim
2010.12.04., szombat [20:42]
VALASZ 76-RA........................ha valakit be akarsz kopni szerintem most nem a legmegfelelobb pillanat sem oldal !!menj el szolj nekik ha ilyet latsz vagy tudsz de most hagyd azt!!!sajnos isznak es vezetnek ,hat igen felelotlenek es azt mondjak , ha en vagany fiu vagyok mutatom a csajoknak h engem nem kapnak el csak az a baj h 2 kanyarral fennebb mar megis van a baleset.de hunor szerintem nem volt ittas!!!na meg persze aki irta h hajnalba szorakozni mentek??kerdem en szerdan reggel hol van diszko??na meg 15percre apuja megkapta o is diszkoba keszult vagy mi ???onzo emberek vagytok mondom en.szerintem itt a szekelyhon a legnagyobb hibas h megengedi h a VIDEO melle lehessen irni!!!!!!!!!!!!!!szulok helyet SERTESER BEPERELNEM MERT OK A HIBASAK MIND EZEKRE A SZOVEGEKRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
77.
Anonim
2010.12.04., szombat [19:57]
varom valaszotokat a 76.os hozzaszolasra.
76.
Anonim
2010.12.04., szombat [19:56]
valyon a korondi rendorok nem tudjak hogy ezek a fiatalok ittason vezetnek!!??mivel hogy ez nem az elso ebben az evben!ilyenkor hol vannak?
75.
Csak kérdezek
2010.12.04., szombat [18:27]
Részvétem a hozzátartozóknak!
A balesetről szólva, nekem diszkóbalesetnek tűnik, de lehet, hogy nem az volt?
Nemrég voltam Székelyföldön, és azt tapasztaltam, hogy azért vannak elég sokan, akik túl gyorsan hajtanak. Igazából, a helyiek mindenhol gyorsan hajtanak, mert a helyismeret bátorságot ad, de sajnos ez néha tragédiákhoz vezet.
74.
anonim15
2010.12.04., szombat [17:48]
Tisztelt 73-as anonim én nem tartozok abba a kategoriába amibe te be soroltál engem hisz amim van tisztességes munkával kerestem meg a két kezemmel és hidd el az autot sem apuka nyomta be a fenekem alá hogy legyen mivel villogjak hanem azt is becsületes uton szereztem, és annak tudhato be hogy én nem száguldozok az uton mint az örült hanem megbecsülöm azt amit tisztességesen megszereztem és vigyázok rá,mert ha netán összetöröm nekem apuka nem vesz egy honap mulva másikat.Abban igazad van hogy mindenki lehet vállalkozo ,viszont nem mindenki becsületes vállalkozo és abban igazad adok neked hogy sokan a vállalkozok közül kockáztatnak csak akkor lesznek majd elkenödve amikor majd lassan oda érik a társadalom hogy kérdöre vonja öket .Abban is igazat adok neked hogy aki dolgozik az hibázik is és képzeld még én is , de amiket a vállalkozok nagy többsége követ el az nem véletlen hiba hanem az tudatos tett magyarán szolva ...
73.
Anonim
2010.12.04., szombat [16:28]
61 anonim Te ha nem lennél egy irigy lusta semmirekelló nem kellene éhbérért dolgozzál vállald fel legalább a felét annak a felelösségnek amit ezek az emberek fel válaltak és légy te is válalkozo.Mindenki elött ott a leheöség de könnyebb itélkezni,másokat oktatni és szapuli élni a felelöség nélküli kényelmes életet ,mert ha nem csinálok semmit nincs esély arra hogy hibázzak.
72.
anonim 15
2010.12.04., szombat [15:34]
Stimata Daniel Gheorghe daca ati fi citit cu atentie criticile de mai jos ati fi aflat ca aici nu se judeca nimeni cu nimeni .Aveti dreptate cind spuneti ca si noi o sa fim judecati la rindul nostru dar macar acolo in fata lui Dumnezeu sintem toti egali ...cred .Dar criticile adevarate si sanatoase trebuie sa acceptati si dumneavoastra si sa vorbim despre niste fapte care au comis baietasii bogatasilor si in multe cazuri au scapat cu basma curata este un adevar si trebuie sa vorbim si despre asta .ramin cu stima
71.
daniel gheorghe
2010.12.04., szombat [14:53]
SINCERE CONDOLEANTE FAMILIEI. DUMNEZEU SA-L IERTE.
...iar pentru cei care judeca un mic sfat:
nu mai fiti haini oameni buni. nu judecati ca nu aveti nici un drept. veti fi judecati la randul vostru.
Pentru parinti : Dumnezeu sa va ajute sa treceti peste tragedie.
VAIA CON DIOS HUNOR
70.
Anonim
2010.12.04., szombat [14:09]
Elso hozzaszolasom sem a te kommentedre irtam csak te reagaltal ra!en is most irtam eloszor es utoljara! Elnezest ha megbantottalak teged vagy barki mast! Szerintem mindenkit rosszul erint ez a tragedia!Tovabbi szep napot
69.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:54]
en most irtam eloszor es a hozzaszolasomra egyedul csak te valaszoltal kikrol beszelsz??????szerintem erted a lenyeget amit irtam legalabb is kellene es ne kombinaj masfele es ne fessel rossz kepet rolam mintha orulnek neki.
68.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:49]
Nem azt mondtam hogy elkel tusolni az ügyeket es ok mindent ússzanak meg hanem azt hogy ez a fiú mar meghalt és tok mindegy hogy mennyi pénzük van!O mar megfizetett a hibájáért!
67.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:46]
Hat akkor próbáld megfogalmazni a véleményed nem ferreerthetoen mert bizony nem vagyok egyedül avval hogy ferreertettem!!!1 Ugyhogy ne tőlem kérdezd meg hogy normalis vagyok e? Gondold meg a mondanivalod es fogalmazd meg ugy hogy ha majd a csalad elolvassa akkor ne ugyan az jöjjön le nekik a mondanivalódbol ami nekem!!!!
66.
anonim15
2010.12.04., szombat [13:45]
Tisztelt anonim64 ön azért kellene hányingert kapjon mert nem tud olvasni.,vagy nincsen megfelelö elbirálo képessége.Itt senki sem mondott vagy használt olyan mondatokat ami célzott volna azokra a dolgokra amiket ön feltételez.Igaza van abban hogy a mi gyerekünket is érheti baleset , vagy netán ha ö lenne a balesetet okozo biztosan megkapná a mélto büntetését .Ezuton meg meg szeretném kérni önt hogy ne a médiát meg a szerkesztöséget vádolja azért mert megjelennek külömbözö hozzászolások mert ezek az önnek nem tetszö hozzászolások valos tények eme szükebb pátriánkban , hanem inkább biztassa bátorságra öket és arra kérje hogy göngyölitsenek fel olyan ügyeket ahol gazdag szülök gyerekei követnek el a nemi eröszaktol a bántalmazásig , a gázolástol az adocsalásig mindent .
65.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:40]
ki irta hogy orul ki orul az ilyennek te normalis vagy az ember leirja a velemenyet hamar kitalaltak hogy lelehet irni persze hogy oriasi a baj szerintem senkinek sincs baja az elhunytal isten orizz legalabb is nekem en a hasonlo esetekrol beszeltem en nemtudhatom hogy ez hogy tortent es mas sem az teny hogy oriasi baj ez biztos es senki sem orul aki normalis
bocsanatot kerek ha megbantottam ezzel valakit
ati
64.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:28]
Komolyan mondom es elnézést kerek a kifejezésért egyesektől hányingert kapok! a pénzel meg a gazdagsággal foglalkozik a sok irigy paraszt iq-szintel nem rendelkező ahelyett hogy befognak a szájukat!!!azért mert pénze volt örültök hogy meghalt????? mert a hozzaszolasokbol nagyon úgy tűnik hogy jol van ha meghalt mert gazdag volt!!! Hat őszintén szégyellem hogy itt kell élnem az ilyen emberek kozott es a szerkesztőségtől szeretnem megkérdezni hogy hol van az eszuk hogy engedik az ilyen kritikákat megjelenni barkirol is legyen szo!Szegyelhetik magukat bárkiről is legyen szo! egyszer az On gyerekuk is hibazhat egy halálosat attol függetlenül hogy Önöknek van pénzük vagy nincs!!!!Arra gondoltak mar hogy milyen erzes lenne ugyan ilyen kommenteket olvasni ugy hogy kozben az On gyerekük fekszik a koporsoban!!!ugye nem????hat akkor ideje elgondolkodni!Es ez a sok ocsksag a médiának is kosznheto!!!!!!! Szegyelni valo!!!!!!!!!!!! Őszinte részvétem!!!!!!!
63.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:23]
azert persze azt se feledjuk el hogy hamar megtortenik a baj ha normalisan kozlekedsz is de azert kisebb az esely. Kar hogy az ilyen esetekbol nemtanulnak azok akik azthiszik ovek a vilag csak ha veluk tortenik de sajnos akkor mar keso.
Isten nyugtassa ha igy tortent ha ugy a baj az baj.
ati
62.
Anonim
2010.12.04., szombat [13:12]
persze nyugodjon bekeben ezzel nincs is semmi gond csak azzal hogy mert nem lehet normalisan menni ez uton mert kell 1000 menni a masik dolog pedig hogy az ilyenek miatt haltak meg es halnak meg sokszor artatlan emberek akik normalisan mennek. Isten bocsassa meg ha tevedek es mas miatt tortent.
61.
anonim 15
2010.12.04., szombat [13:07]
Tisztelt pro és kontra hozzászolok .Mivel ez a hely nem temetö se nem a ravatal szinhelye igy senki nem sértette meg sem az elhunyt emlékét sem a családot.De mivel a téma eggyesekben nagyon felkavarta az indulatokat mint Tisztelt hozzászoloban Tofalvi Rozáliában aki hiénának nevez bennünket tisztán látokban és gondolkodokban ezért felteszem neki a kérdést :Ha ön valamelyik családtagját veszittené el ne adj isten gyerekét ön hol keresné az igazát ha lenne lelki ereje egy tehetös befolyásos családdal szemben ? Gondolom már megfogalmazodott önben a válasz .De mivel páran használják a Tisztességes kifejezést is .......felteszem azt a kérdést is hogy létezik manapság a magán meg az állami szférában tisztesség? Gondolom erre is tud válaszolni.Joggal felteszem azt a kérdést hogy miért is elégedetlenkedik az a sok koránkelö ,robotolo éhbérért dolgozo ember akit honaprol honapra évröl évre becsapnak ? Talán nem azért mert tudatában van annak hogy akiket gazdagittanak nem a valos adokat illetékeket fizetik a munkájuk után, ne is beszélve a fizetésekröl.Nos tisztelt EMBEREK az ország ugymond az ilyen Tisztességes munkáltatok által meg a Tisztességes vezetök miatt jutott oda ahova jutott.Miért is panaszkodnak a nyugdijasok? nincsen pénz? De van én mondom önnek csak be kellene fizetni az állam felé ugy az én mint az ön munkája után az illetékeket és kimondani mindig az igazat.De ha ön szoba álna néhány Mütfös diákkal akkor rájönne arra hogy milyen szinten állnak a Tisztességes családbol származok a Tisztességes vizsgákkal kapcsolatosan .Vagy netán ön is abbol a táborbol származik ahol megengedhetö az hogy pénzel mindent megvenni? Nem az igazságos verseny hive? Várom válaszát Tisztelettel Székelyudvarhelyröl.Ui.az anonim 18-nak ön egy szánalmas ember lehet , de mielött én önt minösitteném teljes mértékben kérem olvassa el még egyszer azt amit irtam az esettöl függetlenül és bizom benne hogy ön is igazat ad nekem a késöbbiekben függetlenül attol hogy sok ilyen eset történik Bukarestöl Pitestig vagy Kolozsvártol Jászvárosig
60.
M.Sandor
2010.12.04., szombat [11:05]
Tisztelt ember tarsaink nagyon le csugedve olvasom hozzaszolasaitokat,a rosszindulat sugarzik a legtobb hozzaszolasbol.Nem szamit kirol van szo, kinek a fia vagy ahogy akarjatok,egy fiatal emberrol van szo akinek meg elni kelett volna,de figyeljEZ VOLT A SORSA.Az isten nyugtassa es vidasztalodast a hozzatartozoinak.Sokszor szegyelem hogy sovideki vagyok.M.Sandor Tulcea
59.
Krisztina92
2010.12.04., szombat [10:34]
Azt hiszed h erdekel valakit is a penz. Szerintem te meg nem veszitettel el senkit sem h igy beszelsz ....mert ha elveszitettel volna is valakit tudnad h milyen erzes es h ilyen helyzetben nem erdekell semmi eleg a fajdalom....nah de mind1 sajnos vannak ilyen emberek
58.
egy korondi
2010.12.04., szombat [09:03]
Ismet egy jo embert veszitettunk el:(( nyugodj békében Huni SOSEM FELEDUNK:((
57.
Anonim
2010.12.04., szombat [03:18]
hát biztos a pro tv jo pénzt fizetett ezekért a felvételekért....
56.
KÁTYA
2010.12.03., péntek [22:42]
Rosszul ítéled meg anonim 29 mert hajnali órákba furikázva ment dolgozni igen biza ő is ugyan úgy bejárt dolgozni mint a többi sofőr hiába született gazdag családba de nagyon sok ember példát vehetett volna az ő szerénységéről. Csak kár hogy ő fizetett meg...... ISTEN NYUGTASSON HUNI
55.
Krisztina92
2010.12.03., péntek [21:58]
Tudjátok mit ehy köcsogok vagytok az ilyent nem itt kellene megosztani én szégyelném magam a helyetekben nektek nincs szivetek. Egy érzéketlen állatok vagytok. Te meg névetlen Anonim ez nem külföld ez Románia és ne mind oszd az észt mert eszed semmi érted. Ok sem lettek egyből gazdagok ők is sokat küszködtek az életben ugy h kuss legyen mindenkinek aki ilyeneket ir...Ne mocskoljátok be szegény Huni emléket mert szerintem nektek sem lenne jo érzes ha a ti emléketeket mocskolnák be.Neked meg Anonim 4 annyit h ne szold le h kell is hajtani mert még te is megjárhatod....A halottrol jot vagy semmit ugy h aki ilyen lealacsonyodott lelketlen állat az inkább tartsa meg magában a véleményet.....
Nyogodj békében Hunor
A családnak meg részvétem
54.
Kicsi Emese
2010.12.03., péntek [21:58]
Egyetértek anonim 53 véleményével, Huni tényleg egy szerény és példás ember volt...aki nem ismerte tartsa meg az irígy és oda nem illő hozzászólásait...mindenkivel bármi megtörténhet, nem értem ezt a nagy szópárbajt, hogy így az újgazdag csemetékkel meg úgy az újgazdag csemetékkel....de gondoljunk bele,hogy egy szegény ember gyerekével is megtörténhet a baj akármikor.....és akkor mi van???aki meg nem tud az 1-ről a 2-re jutni, és le van ragadva a múltba, a vádaskodásnál az inkább azon törekedjen, hogy feljebb jusson és ne másokon írigykedjen, hanem, hogy rá irígykedjenek, mert ez az egyetlen baja az ilyen embernek.....a lényeg, hogy vigyázzunk magunkra és embertársainkra, mert az élet amugy is rövid, és becsüljük meg ha már megkaptuk Istentől...
Hunor Nyugodj Békében!!!
Köztünk mindig itt leszel, csak fentről nézel majd ránk.....a családnak csak vígasztalást tudok kívánni, és erőt, hogy képesek legyenek kibírni ezt a szörnyü veszteséget,tragédiát.....
Egy korondi lány.....
53.
Anonim
2010.12.03., péntek [21:12]
Szerintem aki ismerte Hunit az tudja milyen ember volt, nagyon sok ujgazdag tanulhatna tole, mert egy alazatos szereny ember volt.
Isten nyugtassa.
52.
Anonim
2010.12.03., péntek [19:42]
Ahogy a szolas tartja : "halottrol jot vagy semmit"
Biztos jo ember volt ahogy a hozzaszolasokbol is latom.
Részvétem!
51.
Anonim
2010.12.03., péntek [14:47]
Nem sok empátia szorult egyesekbe. Ha jót nem tudnak mondani, akkor inkább halgatniuk kéne. Egy halott embert már nem kell bírálni vagy büntetni főleg ha nem is ismerik. Vonja le mindenki a számára megfelelő következtetést és tanuljon belőle a maga értelme szerint.

Vigasztalódást a családnak!
50.
Sándor Gabi
2010.12.03., péntek [14:25]
Rég nem éreztem azt amit a hir hallatán...
Nem akarom tudomásul venni! Bennem mindig élni fog!
Még sokmindent el akartam mondani ennek a JÓ és IGAZ embernek!
Tudom azt, hogy ezután is, mindenkor és bármit mondok, Ő mindig halgatni fog – igy nyomatékolva azt ami maradandó és valós érték.
Őszinte részvétem szüleinek és minden hozzátartozójának.
Adjon az Isten békét, erőt, bölcsességet és türelmet mindannyiunknak felismerni az élet igazi, mindenkori és (számukra most már) új értelmét is!
Nyugodjál békében Huni!
49.
Szakál Csaba
2010.12.03., péntek [13:15]
Engedjétek meg, hogy az egész gyászoló közösség nevében bíráljam azokat a sértö és tiszteletlen hozzászólásokat, amiket olyan személyek irtak, akik nagyon naivan és irigyen, mondhatni már-már a káröröm küszöbét súroló módon tettek. -Bízom benne, hogy azóta megbánták és felvilágosultak. Különösen ajánlanám figyelmébe a 23 és 29 hozzászólást "megalkotó", nevét nem vállaló, vagy inkább nem is merö Anonim úriembernek.: Bármely gyászoló család fájdalmát igaztalan és megalapozatlan tényekkel fokozni, mellébeszélésekkel eseményeket ferdíteni senkinek nincs joga! Nézeteim szerint ilyen tragikus esetekben a részvétnyilvánítás és együttérzés az egyetlen ami megengedett, függetlenül attól, hogy a szerencsétlenül járt ember vagyonos vagy sem. Kiegészítésképp tisztelt(?) Anonim úr, tudomására hoznám, hogy Hunor rendszeresen dolgozott szülei vállalkozásában, képezte, fejlesztette magát, mindemellett soha még csak nem is célzott, nem éreztette anyagi hátterét, söt segitett akin és ahol csak tudott... Isten elött mindenki egyforma legyen holt vagy élö, igaz vagy hamis. Mindenkit megillet a végtisztesség és hogy békében, csendben távozzon e világról. A szenzációhajhászok próbálják visszafogni magukat, a "mindig irigyek" pedig nem hiszem hogy ilyen hejzetet kívánnának saját családjuknak. Nyomatékosan megkérek mindenkit, hogy ez itt nem a szópárbaj heje, moderálják magukat és próbáljanak humánus viselkedést mutatni. Köszönöm megértésüket.
Együttérzésünk és részvétünk a családnak, barátok és barátnöknek és akik ismerték, szerették. Huni .. nem felejtünk el soha, nyugodj békében!
48.
Anonim
2010.12.03., péntek [13:13]
Az emberek gyakori, szembetűnő rossz tulajdonsága, hogy szeretnek itélkézni, jó tanácsokat osztogatni, irigykedni, és mindezt a legrosszabb pillanatban teszik. Kérdés az,hogy mindenképp szükség van véleménnyiévánításra, vagy mindenki eltudja dönteni magában, hogy mi helyes és mi nem, és szépen csendben tanul.Néha a hallgatás aranyat ér.Vannak itt olyan emberek, akik szerették és közel állt hozzuk,természetes, hogy nehezen kezelik a kritikát, ez igaz lenne fordított helyzetben is( itt azokra gondolok, akik kritizálnak) Érdemes ezen elgondolkodni.
Nyugodjon békében.Áldott teremtés volt!
47.
Anonim
2010.12.03., péntek [12:45]
Nyugodjal Bekeben Huni! Fuggetlenul attol hogy az en csaladom nelkuloz az apad miatt, mert nem meg dolgozott azert amilye van. Imadkozni fogok erted . Isten nyugtasson mert te ezert nem vagy bunos.
46.
eXit
2010.12.03., péntek [12:36]
Sajnos csak a neten nagy a szája a többségnek, mert ugye nagyon egyszerű vagdalkozni és játszani itt a szavakkal. Teljesen mindegy, hogy dúsgazdag, vagy közép réteg, a lényeg. hogy megtörtént. Az is valószínű ha a sebesség nem lett volna akkor mint ahogy írja, és a biztonsági öv is be lett volna kapcsolva, akkor nagy valószínűséggel megmaradt volna a srác.Lehet ebből okulni, de a szomorú az, hogy ilyen és ehhez hasonló esetke történtek már, és 3 napon belül meg mindenki úgy hajt mint az őrült. Mea culpa.mea maxima culpa...
45.
Marcika
2010.12.03., péntek [12:08]
Ember embert ne itéljen el, azt bizzuk az Istenre!!! Őszinte részvétem, és kitartás a hozzátartozóknak!!! Adjon az Úr vigasztalást!!!
44.
Lulika
2010.12.03., péntek [09:51]
Adjon az ISTEN erot a szuloknek elviselni ezt az oriasi veszteseget! Aludj csendesen Hunor! Sohasem feledunk!
43.
S.O.S.
2010.12.03., péntek [09:41]
Amit Anonim 15 ír,az igaz,fogadd el vagy dobd ki(saját elítélésed szerint),de csupasz igazság.Nincs benne szó sem irigységről,sem vádaskodásról.Igazság...ennyi...amivel mindenkinek szembe KELL néznie(nem KELLENE,ilyen és ehhez hasonló esetekben a feltételes módnak helye nincs!)Akik vádolják,gondojanak bele abba a változatba,ha ŐK rossz időben rossz helyen,minden forgalmi szabályt betartva,frontálisan ütköznek egy ilyen autóval...Akkor is irigységről beszélnének?....ha egyáltalán lenne vagy maradna túlélő... A sebesség ölt...öl...ölni fog...Istenem!Óvd az utakat és a balesetben elhunytaknak adj örök nyugodalmat!!!
42.
Anonim
2010.12.03., péntek [09:30]
Ami történt, meg történt. Vigyázatok miket írtok, tudjátok ma rajtam holnap rajtad!
41.
Anonim
2010.12.03., péntek [08:53]
nem tudjatok sem a napot sem az orat...mindenki ugy vezessen, ahogy biztonsagban erzi magat. Isten irgalmazzon neked... s adjon orok boldogsagot
40.
Anonim
2010.12.03., péntek [08:33]
24 eves lanynak
Szerintem ez nem helyesirasi verseny kicsi ugyes...
Minek nekem esz ... Van szamitogepem :)

Ui: Inkabb vezessetek aramot, ne autot!
39.
Anonim
2010.12.03., péntek [08:26]
anonim 23 csak annyit szolok be h kuss legyen...................1500km valaszt el pl csak azert kivantam neten m nincs lehetosegem ott lenni
38.
Anonim
2010.12.03., péntek [08:25]
hkr8jbte kis pocs 1500km tavolsag valaszt el ....csak azert
37.
Anonim
2010.12.03., péntek [08:22]
itt mindenki csak a gazdagsagrol beszel?????kerdem en mit er a penz most ????ha nincs elet?????hadjatok azt a rohat penzt nezzetek csak azt h 1 elet veszet el mindegy milye volt milye nem volt!!!!!!!tegyuk fel ha szegeny lett volna akkor jottek volna a sovany ,erzekes kritikak???o 1 ember volt 1 lelek ertitek a halal meg 1 ellensegnek is szar erzes ha van szivetek de latom soknak nincs.minek kell ilyen hujesegeket irni nem gondoltok arra h nektek is van hozzatartozotok es veletek is pont mertortenhet??nincs igazam???kerdem en ???hol van beloletek a sziv??????????????timea-marosvasarhely
36.
Anonim
2010.12.03., péntek [07:32]
Kedves hozzászólók többsége!
Nem ismeritek a magyar karaktereket,ékezet nélkül írtok silány stílusban.
"A stílus maga az ember."
35.
Tofalvi Rozalia
2010.12.03., péntek [05:51]
Szanalmasak vagytok ,kritikan aluliak,...akar a hejak a holttest korul ,lakmarozva unneplitek egy "ujgazdag csemete "halalat,itelkeztek folotte,nevvel illetitek .A legedesebb orom a karorom,igaz emberek?...de oromotoket meg edesebbe teszi a teny,hogy veszni lattatok valakit,azok kozul, aki keseruve teszi eleteteket mert nem tudjatok elviselni ,hogy neki anyagilag tobb adatott...
Senki nem tehet arrol, hogy hova, milyen csaladba szuletik...sem arrol, hogy szulei probalkozasait, nehez munkajat tobb vagy kevesebb siker koronazza..arrol viszont mindenki tehet, hogy megmaradjon embernek minden "sorban",minden korulmenyek kozott.. (HUNI MEGMARADT EMBERNEK ES HOLTABAN IS ,AZ EMLEKE MAGASAN FOLOTTETEK SZARNYAL.).
Arrol is mindenki tehet, hogy megtanuljon vagy megtanitsa a gyermeket anyanyelven helyesen irni, mert meg a rosszindulat, irigyseg ,itelkezes, irasban valo kifejezese is jobban hangzik ha legalabb helyesen van "kozhirre tetetve".
34.
Szijja Jhonny
2010.12.03., péntek [00:12]

A legfontosabb...e-mailom: zotykaa@c2.hu
a beszolokat ide varom es nem ilyen no name **** kommenteket.

33.
Szijja Jhonny
2010.12.03., péntek [00:09]
osszatok a nagy semmit emberek...
az egeszbol annyit kell leszurni, hogy akarki fija borja vagy a gazt addig kell nyomni amig megtudsz allni....egyutt erzek a csaladdal, de aki nyomja az neha megjarja....ki igy ki ugy....ez az eset kopp volt...kicsit "tusko" a fogalmazasom de ez van...aki nem ert egyet velem annak bocs...puszii
U.I.:a jogsim most akarom megcsinalni, 22 eves vagyok es most ertem meg ra! es erre sajat magamtol jottem ra....

s ha erre a komentre beszol valaki azt varom nevvel....koszy es bocsi
32.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [23:31]
neked aztan van dumad akkor irj ilyeneket ha sose vezettel gyorsan neken nemreg van jogsim de igenis ha a helyzett ugy hozza nyomom a gazt es nem vagyok ujgazdag ha valaki elmondhattya hogy dolgozik kemenyen az en vagyok es az a velemenyem kurvara irigy vagy es nagyon bunko mert lassan is meglehet csuszni es veled is barmikor megtortenhet akkor is ilyen kurva nagy pofad lenne.en nem ismertem de o mar nem tudja megvedeni magat hagyatok bekeben nyugodni.es ezt minden bunkonak uzenem.8anonim.
31.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [23:16]
Jobb lenne ha nem ismered es nem tudod, hogy mi tortent ne irigykedj es ne mocskold az emleket...nem kell altalanositani hogy ki gazdag es ki szegeny mindenkinek ugyanannyit er az elete es o igen is sokat tett egesz eleteben masokert es ha tudnad hogy valojaban o csak baratai utan ment akik bulizni voltak es megkertek szepen es mivel mindenkivel csak jo volt egesz eleteben el is ment ertuk, De ha picit is ismerned hogy ot nm a penz erdekelte vagy hogy mennyire meno vagy sem hanm probalt mindenkinek segiteni akor talan nem mondanal ijeneket...amig nem tudod a tortenteket es nem ismered job lene ne vadaskodni mivel kicsit a csaladja hejebe kepzelned magad es gondolom neked sem esne jol hogy vadidegenek mennyire irigyek csak azert amiert penzuk vn amiert ok is ugyanugy megdolgoztak mind barki mas...job lene egyuterezni es ne csak a roszindulatusag lene bened...
isten nyugtasson huni...
emleked orokke velunk lesz!
30.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [23:08]
oszinte reszvetem a gyaszolo csaladnak.
29.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [22:41]
Milyen irigység?A nyugati országokban a gazdagok elküldik a gyerekeiket dolgozni,még az egyetem mellett is dolgozniuk kell,hogy tanulják megbecsülni a pénzt.
Ezek a fiúk is ,ha nappal keményen dolgoztak volna,biztosan nem lett volna kedvük a hajnali órákban száguldozni,mint az őrültek,hanem inkább aludtak volna,mert másnap megint dolgozni kell.
Ezek az újgazdagok azt hiszik,hogy őket a pénz csinálta.
28.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [22:32]
Egy 23 éves fiatalember életét vesztette,mindeggy hogy tehetös családbol származott vagy sem,ugyanolyan joga volt az élethez mint másnak.Aki nem tud azonosulni a helyzet komolyságával inkább halgasson.Részvétem a hozzátartozoknak
27.
M...
2010.12.02., csütörtök [22:18]
Szégyelhetnék magukat azok a személyek akik ilyen aljas hozaszolásokat irnak! Csak az irigység beszél beloletek!Gondolkodjatok el ha nektek is gyereketek lesznek és igy járnak nektek hogy esne? Én ismertem az áldozatot de az biztos hogy nagyon rendes ember volt!És egyáltalán nem éreztete hogy ő tehetősebb mint más!Ti is lehetnétek tehetosebbek csak az a gond hogy a más kárán örvendeztek!Szégyeljétek magatokat
26.
24 éves lány
2010.12.02., csütörtök [21:53]
Kedves 23. Anonim! Úgy érzem az a minimum, hogy megtanulunk helyesen véleményt írni. Azzal, hogy a saját anyanyelveden nem tudsz helyesen írni, mutatja, hogy nemcsak mentalitásod, hanem az IQ-d is lassan a minuszt súrolja...
Ilyen emberek miatt mint te, az az általános közvélemény rólunk, hogy parasztok vagyunk...Szégyen....Először mutass te példát, hogy akármilyen paraszt vagy, még van jóérzés benned.
Pontosan emiatt a gondolkodás miatt maradsz mindig az amőbákkal egy szinten!...ha tudod egyáltalán, hogy mi az amőba...
Abban a fiúban volt legalább alázat, ami belőled teljes mértékben hiányzik.
Tisztelettel
25.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [21:32]
Ez így van,de soha semmiből nem tanulnak.
24.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [21:26]
Csak anyit mondok,hogy aki nem ismerte az ne rágalmazza az lehet, hogy tehetös volt de egy nagyon rendes ember aki nem mutatta ki, gyorshajtás miatt halt meg sajnos de az élete során aki ismerte egy rossz szót nem tud mondani rá és nem kell általánositani,hogy gyorshatás miatt meghalt és biztos mindig ugy közlekedett mert NEM VOLT EGY GYORHAJTÓ UJGAZDAK GYEREK MIND AHOGY ITT LEIRJÁK... Aki nem volt ott vele nem tudhatja hogy mi történt, senkinek se kivánok rosszat de nem lehet tudni mit hoz a sors bárkivel megtörténhet és lehet pont igy akkor mi van?....
23.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [21:04]
24-éves lány ... Ha részvétet akarsz nyilvánitani menny a ravatalozoba...
Másik dolog h az elökelő emberkék kellene példát mutassanak nekünk parasztoknak hisz avval megmutatnák h megérdemlik azt amilyük van, és nem igy kell példát mutatni, és ez szol minden ujjgazdag csemetének.
22.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [20:21]
Őszinte részvétem!!!!én szó nélkül vagyok mindenkinek azt üzenem h vigyázzon magára!!!ez a baleset nem kellett volna megtörténjen...........soha.timea-marosvasarhely
21.
Egy 24 éves lány...
2010.12.02., csütörtök [19:43]
Őszintén úgy gondolom, hogy szégyelhetnéd magad, hogy ilyen véleményt ki mersz írni ide. Ezek a videók csak azért kerülnek fel ide, hogy az emberek tájékoztatva legyenek kis térségünk történéseiről. Itt meg is jegyzem, hogy személyiségi jogokat sért, hogy az autók rendszáma és a hozzátartozó arca jól látható a videón. Ez is mutatja, hogy mentalitásbelileg és emberi értékek megbecsülésében valahol a béka feneke alatt állunk. Szégyenlem, hogy ilyen emberekkel élek egy helyen...nem ez kéne jellemezze kis térségünk székely embereit. Akik ehhez a videóhoz nem őszinte részvétüket fejezték ki, azok saját szegénységi bizonyítványukat villantották meg...Még ilyen helyzetben is csak a gyalázkodás és a szemmel látható irigység tud kijönni az emberekből. Szégyeljék magukat!!!!!
A kommentelőknek ajánlom, hogy álljanak a dologhoz egy kicsit empatikusabban hozzá...gyengébbek kedvéért, képzeljétek magatokat a család helyébe!!!!!Vagy már erre se vagytok képesek???
Őszinte részvétemet kívánom a családnak, megnyugvást, és azt, hogy retardált emberek véleményére soha ne hallgassanak.
20.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [19:31]
Igazat adok telyes mertekbe a 15-os nek.,meg egy tusko!
19.
egy masik fa tusko
2010.12.02., csütörtök [19:23]
18.Anonim mi a gond ocsem te is az ujgazdagok soraibol kerultel ide ? Ne fajjon az igassag mert igy van ahogy anonim 18 irta, udvozlettel kisocsem egy masik tusko .
18.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [19:13]
ANONIM15 egy erzeketlen fa tuskona adsz enni!!!! !Ienkor vigasztalast kell kivanni te balfasz ami vagy!!!!!!!!!!!Kritikan aluli vagy ocsem!!!!!!!!!!!!!! Ha a szulok helyebe lennek a szemed is kinyomnam!!!!!!!!!!!!!!!!
17.
egy korondi
2010.12.02., csütörtök [18:54]
ISTEN NYUGTASON HUNI VIGASZT A CSALADNAK
16.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [18:47]
Sincere condoleanţe familiei şi însănătoşirea grabnică a pasagerilor .
15.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [17:58]
Tisztelt hozzászolok sajnálatos dolog ami történt de hadd mérlegeljük egy kicsitt a dolgokat.Ha az elmult idöszak gépkocsiszerencsétlenség adatait nézzük akkor rádöbbenünk arra hogy javarészt tehetös szülök gyerekei az áldozat vagy a batesetet okozo.Sokan ugy hajtanak mintha csak az övék lenne az uttest , fittyet hányva a Kressz szabályaira hiszen mutogatni kell hogy papa milyen járgányt tett a fenekük alá .Joggal teszem fel a kérdést ha másképp történik ez a tragédia akkor most a szülök nem azon fáradoznának hogy hogyan mossák ki a szennyest? Jomagam gépkocsi vezetö lévén számtalanszor tapasztalom hogy fiatalok olyan gépkocsi csodával rohangálnak az utakon hogy az egész életemben összegyüjtött vagyonom nem ér annyit és ugy hajtanak mintha csak belöllük álna a világ .De biztos vagyok benne hogy ha kopott volna bármelyik ujmilliomos szülö csemetéjének a körme tisztességes munkán akkor nem száguldoznának az utakon .A forgalmi rendörség jobban odafigyelhetne a száguldozokra , mert néha egy egy felfüggesztett jogositvány életeket is menthet , és nem kellene törvénytelenségeket elkövetni akkor sem a rendöröknek sem az ügyészségnek amikor eggy egy milliomos csemete tetteit kell tisztára mosni.Isten nyugtassa, vigasztalodást a szülöknek
14.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [15:50]
miutan latam eszt a hiradot nagyon megrazot nagyon sajnalom reszvetem az egesz csaladnak nyugogy bekem
13.
Attila33
2010.12.02., csütörtök [15:48]
Sajnos ilyen tragediak tortennek, s meg mindig nem gondoljak at az emberek, hogy mi is a fontos es ertekes. Ertekesebb 3 perc mint az eletem ?? Jo ha vagany "csavonak "latnak a " haverek"... Mindez megeri cserebe az eletedert, epsegedert , ne adj Isten masokat is megolni nyomoreka tenni ?
.
Lasd az elmult idoszak tragediait: atjaron elutott , sulyosan serult gyalogosok; autobol kivagott emberek, helikopteres mentesek, felugyelet nelkul hagyott kisgyerek gazolasa es sorolhatnam meg a szomoru tragikus eseteket.....
.
Bekesseget es megnyugvast a csaladnak.
12.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [15:48]
nagyon sajnalom hogy ez torten reszvetem az egesz csaladnak
11.
AnonimMozsi
2010.12.02., csütörtök [14:53]
Igen ki kell tenni,szemléltetni kell a hasonló baleseteket ,hogy okuljon mindenki!! Ne haragudjanak e rovat nem gyászjelentő, részvétező. Hátha nyomorékok maradnak az utasok örök életre. Csíkszeredában a kicsi magyar-világban tyúk-tolvajt ahogy elfogták, rövidesen a nép jelenlétében felakasztották.Többet nem volt lopás sokáig. Kiállítást kéne csinálni minden városban az utak mellet, hogy térjenek észhez a gyorshajtók,hogy ne keljen részvétet kivánni a fiatal családnak.
10.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [13:49]
Öszinte részvétünk egy Budapesten élö Korondi házas pár.
9.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [13:10]
Egyetértek Anonim 8-al. Csak sajnos egyre inkább fontosabbnak bizonyul a szenzációhajhászás, mint az, hogy tekintettel legyünk egymásra. Külföldön, mint pl. Németorság, Svájc stb., egy ilyen videó nyilvánosságra való hozataláért, akkora pert akasztanának a Székelyhonosok és Uh.ro-sok nyakába, hogy vakarózhatnának. Legalább a minden rendszámot, ami jól kivehető, letakarhatnák. De ez van... a nézettség a fontos.
8.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [12:10]
Minek kell feltenni ilyen videot senki nincs tekintettel a csaladra.
7.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [11:36]
NYUGOGYEK BEKEBE ES VIGASZTALAT A CSALDJANAK
6.
Antonia Erika
2010.12.02., csütörtök [10:26]
Isten Nyugtasson Bekeben Hunor! Vigasztalast a csaladnak.
5.
Egy korondi
2010.12.02., csütörtök [09:23]
Isten nyugtassa Hunort !!! Nyugodj békében ,és a hozzátartozóknak vigasztalást kívánok !
4.
Anonim
2010.12.02., csütörtök [09:17]
Kell is hajtani ilyen útviszonyok mellett...
3.
Anonim
2010.12.01., szerda [23:23]
Isten nyugtassa Hunorkát a családnak vigasztalást kivánok.
2.
M Albert
2010.12.01., szerda [20:31]
Isten nyugtassa Hunit és a hozatartozoknak vigasztalást kivánok
1.
mtzsolt
2010.12.01., szerda [18:52]
Nyugodj békében, mindig velünk maradsz :((
Hozzászólások131

HÍRLEVÉL