Székelyhon.ro
2012. május 22., kedd; Ma Júlia, Rita napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Dancs Annamari a Budapesti Operettszínházban lép fel

Both Ildikó | 2010.07.14. [11:02] | Utolsó módosítás: 2010.07.14. [11:38]

Dancs Annamari hitt vágyai beteljesülésében, és ennek eredménye is lett. Az énekesnőt szerződtette a Budapesti Operettszínház.

Annamari.Canada3_b

Hosszú ideje álmodott már erről a sepsiszentgyörgyi énekesnő, aki Háromszék dal nagykövete is, de vágyai megvalósulása távolinak tűnt. Mint ismeretes, Dancs Annamari a bukaresti Ion Dacian Nemzeti Operettszínházban játszik, most a Csárdáskirálynő című darabban és a Marica Grófnő nagyoperettben alakít szubrettet. Annamari nemrég meghallgatást kért Kerényi Miklós Gábortól, a Budapesti Operettszínház igazgatójától, aki a meghallgatást követően a Csárdáskirálynő felújított változatában Stázi szerepét osztotta az énekesnőre.

Hivatalos honlapján Annamari így vall az élményről: „Az egészben az a fantasztikus, hogy semmi sem lehetetlen: sokáig azt hittem, hogy erdélyi lányként hátránnyal indulok, mert sem Budapesthez, sem Bukaresthez nem tartozom… Nos, tévedtem, mert amit én hátránynak hittem, épp az tett erőssé és sikeressé.” Az énekesnő büszke arra, hogy azon a színpadon játszhat, ahol egykor Karády Katalin, Honthy Hanna vagy Latabár Kálmán alakított nagyot, de ígérete szerint háromszéki közönségét és a könnyűzenét sem hanyagolja el. Idén nyáron koncertsorozatot tervez, Olaszország, Magyarország és Szlovákia mellett Kanadában is fellép majd. Az elmúlt években Annamari több mint 1000 alkalommal lépett fel, nemcsak Erdélyben és Magyarországon, hanem többször Svédországban, Amerikában, Hollandiában és Szlovákiában is.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások43
43.
Anonim
2010.11.29., hétfő [09:43]
Te fafeju magyar! Sohase tudtad ertekelni a magyar ertekeket. Annamari a 21.ik szazad legtehetsegesebb enekesnojeTe bizonyara egy senki vagy,aki az inernet koze huzodva irogatsz,eletedben semitse csinalttal.Ha eszrevetted a romanok ha van is egy kis tehetsegu valakijuk felkaroljak, dicsoitik,nem mint a magyar.A MAGYAR minedenit kritizalja,mident csontig rag es azert marad a csonttal orokke. Nincs osszetartas a magyarban eppen ezert es azert tudjak orokker atverni es azt csinalni amit akkarnak a magyaral. Ha neked van valami az rmdszel azt neted ossze Annamarival.Bizonyara neked nem tetszik bizonyos rmdsz szemelyek nekem se,de az egyeni erdeket sose ted fole a kozosegi erdekek fole.Azert en az rmdzs-el vagyok mert csak ok kepviselnek igazibol 20 eve.Keveset ertek el, de lennyeges dolgokban erttek el valamit.Nem konyu dolgukvan bukarestben a nagy romanok kozott.Ha nem lenne rmdzs,te most nem pofazhatnal szabadon,utcan sajtoban.Hidd el nekem! Inkabb tarsunk ossze es tamogasuk az rmdszt,mert mas nem lesz senki soha aki eredemlegesen kepvisejen minket.Hidd el nekem,majdrea jossz!
42.
Anonim
2010.07.30., péntek [18:21]
Meg kellet volna hivni egyszer NEM? de nekik hobo es ruzsa magdi kellet es a tobbi satobi.
41.
Anonim
2010.07.30., péntek [15:25]
Elöbb talán helyesebb lett volna Tusványoson fellépni, mint KULTURÁLIS NAGYKÖVET, vagy neki csak a titula a lényeg mint az RMDSZ-nek?
40.
Anonim
2010.07.24., szombat [08:57]
@ Tájbi Ha a hozzászólok "kis taknyok",akkor Te egy nagy takony vagy!
39.
Zombik
2010.07.23., péntek [19:57]
Tájbi! Mire szolgál a madárijesztő? (:Hogy elriassza a dögkeselyűt.)
38.
Tájbi
2010.07.23., péntek [19:06]
Zombikkal nem vitatkozom :))
37.
Anonim
2010.07.23., péntek [18:39]
@Tájbi ! A dögkeselyű az agyhalottra is lecsap. Akkor ki az agyhalott? Agyhalál: az agy – beleértve az agytörzset is – működésének teljes és visszafordíthatatlan megszűnése. Azonos az egyén halálával hagyományos, köznapi értelemben véve. Ilyen állapotban,hogy ne menjen dögkút közelébe valaki,hát nem is áll modjában! De még van egy vigasza,hogy a dögkeselyű az" madár"!
36.
Tájbi
2010.07.23., péntek [17:22]
Egyszerűen szánalmas, amiket összehordtok, kis taknyok. Persze, frusztráló lehet számotokra, hogy valaki - veletek ellentétben - mást is elért életében a vécéláncon kívül, de eme kicsikis különbséget nem így kéne kompenzálni, hogy névtelenül bekommentelünk, önnön felsőbbrendűségünk tudat(zavar)ában és a nónémség kegyes, összepacázott leple alatt fikázzuk Annamarit és a rokonait. Nem csak azért nem, mert gusztustalan, lekakálandó, pueril, megvetendő és blőd megnyilvánulás, hanem azért sem, mert halvány lila purcantásotok sincs, mennyi kitartást, önfegyelmet, munkát, áldozatot és ambíciót igényel bárminemű sikert elérni, szakmától és tereptől függetlenül, mert nektek mindig (jobb)kéznél van a pár percen belül kirobbanó sikerélmény. Annak az önfertőző girnyónak pedig, aki madárijesztői állást ajánlott Annamarinak, azt tudom javasolni, hogy ne menjen dögkút közelébe, mert bugyutább dögkeselyű nem csak oszladozó hullára, de agyhalottra is lecsap.
35.
Anonim
2010.07.22., csütörtök [15:18]
Ide kivankozik egy vicc: Szent Peter latogatast tesz a pokolba ,hogy lassa hogy vigyaznak az altala oda kuldotekre,mutassa is az ordog az ustoket ;-ebbe a nemetek vannak kiirtuk hogy kijonni tilos es nem jonnek ki,az oroszoknak kitettuk a gepfegyvert, itt magyarok vannak de nem latok semmi ovintezkedest -erre azt mondja az ordog -Nem is kell egy ha ki akar jonni a tobbi ugyis vissza huzza. Ne enged Annamari hogy vissza huzzanak a nemzet tarsaid.Es szerintetek kit kellet volna felkerjen az RMDSZ politikai dalszonoknak Gyoziket?
34.
Anonim
2010.07.21., szerda [17:32]
Ne aggodjatok Annamariért! Ha nem lesz RMDSZ,akkor bármelyik gazda alkalmazza madárijesztőnek,mert ahol ő megjelenik ott biztos,hogy madár nem marad.
33.
Anonim
2010.07.20., kedd [21:46]
nem nagy dobas ez a MARIS! kar ekkorat latni belole!
32.
kritikus
2010.07.20., kedd [14:54]
Politikai dalszolnók,mert ugyebár csak így lehetett az aki lett.Nulla személyiség.
Na csak jöjjön Pestre lesz fütty koncert!
Azt hiszem sokan bele fognak ebbe a játszmába bukni,egy ilyen képeségekkel rendelkezőt elvinni Pestre....sokat fizethettek!!!!
31.
Anonim
2010.07.20., kedd [14:08]
Az elejen en is kedveltem Annamarit, de amiota bekavart az RMDSZ-el, azota kinem alhatom.
30.
Anonim
2010.07.20., kedd [09:22]
Mosmár fordulhattok akár fel is, "megcsinálta magát" :-)
29.
Anonim
2010.07.19., hétfő [22:43]
Volt az RMDSZ-nek boven penze, amibol finanszirozni tudta Annamari igenyeit. Nem potyara enekel nekik minden egyes valasztasi kampany alkalmaval. Talan ez is az egyik ok a sok kozul, hogy annyi ember elfordult tole.
28.
Anonim
2010.07.19., hétfő [18:50]
Piha milyen szubkulturalis velemenyek vannak piha,koznep takarodj!!!
27.
Anonim
2010.07.19., hétfő [12:42]
Ugyan már kedves Szentgyörgyiek,bohóc az mindig kell a köznépnek.Hát van Nektek is egy ilyen szubkultúra éllovasotok,majd Pesten nyerithet!
26.
TROMBITA
2010.07.19., hétfő [10:31]
Nyilt titok, hogy burkolt szponzor-szerzodesek segitségével csiptek az önkormányzattól,azok cégjeitöl mesés összegeket.Mi akarva akaratlanul felsegitettük egy szakmai szintre.Nem öneröböl dicsekedik a D.család.Hányszor fordulhatott meg fejükbe hogy valamit tegyenek ök is e szük hazában valamit valamikor. Köszönik , viceversa nem müködik a jótékonykodás.
Pedig ez méltó az igazi sztárhoz és ez adja nagyságát .
25.
TROMBITA
2010.07.19., hétfő [09:58]
Én ugy gondolom hogy inkább Notar Mary másolat, hasonlit is rá ahogy lengeti a karjait,riszálja a seggét.Ezeknek a Pestieknek minden szuper, ugysem tudják hol folyik a Margit sziget.
24.
Anonim
2010.07.18., vasárnap [21:41]
7 anonim
Annamarit nem lehet egy napon emlegetni Király Viktorral!Ég és föld a különbség.(Viktor javára persze)
23.
Anonim
2010.07.17., szombat [13:13]

(Törölve)

22.
Anonim
2010.07.17., szombat [11:29]
Ez igen Szely ezt erted!!! gyalalazni es kritizalni! te mit tettel le az asztalra? Miert ne mehetne pestre? hallotad operetet enekelni annamarit? igen is szakmailak a helyen van. Talan Britney vagy Madona tetszik mindenkinek? ahhoz, hogy kritizaj szekely es paraszkodj nagyon ertesz!!! de te mit tudsz fel mutatni az elmult tiz evbol? ja igen mert a csalad tamogatja es a tied miert nem tette? dancsek se voltak gazdagok csak hitek az almukban miert ne tehetek volna az ami az almuk volt. Az inteligens ember igenis szereti es tiszteli es buszke Annamarira mert valamit letet az asztalra. es a klulturalatlan ember kritizal vagy bunkoskodik. Ezek vagyunk mi szekelyek!!!!!
21.
Anonim
2010.07.17., szombat [03:21]
Várjuk ki a végét! Ne temessünk időnap előtt.
20.
Anonim
2010.07.16., péntek [22:34]
Ki ez a Dancs Annamari,vagy akárki?
19.
gyergyói
2010.07.16., péntek [21:36]
Anonim18!
Egy "hangon" beszélünk és egy dologra gondolunk de azért nagyon túlzásnak érzem hogy egy pesti nívós darabban Ő énekeljen.Az erdélyi szinházi produkciókkal nincs gond,azt magas nívon teszik és hála van kínálat.Nem sértegetni akartalak csak véleményt formálni.Ha kemény volt az irántad tett megjegyzésem mia culpa....elnézést!
18.
Anonim
2010.07.16., péntek [20:34]
Külön írtam a győzikeféléket és a sznobokat. Egyébiránt a sepsiszentgyörgyi színház más mint a pesti nemzeti, legutóbb pedig a Nap fiait láttam, már, ha érdekel. És én először meghallgatnám Annamarit operettben és aztán fütyülnék. Más egy sztgyörgy napi koncert a helyi romáknak és más egy operettszínház. Biztos, hogy támogatással - apai és testvéri- tart ott ahol, de a hangja elvitathatatlan. Persze azon lehet vitázni, hogy vele együtt hányan végeztek ugyanilyen szakon és hol tartanak...de ilyen az élet.
17.
Anonim
2010.07.16., péntek [20:09]
Igen igazad van jó helyre megy Pestre a szubkultúrát elviszi,lesz amin a pesti sznobok vigyorogjanak...
Na de majd az apuka intézi a dolgokat!
16.
gyergyói
2010.07.16., péntek [20:01]
Anonim15+igen igazad van csak egy kicsikét másképpen mint gondolod.Annamari a mi Győzikénk leány kivitelben.Felfutatott kicsi tehetséggel megáldott nő.Semmi sztár semmi siker,csak azt hiszitek hogy az.És ha megnézed ki megy el a koncertjére akkor azt is tudod melyik kategoria képviselteti magát ott...Szinház?Voltam mert megadatott hogy több fővárosi szinházba eljuthattam,nem értek Veled egyet hogy csak olyanok járnak akik teleregényeken nőnének föl vagy Győzikén.Te egyébként milyen szinházi előadást láttál mondjuk itthon Erdélyben utoljára???Bár egy címet tudsz mondani,vagy gyorsan meg kell nézd a keresőben mit is játszanak....De én leszek az első aki jegyet veszek Annamari pesti szerepléséhez és hangosan fogok füttyülni,csak azért mert egy futattot tehetségtelen Stázi lesz.A külföldi sikereiről meg csak annyit hogy alig tudtak össze szedni annyi kitántorgó hazánkfiát pl Svédországban hogy egy 150 fős termet megtöltsenek.
Hát ennyit a világra szoló sikerről.
15.
Anonim
2010.07.16., péntek [19:32]
Miért hiszed anonim tizennégy meg a többiek, hogy a pesti az műveltebb mint mi itthon? Ne vegyél rá mérget, a színházjáró népek sznobságból mennek el egy-egy darabra, koncertre, a többi meg győzikesót, mónikasót, józsibarátot néz a tetű kereskedelmi adókon. No meg megasztárt...azoknak van ám hangjuk, kérem! Annamarinak szép énekhangja van, jó megjelenésű nő és sikeres is. Inkább legyünk rá büszkék!
14.
Anonim
2010.07.16., péntek [16:37]
No kedves 13!Csak tapsoljál neki egész nyugodtan!Pesten meg majd fütyülnek!
Igénytelen szubkultúra mindig kellett a pornépnek...Hajrá csak ez való Nektek!
13.
Anonim
2010.07.16., péntek [16:34]
Nagyon is a fejen talaltad a szoget anonim12 -apja ha nem volna valoszinuleg o sem volna- es azt ne mond hogy nincs olyan hangja mint barmely budapestninek nem szeretni lehet de el nem tudod venni tole ami az ove.es az akkor is az ove ha az apjanak nem lesz kiadoja.Lehet hogy konnyebb volt az utja mint masnak de ment is azon az uton,nem varta az olebe a baberokat. Sok sikert Annamari!!!!!!!!
12.
Anonim
2010.07.15., csütörtök [17:43]
A tehetséges emberekkel nincs probléma,de a felfutatott majmokkal annál inkább!Aztán ha erre Budapesten még vevők is nem csak Bukaresteben akkor vigyék.Ízléstelen,és ráadásul ha az apja nem volna akkor a világon nem lenne ennyire felfuttatva.No de mindegy soha nem szerettem és nem is fogom.
11.
Anonim
2010.07.15., csütörtök [15:44]
Egyszer mondom jo irigy rosszindulatuak vagytok,legalabb annyira mind amenyire jo enekes no Annamari
10.
kottonájdzsó
2010.07.15., csütörtök [10:07]
Biztos elírták, értesüléseim szerint a Matrica Grófnőben és a Csámpáskirálynőben kapott szerepet.
9.
Anonim
2010.07.14., szerda [21:16]
Kálmán Imre megfordul a sírjában ha megtudja,hogy ki kapta Stázi szerepét!
8.
Anonim
2010.07.14., szerda [21:00]
No osztán ez nem semmi!Bé csomogalják a nagy semmit és jól eladják.Vagy inkább levetkőztetik?
Bukurest-Budapest,há majdnem egyforma,no....!
7.
Anonim
2010.07.14., szerda [20:13]
az apuának lemezkiadója van , úgy király viktor apjának tehát pénz van s beléjük vissza fektetik
6.
Anonim
2010.07.14., szerda [19:39]
Nagyon csodálkoznék ha Kerényi rendező úrnak ilyen primitiv ízlése lenne hogy pont ezt a perszonát kell Pesten futattni egy ilyen helyen.Ez szerintem vicc,vagy valami nagyon rossz tréfa.Szegény pestiek
5.
Anonim
2010.07.14., szerda [18:36]
Ez a cikk mi akar lenni? Nehogy dicsérni kezdje,mert rá fér,a közönség majd eldőnti!
4.
Anonim
2010.07.14., szerda [17:10]
Valakinél jól fekszik a drága! Lehet hogy sikerei vannak de ahol én eddig láttam ott csak immál ámmal tapsoltak neki.Megnyugtatom Pesten annál igényesebbek a magyar tesók mint sem hogy elviseljék őkelmét!
3.
erdelyi
2010.07.14., szerda [14:37]
hajrá Annamari csak igy tovább imádom a dalaidat,ügyes vagy.... Énekeld el pestehogy Erdely Földjén............ ne bántsátok mert sok énakasnél jobban és tovább jutott bizok benne hogy még tovább fog...
2.
Anonim
2010.07.14., szerda [13:35]
Annamarit mindenhol elismerik csak itthon Sepsin nem, vajon miert? A koncertjeire csak cigok jarnak, masok kifutyulik megis oriasi sikerekrol irnak mas varosokban. Elegge erdekes, nem igaz? Amugy biztos ugyes, de kellenek kapcsolatok is, nehogy csak ugy simman besetalt volna egy foigazgatohoz meghallgatasra amikor magyarba is van eleg operett enekes. Ez csak duma, nem tudom ki veszi be. Ki van kovezve mar onagysaga utja.
1.
Anonim
2010.07.14., szerda [12:42]
Jobb lenne ha Bukarestben boldogítaná az értő közönséget!Budapesten ne roncsa a levegőt,az idétlen
nagyzásmániájával.
Hozzászólások43