Székelyhon.ro
2012. május 22., kedd; Ma Júlia, Rita napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

A csíki gólyabálok is megmérettetnek Evolúciós gólyabál a KájonibanMÁG-gólyabál: lapossarkú és egyenpolóMade in Segítő Mária...Mesebeli gólyabál a Nagy István Művészeti LíceumbanAz alkohol káros hatása a fiatalokraNagy menet volt Székely Karcsiéknittt...A Tuskógólya törzs visszaszerzi szabadságátMade in Segítő Mária...MÁG-gólyabál: lapossarkú és egyenpolóVégighaladtak az evolúción a Joannes Kájoni kilencedikeseiA Nagy István Művészeti Líceum mesebeli gólyabáljaEmberrablás a Kós Károly gólyabáljánNagy menet volt Székely Karcsiéknittt...A Tuskógólya törzs visszaszerzi szabadságát

2010.10.21. [17:21] | Utolsó módosítás: 2010.11.29. [14:01]

Középiskolai gólyabálok időszakát üljük, s ezt immár Csíkszeredában is kiemelt figyelemmel követi a székelyhon.ro. Portálunk szavazásra hívja a csíki gólyabálok résztvevőit, szervezőit is, illetve mindazokat, akiket érdekel a kilencedikesek beavató estje – ők döntsék el, melyik volt Csíkszereda legszórakoztatóbb, leggólyapróbálóbb, legötletesebb gólyabálja.

golya1_csik_kicsi_b

Az értékeléshez elengedhetetlen élményeket, báli emlékeket felidézendő a gólyabálok mindegyikéről egy-egy videót készítünk, mely segíthet a döntésben. A székelyhon.ro videói ugyanakkor azokat is szavazásra biztathatja, akik elmulasztották megtekinteni a gólyák szerepléseit.

A szavazás az első csíki gólyabál lejártával startol, ezt követően nincs más dolguk az érdekelteknek, mint voksukkal „előre tolni” iskolájuk gólyabálját. A szerencsésebbek ugyanakkor nemcsak közösségüket népszerűsítik, hanem ajándékokban is részesülnek!

Szavazási tudnivalók, esélyegyenlőségek stb.

E cikk végén elérhető szavazógépünk október 23-án déli 12 órától aktív – ez az időpont az első csíki gólyabált követő „reggel”, amennyiben késő estébe hajlik a szórakozás. Mindegyik középiskola gólyabáljára – első körben – egy teljes hétig lehet szavazni, a Kájoniéra például – melyet október 22-én este tartanak – szombat (október 23.) déli 12-től a következő szombat (október 30.) déli 12 óráig. A hét lejártával a Kájoni opciója lekerül a szavazógépről, mely időközben újabb iskolák opcióival bővül, október 30-án déli 12 órától például a Márton Áron és a Segítő Mária Római Katolikus gimnáziumokéval, melyek gólyabáljára október 29-én este kerül sor. Erre szintén egy hétig lehet szavazni, majd ugyanígy a többi középiskola/gólyabál esetében.

Mindegyik középiskola gólyabáljára tehát egy hétig lehet az első körben szavazni, a második körben pedig – egy hét csíki városi gólyabál kezdete előtt – mindegyik iskola újra felkerül a szavazógépre, és újra „várja” a voksokat, immár annak függvényében, hogy az összes gólyabál láttán melyik volt a legszórakoztatóbb.

Röviden: két kör, előbb külön-külön mindegyik iskolának, majd egy közös. Az elsőnél az a lényeg, ki hogyan mozgósítja barátait, osztály- és évfolyamtársait, ismerőseit és egyáltalán iskolája közösségét, a másodiknál pedig az, hogy mindegyik gólyabál láttán mindenki egyénileg döntsön, kik hozták tető alá 2010 legjobb gólyabálját.

Természetesen azok nyernek, akik a két forduló alatt a legtöbb szavazatot gyűjtötték be. Annak szervezői és résztvevői mondhatják: mi csináltuk a legjobb gólyabált!

A csíkszeredai középiskolák gólyabáljainak tervezett időpontjai:

Joannes Kájoni Kereskedelmi Iskolaközpont – október 22.
Márton Áron Gimnázium – október 29.
Segítő Mária Római Katolikus Gimnázium – október 29.
Nagy István Zene- és Képzőművészeti Szakközépiskola – november 3.
Kós Károly Építészeti Szakközépiskola – november 9.
Székely Károly Szakközépiskola – november 12.
Venczel József Faipari Iskolaközpont – november 18.

csik_diagram_osszes3_b

Beszámolók, galériák, videók a gólyabálokról:

Joannes Kájoni Kereskedelmi Iskolaközpont: beszámoló, galéria, videó.

Segítő Mária Római Katolikus Gimnázium: beszámoló, galéria, videó.

Márton Áron Gimnázium: beszámoló, galéria, videó.

Nagy István Zene- és Kézőművészeti Szakközépiskola: beszámoló, galéria, videó.

Kós Károly Építészeti Szakközépiskola: beszámoló, galéria, videó.

Székely Károly Szakközépiskola: beszámoló, galéria, videó.

Venczel József Faipari Iskolaközpont: beszámoló, galéria, videó.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások140
140.
Betti leljem :))
2011.01.21., péntek [17:47]
koszi mar tudom :D
139.
Betti lelkem :))
2011.01.09., vasárnap [14:11]
mikor lesz a varosi golyabal??
138.
Anonim
2010.12.16., csütörtök [18:28]
egyaltalan nem elobbrevalo en nm is azt mondom ck a golyabalok kozul az en szemszogembol a muvieszetie volt a legjobb!! :)
137.
Anonim
2010.12.15., szerda [21:26]
Miért? :)) a művészeti mivel előbbre való mint akármelyik iskola? :)
136.
Anonim
2010.12.12., vasárnap [10:09]
134. Anonim :
Egyetertek veled! Csak akkor lehet a mi varosunke a legjobb a golyabal ha a Muveszeti szzervezi! Hajra Muveszeti!!! dee mikor lesszz a varosi golyabal??
135.
Anonim
2010.12.03., péntek [16:13]
de tenyleg na,mikor lesz a varosi golyabal?!
134.
Anonim
2010.11.29., hétfő [01:34]
nem tom de azt a muveszetisek kene szervezzek szerintem! az iden ok tettek tanubizonysagot h ertenek ehez!
133.
Anonim
2010.11.28., vasárnap [13:36]
a varosi golyabal mikorra varhato???:D
132.
Kepo
2010.11.28., vasárnap [13:08]
Na legyen vege a verekedesnek:)) tenleg nem ertem hova kell anyit cikizni egymas golyabaljait.ez mar szanalmas ami itt lefolyik. a lenyeg azon van h a golyak erezzek jol magukat! hisz ertuk van csinalva ez az egesz. es mi mindent megtettunk ezert es a golyabalon kivul is elvittuk pl bowlingozni is nahde ez nem lenyeg. joll ereztek magukat es szamomra ez szamit. mindenki azt mond amit akkar volt akinek tetszett a golyabal volt akinek nem hat istenem mindekinek mas az elvarasa es az izlese is. nahde aljon emg a veszekedes :D Es en minden iskola szervezoinek csak gratulalni tudok mert tudom h megis menyi baj van a szervezessel! mindenkinek mas tetszik de mindegyik golyabalban volt valami jo ! es oroke ne csak a roszat nezzetek.
131.
Anonim ismét
2010.11.28., vasárnap [12:28]
Ano Nimbusz:))
egyet értek veled :D. :). én személy szerint nagyon élveztem és tetszett. nem tudom és nem is értem minek kell fikázni. tudjátok van az,hogy : ha nem tetszik csináljatok jobbat. s akkor lehet majd szájalni. szerintem. de ennek semmi lényege,hogy bombázzuk egymást. jó volt s kész ;). kinek tetszett az örüljön,kinek nem az ne :)). izlések és pofonok x(. :)).
130.
Anonim
2010.11.27., szombat [17:13]
Ne blamáljátok h venczel így venczel ugy...az se különb mint a többi..és jó volt a gólyabáljuk is.
Hajrá venczel ti is jók voltatok:)
129.
Ano Nimbusz:))
2010.11.27., szombat [16:44]
Örülünk ha valakinek tetszett a gólyabálunk nem volt olyan színvonalas és jópofa mint a Nagy Istváné s nem volt olyan érdekfeszítő és jól megcsinált mint a Székely é s nem volt olyan elvont és különleges mint a Márton Ároné de ebben az évben..mióta újra alakították a diáktanácsunkat ez volt az első gólyabál,hogy 12 ikesek írták meg az alap forgatókönyvet ami már szeptember 30-án ki is volt nyomtatva!Ez hagyományos Venczeles sajátos dolgokra volt felépítve..s nem a megalázzuk a gólyákat című műsor volt hanem hogyan érezzük magunkat jól gólyástól,közönségestől s mindenestől...na de össze is jött...ÉS boldogok vagyunk kövérek és szépek:) Ennyi a történetünk vége akinek nem tetszik...ne szóljon a végére..most tegye meg...amúgysem vegyük figyelembe a komentjét...:P
128.
en a csaj:D
2010.11.27., szombat [13:32]
bohoc avagy Kepo alakitasa volt a legjobb:D s szerintem kurva jo volt a golyabal is na meg a buli is:) csomo jo dolog volt benne:) es biztos sok dolog volt szervezessel:) mindegyik golyabalba volt valami jo:) nem tom minek kell cikizni a golyabalokat:)
127.
Anonim
2010.11.27., szombat [10:17]
Akinek nem tetszett pofa be :d. szerintem jó volt :). s ha már így a blamálásnál tartunk A Venczel sem rossz iskola :). mindenki nem kell Marcis kocka legyen :D. na ennyi.
126.
Anonim
2010.11.26., péntek [17:02]
még az igazgató azt mondja...erről a szarról hogy ez egy szinvonalas előadás volt, s hogy a venczel egy ütőképes iskola... max fizikailag ütőképes, mert hogy másképp nem az is biztos:))
125.
Anonim
2010.11.26., péntek [17:01]

(Törölve)

124.
e'ne'n :D
2010.11.25., csütörtök [16:10]
jajajaaa,bisztos o'' jobbat csinalna!!!!:)) e's am vki kerdezte e a velemenyed edeske?:D:D NEM,NA SZOAL VEGYEL visszabb piciit;) ha nem tetcett akkor nem!, SKINEM SZARJA LE H NEKED TETCETTE V SEM:))=)) nahelO' xD
123.
Anonim
2010.11.25., csütörtök [10:09]
biztos jobbat csinalnal:)
122.
Anonim
2010.11.24., szerda [19:33]
büdös nagy szar volt:))
121.
Anonim
2010.11.24., szerda [18:46]
jhjha:)ebben igazadvol:)nagyon ugyiik voltatok Erzso es Isti:)sok szerencset a Varosihoz is:)de tudjuk h ugyik vagytok:)a legjobb a Venczel volt:)
120.
Anonim
2010.11.24., szerda [17:17]
Sztem a jo volt naon a Venczeles golyabal. Es sztem megerdemelte az aki megnyert ugy hogy ne blamajatok annyit,> igenis nagyon megerdemelte. Hajra ERZSOKA ez tok jo volt ugyi es szep voltal nagyon>gratula.JAH es ne torodj mas kommentekkel mert felel se igaz.
119.
Anonim
2010.11.24., szerda [15:44]
Big Smile:)...:)):D:Pha nemtetszik nenezd hunyd be a szemed:))nemhiszem hogy teis a nagy tanulmanyaid alatt nm felejtettel ki betut egy bizonyos nevbol:))olvasdcsaak hosszan nemcsak en felejtetem kii....tod nemott jarok ss nha nemerdekell egyaltalan h a neveben van z betu vagy nincs....de okos:))kocka:))
118.
Listen me:)
2010.11.24., szerda [13:39]
KEDVES 104 anonim,Életedben látszik egy golyabált sem szerveztél!Amugy a golyabál nem a 12-ikesekről szól hanem a golyákról..és ez figyelembe is volt véve mivel a kilencedikesek AZ ISKOLÁBÓL elővételben megkapták 5 lejért a jegyet esetleg..ha nem vagy tisztába valamivel..akkor előbb kérdezd meg a szervezőket és utánna jártasd a szádAAT:):p:)
117.
Mr Bean
2010.11.24., szerda [13:29]
Tok jo volt
116.
Anonim
2010.11.23., kedd [22:19]
Ezzel a sok karakterszeméttel (":))") mégis mi a célod? Tényleg érdekel, miért nem lehet leírni egy mondatot smiley-k nélkül, és persze ez nemcsak nálad tűnt fel. A helyesíráshoz pedig nem kell tanár, csak csöppnyi ész és tisztelet a nyelvünk iránt, na meg igényesség magunkkal szemben.
115.
Anonim
2010.11.23., kedd [21:11]

(Törölve)

114.
izeke
2010.11.23., kedd [21:04]
azaz:))kosziii a felvilagositast:))huu bajnok....:):))azért kosziii jolesett:)):P
ugyiiiis a Venczel József a legjobb:):)ss most ha kimaradt az a z betu azert mitszarsz:)):))orulj a helyesirasodnak:))jó tanár tartota az orád:)gratula nekiis:)):))jóribi:))
113.
pAnzeR GeneraL
2010.11.23., kedd [20:03]
Igazán IQ bajnok vagy látom. A gólyabálokról van szó természetesen, viszont ez már a minimum hogy egy Venczel Józsefet legalább Venczel Jozsef-nek és nem Vencel Jozsef-nek írj le, pláne ha ott sulizol. Ez egyszerűen szégyen!
112.
helyees:))
2010.11.23., kedd [19:04]
Na most helysirasrol van szo vagy h melyigk golyabal volt jobb?:))rohej:))
te egeted le magad :))neM az irason van a lenyeg:))hanem a golyabalon:))
mitszarsz:)):))?nincs jobb dolgod:))malyd kerek toled orat:))helyesirast:))jha ss magyart:))
bészarsz:)(ez helyesvolt:)))na szal a Venczel József Iskola golyabállya volt a legjobb a helyesirast eltekintoen iss:)):D
111.
e'n :D
2010.11.23., kedd [18:45]
=))
110.
ex muveszetis
2010.11.23., kedd [16:25]
de igen lehet a muveszetisbe egy deka hiba sem volt ok az aszok
109.
e'n :D
2010.11.23., kedd [13:03]
Minden golyabal jo volt !!!OLYAn golyabalt amugysem lehet csinalni,h mindenkinek megfeleljen,e's midnenkinek tetcedjen minden!!!!:D SZOVAL na!:D ez az en velemenyem:)
108.
pAnzeR GeneraL
2010.11.23., kedd [06:33]
Én ezen nem vigyorognék, elég szép dolog, hogy egy nevet nem tudunk magyarul leírni helyesen, az még el megy hogy ékezetek nélkül írunk: " me` há` minden ínglish, a billentyűzetem es legyen az", de hogy kétszer is csak c-vel írod a Venczel József híres erdélyi szociológus nevét, az már magáért beszél. Székelyek vagyunk és magyarul beszélünk azt mondják, akkor látszodjon is valami magyarság belőlünk a mellveregetéseken kívül.
107.
szydykeeee
2010.11.22., hétfő [20:22]
huu elirtam a Vencel:X
106.
szydykeeee
2010.11.22., hétfő [20:21]
ááhh szerintemmmeg a Vnecel volt a legszupibb:Xlegjobb:Xjol megrendeztetek:)
gratula:D
105.
Anonim
2010.11.22., hétfő [20:21]
Szerintem a 103-as kommentje teljesen normális, vállalja az elfogultságát, és semmi baj nincs azzal, hogy szervezőként a saját gólyabálját szerette legjobban. Tényleg nem a leghelyesebben ír, viszont nálad még mindig jobban... Egyébként mi az a "menyegek"? (Vegyük mondjuk szóösszevonásnak, de annak sem az értelmes formája.)
104.
Anonim
2010.11.22., hétfő [19:07]

Igen kedves 103 as komentelo de te nagyon menyegekben jarsz hany 12 edikes szervezo volt benne kerem ??? hany ej volt a 12 edikeseknek folgalava ahogy szokot leni oroke??asd el magadot v csinalj mar vallamit oztan ez az utolso szo subculturaltak apam azt most magyarul v romanul akartad leirni az a szo jelemez teged (...)

103.
Fogd Bé Me Ruglak Ütlek FEjellek
2010.11.22., hétfő [17:45]
Enegem nem érdekel ki fog nyerni...sőt...örülök hogy fasza golyabálunk volt s a golyák is jol érezték magukat meg a közönség nagyobb része is:D S a müveszetis tényleg szuper volt de.A lányok ahogy szokták énekelni: " A Venczel a király,a Venczel a jó,szuper volt a golyabál,s ez az ami jó!" egyszerü s szeretettel teljes..akár a marci,akár a segitő,akárki irhatna inkább ilyen komenteket.De ahelyet fekete földig bemutatjátok menyire subculturáltak vagytok:))
102.
szidiiii
2010.11.22., hétfő [16:05]
a venceels video???
101.
Szidicyke
2010.11.21., vasárnap [20:04]
...Venceles miko lesz felrakva?
100.
Anonim
2010.11.21., vasárnap [18:14]
..nem idétlenség,csak utánna kellene nézni mielőt irogatnál, mert fennebb irja h csak a golyabál után egy hétig lehet szavazni,és már csak a Venczel maradt amelyiknek nincs egy hete h volt az előadasa......:):)
99.
Anonim
2010.11.21., vasárnap [17:44]
Latom csikban is az a helyzet mint udvarhelyen, csak annyi h ''Csikban mar de'l van'':))
98.
Anonim
2010.11.21., vasárnap [16:10]
HÜlyeség az egész...minek csak a Vencelére lehet csak szavazni? idetlenség..
97.
Anonim
2010.11.20., szombat [23:52]
Nezd meg az Iskolakhoz tartozo szavazatok szamat es utana irj orjasi baromsagokat;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bena!!!!!!!!!!!!!!
96.
Anonim
2010.11.20., szombat [18:42]
hat ez eleg cinkes..... a szavazas ranglistaja epp ugynezki, mint a golyabalok lejartanak idobeli sorrendje. FOS!! ez a szavazorendszer nem igazsagos, dehat sajnalom.. intezzetek
95.
TT ;)
2010.11.19., péntek [21:02]
Szekelyes videot ne is tegyek fel! Allitolag annyi mindenkinek nem tetszet a golyabal! meg egyesek agykarosodast is szenvedtek,segenyek! :-s .... s ez mind a Szekelyt terheli!:))....nincs amiert egy ilyen "szar" golyabalrol,(mert sok ember szerint szar volt), videot tenni fel hogy meg a honlapot is terhelje! :))

Tisztelettel: Egy szekelyes golyabal szervezo! :P ;)
94.
B-)
2010.11.19., péntek [16:20]
az az ido alatt amig egymasutan tobbszor is lehetett szavazni...biztosra merem gondolni azt hogy nem csak a muveszetisek hasznaltak ki ezt az alkalmat,de megis csak toluk vontak le szavazatot...a tobbi iskolanal ellenoriztek-e , hogy vane olyan aki tobbszor szavazot????...mert szerintem van .A muveszetis golyabal elott meg volt ketto..es szerintem a szavazo gep mar az elso golyabal lejartanal hibas volt...ugyh nem artana azokat a szavazatokat is ellenorizni;)
93.
Anonim
2010.11.18., csütörtök [21:13]
Szekelyes video mikor lesz??
92.
;x
2010.11.18., csütörtök [17:40]
Koooos
91.
Anonim
2010.11.18., csütörtök [16:59]
A MUVESZETIS GOLYABAL VOLT A LEGJOBB!!!!!!!!!!!!!!!
90.
;)
2010.11.18., csütörtök [16:42]
Hol a Kósos szavazás?
89.
B.A
2010.11.18., csütörtök [15:17]
Hiaba vitatkoztok emberek a szavazas miatt.Szerintem nem tukrozi ez a szavazas a golyabalok mienseget.Maximum csak anyit h mennyire nepszeru egy egy iskola.Peldanak felhoznam a Kajoni golyabalt (elore kijelentem h nem akarok sertegetni senkit mivelhogy nem kis dolgo egy ilyen nagy esemenyt megszervezni.Es aki nem szervezett mar golyabalt az nem tudja h menyi tennivaloval es felelosegel jar.Ezert gratulalni is nekuk :D) Szerintem nem erdemi meg az elso helyet nekem nem tetszett a golyabal lehet azert mert elegge nagy volt edig a merce mert az elmult evekben nagyon jo golyabaljai voltak.En ugy erzem h az iden nem volt anyira jo h az elso helyet szerezzem meg de nem is erdekel ez mert ebbol semi jovedelem nem jon senkinek.Ugy gondolom h akkor lenne igazsagos ha egy kivulallokbol allo zsuritagok szakszemmel vegignezne a golyabalokat es ok dontenek el h ki az elso,masodik meg harmadik.Megegyszer nem sertegetni akarom a Kajonit csak nekem nem tetszett a golyabal tobbet is ki lehete volna hozni belole mert a tema nagyon jo volt :) Szerintem nem lehet olyan golyabalt szervezni h minden nezonek teszedjen.:D
88.
zzéééé
2010.11.17., szerda [21:26]
Húúú próbálom emelni a szavazás állását, de hát ez vagy egy tonna, segítsetek ember!
87.
Vasorru Bába
2010.11.17., szerda [20:07]
En csak annyit akartam meg mutatni hogy mas kivulalo felnott emberek is mennyire erdeklodnek a golyabaljaink felol,semmi fele reklam nincs ebben. Ha te ezt igy latod akkor az a te dolgod. En nem vagyok se buszke es nem is akarok vaganykodni en csak ami kapcsolatos informaciot talalok az interneten azt meg osztom masokkal akiket esetleg a szavazason kivul ez is erdekel.
86.
Zolta
2010.11.17., szerda [19:19]
Tényleg mindenki ennyire elkeseredett? Az élet szép, gyerekek! ;))
85.
Anonim
2010.11.17., szerda [19:05]
kulon cikk a produkciorol??.. pff.. csak ezzel megy nektek muveszeknek a szavazas allasanak emelese? :))) furak vagytok ti egy cseppet :P mindenkepp ti akartok nyerni? es azon gondolkodtatok mar hogy mit is nyertek valojaban azzal ha netan 1ok lesztek itt a szekelyhonon? sacc per kb. semmit.. ha ugy gondoljatok h tenyleg uber fasza volt a golyabalotok akkor sztem nincs szukseg tovabbi reklamokra.. akkor a nep ugyis ratok szavaz...
84.
Vasorru Bába
2010.11.17., szerda [16:09]
http://www.kronika.ro/index.php?action=open&res=44772 Kulon cikk a produkciorol:)
83.
Anonim
2010.11.17., szerda [13:35]
Az a szomorú, hogy te nem érzékeled az iróniát, ami még csak nem is túlságosan rejtett.
82.
subidubiduuuuuuuuu
2010.11.17., szerda [10:39]
epp az h a szavazatok nem tukrozik a golyabalnak a milyenseget....es ha te csak ezekbol a szavazatokbol tudok megallapitani hogy egy golyabal mennyire volt jo akkor az eleg szomoru...
81.
XantusLehel
2010.11.17., szerda [10:28]
nevetséges hogy a művészetinek és a marcinak van a legkevesebb szavazata. Nyilván a szavazatok tükrözik a gólyabál milyenségét
80.
Szijgyarto Balazs
2010.11.16., kedd [23:19]
Tokeletesen igazad van!!!
79.
orban zsolt
2010.11.16., kedd [22:07]
Tokeletesen igazad van!!!
78.
Anonim
2010.11.16., kedd [14:59]
Gyerekek, engem az szomorít el a leginkább, most a gólyabáloktól is eltekintve, csak a hozzászólásokat olvasva, hogy mekkora szakadék van az egyes iskolák között igényességben. Vagy úgy egyáltalán, hogy milyen általános az igénytelenség. Vannak mindenhol kivételek is, de nagyban ez derül ki a hozzászólások minőségéből és egyáltalán abból, hogy ki mire reagál. Senki nem kerül ki győztesként, aki ebbe a kritikán aluli, vitának nem nevezhető szócsatározásba belelovalja magát, nevetséges dolgokat érvekként felhozva, sokszor saját magának ellentmondva. Ennek így semmi, de semmi értelme.
77.
Szijgyarto Balazs
2010.11.15., hétfő [22:47]
En jobb szeretnem ha halgatnatok:P:))))))))
76.
orban zsolt
2010.11.15., hétfő [21:47]
jobb szeretnem ha engem kihagynatok a tologbol!
75.
TT-nek
2010.11.15., hétfő [21:10]
@TT:
figyelj haver te ezzel a mondatoddal irtad le magad: ."lenyegebe engem nem erdekel,de amig nem ok az elsok addig ne jarjon a szajuk!meg ha a kalyoni kritizalna a legjobban akkor megertenem! :))" es remelem nem kell elmagyarazzam h miert! ha elolvasod ujbol egy parszor rajohetsz te is hogy hol a kivetnivalo ebben a mondatodban!
74.
TT
2010.11.15., hétfő [19:06]
am a kajonin kivul meg ott van az SM a nagy itvan elott! ;)...ugy hogy nem a letszam hordozza a szavazatot ... :))...ezzel meg te irtad le magad!ha szented az hordozza :))
73.
TT
2010.11.15., hétfő [19:02]
:))....baratom szarul latod a dolgokat.en magsrol leszarom a kritikat.Igy van,nagy istvanos csinalta a videonkat, neve orban zsolt..az egyikszervezo legjobb haverja. ha ellenvetesed van akkor csk szolj!bar ehez nem sok ozod van!es nem hinnem h leirtam magam.Mert engem egyaltalan nem erdekel a Szavazat,es az se h ki nyeri meg.LESZAROM!Azt is leszarnam ha a szekely nyerne meg, ami lehetetlen,de ha meg is.akkor se lennek buszke.en az altalam szervezett golyabalon jol ereztem magam,en ugy velem h a magunk modjan jobban sikerult mint amilyenre szamitottunk.mas nem erdekel.foleg nem a szavazat!....tiszta hulyeseg.csak betette a szekelyhon ezt is h legyen amin civodjanak az emberek!Szerintem semmi ertelme nincs ennek a szavazgatasnak! ;)...
72.
tt-nek
2010.11.15., hétfő [18:37]
@TT:

hogy lehet valaki ennyire primitiv **** nem hiszeem eel:)))))) te a szavazatok alapjan iteled meg h ki mit kritizalhat? hat ezzel jol leirtad magad haveeer:))) es amugy ugyhallotam a filmeteket is egy nagy istvanos csinalata.... apropo....ugyhogy csak benne van a keze a nagyistvannak draga szekelyes szervezo!!!!

71.
LP
2010.11.15., hétfő [18:30]
hát ezt vitatnám...pfff ...
70.
jocsoro
2010.11.15., hétfő [18:12]

(Törölve)

69.
redaiata
2010.11.15., hétfő [17:40]
(szerkesztői hozzászólás)
Mert ki tudtuk számolni, hogy éppen ennyi szavazat volt "ömlesztve", mint említettem, az IP-címek és a böngészési adatok elemzése alapján. Minden leadott szavazat mellé a rendszer eltárolt egy időpontot, egy IP-címet s egy hosszú sor böngészői adatot, ami alapján könnyen be lehetett azonosítani azokat a szavazatokat, amelyek ugyanarról a gépről gyors egymásutánban érkeztek.
68.
Anonim
2010.11.15., hétfő [15:38]
s mert pont ennyi szavazatot vontak le???
67.
Zolika;)
2010.11.15., hétfő [15:37]
TT :)) Emlékeztetnélek arra, hogy a Kályoniban sokal több diák van ezért nem csoda, hogy több szavazatuk van:D.És látszik, hogy az irígység beszél belőled, mert a nem sikerült jól a golyabálotok:).Nem ér sokat a szavad :D úgysem változtathatsz semmin hiába vagy úgy el:)
66.
TT
2010.11.14., vasárnap [23:02]
Nagy Istvannak jar a szaja hogy milyen jo volt a golyabaljuk, de a szavazo listan meg CSAK a III. helyet erte el! :)) ;)...lenyegebe engem nem erdekel,de amig nem ok az elsok addig ne jarjon a szajuk!meg ha a kalyoni kritizalna a legjobban akkor megertenem! :))
65.
TT
2010.11.14., vasárnap [22:54]
jol el vannak a nagy istvanosok.bar nem tudom h mire olyan buszkek?!...a nagy istvannak az lett volna nagy szegyen ha gyenge golyabalt csinalnak!A nagy Muveszek legalabb egy ennyit kell csinaljanak,ha mar tobbet nem is tudnak! Kritikahoz ertenek!de neznek azt az oldalat h az ideji Szekely golyabal olyan volt amilyen,kinek tetszet,kinek nem,de az elmult 4-5 evben az biztos hogy a Szekely ilyen jo (sikeres) golyabalt nem tudott letrehozni... ezt kene nezni!...Am rohognem ha a nagy Buszke Nagy Istvan valameik Gyengebb leveri a szavazatokban es lveszti! :))....adna az isten! :))...En Szekelyes szervezo vagyok,nem akarunk mi nyerni ezen az hulye szavazon szaron,semmit nem jelent ez,de kivanom hogy ne a nagy istvan nyerjen!mar csak azert h egy kicsit torje le a szarvukat!!!! ;)
Tisztelet!!!
64.
Anonim
2010.11.14., vasárnap [22:35]
ja telleg szar volt
63.
gerzson
2010.11.14., vasárnap [22:34]
hat igen, a Szekelye gyenge volt a ,az elvarasokhoz kepest.... sajana de az van
62.
Jumbo
2010.11.14., vasárnap [17:26]
A Segitos volt a legjobb
61.
Muveszetis
2010.11.14., vasárnap [10:23]
A muveszeti mikor fog bekerulni a Lajart szavazatok koze.???? erre a kerdesre erkezzen Szerkeztoi hozzaszolas ne mas szavazzattokal kapcsolatos haladzsara!!!!
60.
Anonim
2010.11.13., szombat [17:31]
na lassuk h most lehet e szavazni percenket tobbet
59.
Sateszka
2010.11.13., szombat [15:09]
Nagyon szuper volt az eloadas, szerintem egyik legjobb
58.
redaiata
2010.11.13., szombat [12:16]
(szerkesztői hozzászólás)

Itt ejtem meg akkor a bejelentést, hogy nagy sajnálatunkra valóban hibádzott a szavazómotor egy rövid ideig, ami lehetővé tette a szavazatdömpinget. Normális esetben 120 percenként lehet egy szavazatot megejteni ugyanarról a számítógépről, de egy ideig lehetett percenként többet is - ezért elnézést kérünk. Nem hibáztatjuk az illetőket, akik felhasználták a technikai rövidzárlatot, amiről nem ők tehetnek, de a verseny tisztességes jellegének megőrzése érdekében ezeket a szavazatokat érvénytelennek nyilvánítjuk. Az IP-k és böngészőadatok elemzése után egészen pontosan 3127 szavazatot fogunk levonni a következő kör előtt a művészetis gólyabálra leadott voksok közül, ezzel még bőven versenyben maradnak, de a többieknek is lesz még esélyük.

57.
Anonim
2010.11.13., szombat [10:39]
Szekelyes az aztan tutko volt :)
56.
Sajnos
2010.11.12., péntek [20:02]
Szavazni leptem fel az oldalra. Sajnos csak a kosra lehet.. (nem szavaztam)
55.
nem m1 :D
2010.11.12., péntek [18:10]
Kos az igazii :->:x
54.
Joska a Hegyrol!!
2010.11.12., péntek [16:29]
Kocsogok vagytok mind!!!!:)))
53.
Lp
2010.11.12., péntek [15:06]
minek vannak itt leakadva egyesek?...
mindenki saját izlése szerint dönti el neki melyik tetszett...
szoval nincs olyan hogy a legjobb...
mindegyikben volt hiba is és jo dolog is:D
52.
Anonim
2010.11.12., péntek [14:24]
olvasd el a szabályzatot te suttyo, egyébként a Kós a legjobb
51.
Anonim
2010.11.12., péntek [14:05]
a Kosos volt a legjobb!!!!!!!!!!!
50.
Anonim
2010.11.12., péntek [13:06]
en szeretnek szavazni, csak nem a kos karoly-ra.....de mas opcio nincsen, akkor most hogyan tovabb?
49.
Anonim
2010.11.12., péntek [09:05]
szerintem a segitoje a legjobb.....
48.
Anonim
2010.11.11., csütörtök [14:52]
pff.meg hogya kos legjobb?? szerintem segito volt a legjobb:>:x
47.
facebook
2010.11.10., szerda [22:36]
http://biglajk.com/like/view/2326 mindenkinek akinek van facebookja megkérem szépen h lájkolja meg , cserébe arra a golyabálra szavazok ameikre akarjátok!
46.
Anonim
2010.11.10., szerda [19:46]
nemiiiiigaaazzzz...... A MUVESZETIS...FOGADJATOK EL...::D:D:D:Dmondhat barki marmit....
igazam van???
45.
Anonim
2010.11.10., szerda [19:28]
kajoni, marci, segito? :O =)) legszarabb golyabalok...nana hogy a KOS volt a legjobb
44.
szijgyartobalazs
2010.11.09., kedd [21:15]
Nezetek meg a muveszetis videot is:)! ;)Legjobb
43.
Anonim
2010.11.09., kedd [19:33]
nem semmi ez a grafikon...teljesen aranytalan...
42.
Anonim
2010.11.08., hétfő [22:37]
lesz a muveszetinek is .;)
41.
Anonim
2010.11.08., hétfő [22:32]
A muveszetinek miert nincsen olyan beszamolo videoja mint a tobbi golyabalnak??
40.
Vasorru Bába
2010.11.07., vasárnap [11:09]
Muveszeti Golyabal 2010: A tortenet

http://www.youtube.com/watch?v=Dz0G5hhxLpE
39.
Anonim
2010.11.06., szombat [20:11]
Tenyleg miert nincs a nagy istvan golyabaljarol beszamolovideo mint atobbi rol???
38.
Anonim
2010.11.06., szombat [19:52]
Nameless, idiota vagy.
37.
nameless
2010.11.06., szombat [17:34]
ez a cikk nagyon hamar el lett inditva ugyanis ahogy el kezdodnek az eloadasok meg nezzuk az elso golyabalt es az elso eloadokra szavaz a tobseg. Mert az utana kovetkezo golyabalok lehetnek akarmilyen szenzaciosak h ha a tomeg az elso eloadora voksol.... lehetgyne atgondoltam egy ilyen fanyta cikk... sorry de ez van
36.
Pet:D
2010.11.06., szombat [14:51]
a nagyistvánnak mé nincs videooja????
35.
Emo'' ;)
2010.11.05., péntek [17:59]
http://www.youtube.com/watch?v=uCdJQseqRjo
itt van a sza'm:D:)
34.
Anonim
2010.11.04., csütörtök [23:47]
http://www.youtube.com/watch?v=KSHvHj54ero&feature=player_embedded
33.
Anonim
2010.11.04., csütörtök [21:24]
Wiz Khalifa - Moola And The Guap (Feat. Lavish & L.C.)
32.
Anonim
2010.11.04., csütörtök [20:49]
Annak a számnak a cimére én is kivancsi volnék...amúgy gratulálok a művészetis gólyabál szervezőinek,és a gólyáknak is...Egy ötletes ,nem unalmas gólyabált sikerült összehozni...GRATULÁLOK
31.
Anonim
2010.11.04., csütörtök [16:43]
A művészetis szervezők közül meg tudja mondani nekem valaki,hogy mi a címe a videótokban annak a hip-hop-os számnak?..ja és még valami,aki megírja az úgy írja magát,hogy ''szám címe''-névként,hogy találjam meg könnyebben.köszönöm előre is!
30.
Anonim
2010.11.04., csütörtök [15:08]
sociology isn't mentioned on the wiki page linked. I hope we agree on the fact, that in this case, the freshman's show was mostly focusing on the development from the sociological point of view. as a matter of fact, in the show itself (not in the short film before it) the participants developed as individuals (less painting on their faces, individual clothes and so on) and as a group. clearly, this kind of development has nothing to do with evolution...
29.
Anonim
2010.11.02., kedd [20:33]
Khm: "A biológiában..."

És ha tudsz angolul: http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_(term)

Tényleg a Márton Áronba jársz?
28.
Anonim
2010.11.02., kedd [17:57]
http://hu.wikipedia.org/wiki/Evol%C3%BAci%C3%B3 ->evolucio

http://hu.wikipedia.org/wiki/Civiliz%C3%A1ci%C3%B3 ->civilizacio

patakon tul a ketto ugyanaz.ahol az emberek tudnak olvasni ott nem...
27.
Anonim
2010.11.02., kedd [16:28]
Az evolúció szó fejlődést jelent. A gólyabál az emberi civilizáció, kultúra fejlődéséről szólt. Nincs hiba.
26.
SzabisS
2010.11.01., hétfő [21:15]
ez az ismeretlen jol beszolt vazzee :)) 1 a golyabaljuk nem a vendegvaroba volt a magosoknak es a Sm nek meg nem a flashbe :D a buli volt ott. es nincs jelentosege hogy hol bulizol... az a fontos hogy jol erezd meg :D
25.
Anonim
2010.11.01., hétfő [14:34]
Nagyon durvak vagytok 23. es 24. Nem hinnem hogy jogotokban all ilyen tiszteletlenul egy vagy tobb felnott emberhez ocsmany szavakat hozzavagni. De amugy arra gondoltatok remelem, hogy ez titeket jelkepez, es nagyon undorito. Mindenesetre ha ok ezt meglatjak, nem hinnem hogy hagyjak magukat, de jol is teszik, mert eppen egy egesz iskolai kozosseget hordtatok le mocskosul..
24.
Lenyegtelen
2010.11.01., hétfő [14:01]

(Törölve)

23.
Szarsegito...
2010.11.01., hétfő [13:56]

(Törölve)

22.
Anonim
2010.11.01., hétfő [13:35]
Dicsak, egy IQ harcos xD
21.
Anonim
2010.11.01., hétfő [12:04]
Látom itt is kiüt az értelem...Nehogy már az határozza meg egy gólyabál minőségét, hogy hol van a buli -.-"
20.
Anonim
2010.10.31., vasárnap [22:08]
A gólyabál tudtommal a Szakszervezetek Művelődési Házában volt. A buli pedig egy méregdrága helyen, amihez a tanárok ragaszkodtak, viszont ahol a többség (azok közül, akik eljöttek) jól érezte magát, a többi mehetett akár a Flashbe is. Mi itt a vitatéma?
19.
ismeretlen:P
2010.10.31., vasárnap [22:02]
bocs azerrtnem volt joo a MAGos****
18.
ismeretlen:P
2010.10.31., vasárnap [21:58]
szerintetek azert volt joo a MAGos golyabal mert a hargita vendegvaroba volt?szerintem epp azert volt szar. az SMnek legalabba FLASHCLUB ban volt nem mint a MAGnak
17.
Anonim
2010.10.31., vasárnap [19:30]
Szerintem ne ezt osszuk. Nézzük egy kicsit a konkrétumokat.
A Kájoniéban az tetszett, hogy az előző évek hagyományaival szakítva úgymond értelmes témát választottak (bár a tavalyi attól érdekes volt, mármint a téma), és elég szépen ki is dolgozták. A témát. A próbák maguk nem annyira tetszettek... És igaz, hogy a címadás vagy témamegnevezés egy óriási tévedés, mert az evolúció csak a kezdeti videó témája, a gólyabálé mondjuk a civilizáció lehetne, de ezt szeretem elfelejteni, mert a jelentősége viszont nem óriási.
A MÁG-os... hát azt mi szerveztük, úgyhogy nem én mondok véleményt...
16.
Fennvaló
2010.10.31., vasárnap [19:06]
Szerintem a MÁGos gólyabál sokkal színvonalasabb volt a Kájonisnál és jobban meg volt szervezve. Vagy csak én éreztem jobbnak?!
15.
Anonim
2010.10.31., vasárnap [17:45]
Szerintem nem csak egy cuccos helyen lehet egy buli szinvonalas, mert a MAGos szervezok is szinvonalas bulit akartak es azt is csinaltunk ugy a vendegvaroban, mint a hulibulin az amiban, ahol elfogadhato, realis arak vannak.
14.
Andorö
2010.10.31., vasárnap [17:18]
r'n'r.. smg
13.
B.K.
2010.10.27., szerda [23:31]
Minden suli egy hetet kap,es meg par napot a varosi golyabal elott,de akkor barmely sulira lehet szavazni.Nem akarok kotekedni,de benne van a cikkben :D
12.
Anonim
2010.10.27., szerda [19:22]
olvasd végig a cikket...
11.
Anonim
2010.10.27., szerda [19:19]
Nem akarok kötekedni, de ez kissé abszurd, hogy az első gólyabál után mehet a szavazás. Így az utolsó (mármint időben) gólyabálnak lesz a legkevesebb esélye begyűjteni a szavazatait, míg az elsőnek több hete... Nekem is nagyon tetszett a gólyabál így a videóról nézve, félreértés ne essék, nem vagyok a kájoni ellen:P!
10.
Anonim
2010.10.26., kedd [12:25]
@Borok Andras

Az a madár amelyikről elnevezték a bált , az a GÓLYA
9.
Anonim
2010.10.26., kedd [00:10]
Mit szólsz mi szerint 8. Anonim?:)) Mire vannak a próbák, és mire van a zsűri?
8.
Anonim
2010.10.25., hétfő [20:03]
De mi szerint dontottek el, hogy ki nyerje meg?
7.
Borok Andras
2010.10.25., hétfő [15:33]
Nekem nagyon tetszett ez a gojabal.Az eloadas alatt nagyon jol szorakoztunk es szurkoltunk az osztajtarsunknak:Arnikanak aki meg is nyerte.
6.
Anonim
2010.10.24., vasárnap [22:14]
Na megkaptam: 40ml
5.
Anonim
2010.10.24., vasárnap [22:11]
Ugyanolyan arultak a flash be is mint az amiba. s a shot akkor mekkora adag?
4.
Anonim
2010.10.24., vasárnap [17:47]
Anonim 2.. az amibal 4 lej a tequilla, de csak egy shot.. ami nem egy fél decivel talál.. üdv egy szervező..
3.
Anonim
2010.10.24., vasárnap [14:32]
@2. Anonim
Nem a szervezok a hibasak a Flash-be levo arakert. Mi,szervezok,csak egy szinvonalas bulit akartunk golyabal utan. Nem volt kotelezo lejonni Flash-be, aki akart az mehetett Amiba is vagy barhova. A golyabal az szerintunk eleg jol sikerult, mi meg voltunk elegedve a golyakkal.
Udv: egy szervezo
2.
Anonim
2010.10.24., vasárnap [14:02]
A golyabal is szar volt, de aztan hogy a flash-be szervezni a bulit az aztan mar sok. Olyan arak vannak, hogy a szemedbol a konny kiesik ha valamit akarsz fogyaztani. pl egy fel deci tequilla 10 lej, osszehasonlitasul csak annyit irnek, hogy az Amiba csupan 4 lej. De aztan, hogy egy feles viz 5 lej.... az mar sok akarmilyen cuccos hely
1.
Anonim
2010.10.23., szombat [12:56]
ez hülyeség... Az fog nyerni ahová a legtöbben járnak és ahol a legtöbb idejük van az embereknek mindenféle módszerrel szavazásra bírni az embereket. A második körben is az emberek nagyrésze a saját sulijára fog szavazni
Hozzászólások140