2012. február 7., kedd
Ma Tódor, Rómeó napja van

Szász Jenő: A demokráciát tanulni kell!

Antalfi József 2010. augusztus 19., csütörtök 19:50 | Legutolsó módosítás: 2010. augusztus 20., péntek 10:16

A Magyar Polgári Párt elnöke, Szász Jenő a székelyudvarhelyi politikai aktualitásokról nyilatkozott. Az elöljáró továbbra is kiáll az udvarhelyi közalkalmazottak megsegítése mellett: nyilatkozatából kitűnik, hogy elítéli a kormány bércsökkentésről szóló döntését, melyben az RMDSZ is részes. Kiemelte, a polgármesteri hivatalban 51-gyel kevesebben dolgoznak, mint amennyit a 2010/63-as sürgősségi kormányrendelet előír.

szasz_jeno_portre_b

– Milyennek látja a Magyar Polgári Párt és az RMDSZ viszonyát az udvarhelyi tanácsban?

Az MPP küldetésének hétköznapjait az udvarhelyi tanácsban tapasztaljuk meg. Szervezetünknek az a feladata, hogy egyszerű jelenlétével, érveléseivel megtanítsa versenytársának a demokráciát. Az RMDSZ megszokta és élvezte az egypártrendszert, a mi dolgunk pedig az, hogy ebből többpártrendszert építsünk. A demokráciát meg kell tanulni (mert még a tanulási fázisban vagyunk), és működtetni is kell. Az udvarhelyi tanács is a tanulási fázisban van. Az RMDSZ még nem tért magához, amiért elveszítette monopóliumát. Fáziskésésben vannak, pedig az udvarhelyiek sokszor megélhették már a választás szabadságát. Ebből fakadóan egy plurális tanács állt fel, és ez szokatlan Bunta számára. Tajtékzanak, amikor a polgármester rossz gondolatait nem támogatjuk.

Mint volt polgármester hogyan látja a jelenlegi városi tanács helyzetét?

Ha ilyen tanácsom lett volna, velem madarat lehetett volna fogatni. A mostani arra a tanácsra emlékeztet, amely 1996–2000 között működött. Akkor is voltak nagyon jóravaló, szabad emberek, most is vannak ilyenek. Az MPP-frakció teljes egészében ilyen, a Zöld Párt tanácsosa is időnként ragaszkodik függetlenségéhez. Az RMDSZ-nél azt látom, hogy volna együttműködés a szakbizottsági üléseken mindaddig, amíg a pártfegyelem fel nem üti fejét, és ez, sajnos, felülírja egyéni mozgásterüket. Már többször megtapasztalhatta Udvarhely közvéleménye, hogy a szakbizottságokban konszenzusra jutottunk, majd Bunta – megalázva saját tanácsosait –, rossz irányba terelve a dolgokat, lerombolta az összhangot.

Mit tenne, mit változtatna a városon, ha Ön lenne a polgármester?

Nem én vagyok most a polgármester. Ezt az időszakot nem is úgy élem meg. 2008-ban hoztam egy döntést, melyről kiderült, hogy téves volt: amikor mi a megyei tanács többségét próbáltuk megszerezni, akkor azt azért tettük, hogy nagyobb mértékben tudjuk elősegíteni a demokratizálódás folyamatát. Sajnálom, mint ahogy fájlalom azt is, hogy Orbán Árpád nem nyerte meg a polgármesteri választásokat, mert jártas a pályázatok világában, és – Buntával ellentétben – mindenkivel szót tudott volna érteni. Éppen ezért mi lehetőségként éltük meg a 2009-es időközi önkormányzati választásokat, mivel az MPP kiegyenlítette az erőviszonyokat – meggyőződésem, hogy a város javára. Köztudott, hogy Bunta 2008 óta kormányozza a várost, és mindannyian megtapasztalhattuk, hogy 2008-ban és 2009-ben szinte semmi nem történt. Mi tavaly ősszel, az időközi választásokon azt ígértük, hogy lendületbe hozzuk a várost. És íme, megvan az eredménye, mert azt látjuk, hogy komoly munkákra is sor kerül idén, ami meggyőződésem, hogy az MPP tanácsosainak köszönhető. Például a Rózsa és a Szent János utcák rehabilitációit Bunta két kézzel taszította el magától. A Szent János utca esetében a szerződéskötésen túl vagyunk, ennek örülünk, de ugyanakkor azt látom, hogy Bunta a Rózsa utca feljavításának versenyeztetése körüli hiányosságából fakadó pereskedésnek – amelyben egyébként alulmaradt – inkább örül, semmint a Rózsa utca rendbetételének érdekében megállapodna a kivitelezőkkel.

Üdvözöljük, hogy a még 2008 előtt általam megnyert Borvizek útja pályázat kivitelezésének nekikezdtek, mint ahogy a Városi Park rehabilitációját is a 2008-as választások előtt terveztettük meg és készíttettük elő. Hasonló a helyzet a már átadott 98, úgynevezett ANL-s ifjúsági lakások, valamint a most épülő szociális lakások esetében is. Ez az örökség, ami arra jogosít fel, hogy Buntától együttműködést, ne pedig ellenségeskedést várjunk. Amit ő saját eredményének könyvel el, arról mindenki tudja, hogy nem az ő érdeme, hanem a 2008 előtt elvégzett komoly előkészítő munkák eredménye.

Másfelől a tanügyben és az egészségügyben dolgozók, valamint a közalkalmazottak bérét kipótoltam volna a helyi költségvetésből. Egy tanügyi káder vagy az egészségügyben dolgozó számára az átlag havi 80 eurós kiesés rengeteget jelent. Ezeket a társadalmi kategóriákat segítettük volna – számomra ez egy hiányérzet. Továbbá ha a távfűtési szubvenciót eltörli a kormány, nem a csőcseréket kellene szorgalmaznia Buntának, hanem a kifizethetetlenné váló, magas közműdíjakat kellene enyhíteni azáltal, hogy támogatást nyújtunk – akár a csövek árából – az egyéni leválásokat megsegítendő vagy a fűtési számláikat nehezen fizetni tudó családok számára. Ehelyett, sajnos, Bunta „csövezik”.

A Magyar Polgári Párt elnökeként mi a célja a következő helyhatósági választásokon? Szeretne újból polgármester lenni Udvarhelyen?

Addig még van két esztendő. Amikor az MPP építésébe belekezdtem, az annak a kényszerhelyzetnek volt a felismerése, hogy egypártrendszerben nem élhet egy másfél-kétmilliós magyar közösség. Ezt mutatja az elmúlt 20 esztendő is. 1989 után abban reménykedtünk, hogy megoldódnak a magyarság problémái. Azt látjuk, hogy semmi sem lett abból, ami a közösségi jogosítványokat illeti (állami magyar egyetem, autonómia stb.). Helyben topog minden. Azért gondolkodtam politikai családban, mivel azt láttam, hogy az RMDSZ monopóliumának elszenvedőiként nem jutunk egyről a kettőre. Ez volt a kényszer az MPP szükségességére. Az RMDSZ megújulásában nem lehet reménykedni. A Markó-„epoca” lassan a Ceauşescuéval ér fel. Ha arra gondolok, mi lesz utána, akkor azt látom, hogy vagy egy Kelemen Hunor, vagy esetleg Borbély László következhet. Nem látok megújulási lehetőséget velük sem. Elsajátították Markó zsoltároskönyvét, azt fújják 20 éve. Éppen ezért még nem időszerű arról beszélni, hogy 2012-ben milyen feladatkört pályáznék meg, mert addig is tanácsban kell jól dolgoznunk, és a Magyar Polgári Pártot kell erősítenünk.

Ön szerint jól cselekedett Bunta Levente, amikor lemondott párton belüli tisztségeiről?

Ha őszinték volnának az RMDSZ-en belül, akkor kiderülne, hogy lemondatták. Aki egyszerre három tisztséget is betölt, az egyszerre háromról nem mond le. Vannak konkrét információink arról, hogy őt
felszólították a távozásra. Az őszinteség szobrát nem Buntáról fogják mintázni. Ő előre menekült, mintsem kiderüljön az igazság. Vagy távozik, vagy lemondatják. Ez Bunta sorsa.

Ha a polgármester a következő tanácsülésen újból előterjeszti azokat a napirendi pontokat, amelyeket Önök nem szavaztak meg, ismét ellenkezni fognak?

A kérdésben érzem az objektivizmus hiányát. Mi csak azt ellenezzük, ami rossz, azt viszont kötelességünk. Rossz véleményünk van arról, hogy Markóék kormánya 25 százalékkal sújtotta a közalkalmazottakat, sőt még a kisnyugdíjak megadóztatására is készülnek. Markóék azokat a magyar kulturális intézményeket fejezik le, amelyeket nem ők hoztak létre. Ezek fenntartásához a kormány soha egy lejjel nem járult hozzá. Udvarhely esetében sérülne a művelődési ház, színház, táncegyüttes, filharmónia, múzeum, könyvtár, beleértve a polgármesteri hivatalt is, ha Bunta szándékai érvényesülnének. Ezzel nem érthetünk egyet. A 2010/63-as kormányrendelet alkotmányellenessége végett a nép ügyvédjéhez fordultunk. Visszaírtak, hogy kérésünknek megfelelően az alkotmánybíróságon megtámadták (felmutatta a válaszlevelet). Ha még alkotmányos is volna, akkor sem érinthetné Udvarhelyt, mert a polgármesteri hivatalban ma is 51 fővel kevesebben dolgoznak, mint az általunk alkotmányellenesnek vélt ominózus kormányrendelet által megengedett keret. Buntának még az is sikerült, hogy egy helyi közigazgatási intézményt közigazgatási osztály nélkül akarjon működtetni. Egy szó, mint száz, Bunta ezt a kormányrendeletet politikai tisztogatásra akarja felhasználni.

Mi nem járulhatunk hozzá ahhoz, hogy törvényellenesen járjunk el. Nem lehet katolikusabb a pápánál Bunta, esetleg lehet nagyobb ortodox, mint a pátriárka. A kulturális intézmények és a hivatal megcsonkításához akkor sem fogunk hozzájárulni. Ha Bunta nem mondhat ellent Markóéknak, akkor nekünk az egyszerű emberek védelmében kötelességünk ezt megtenni.

 

Cikk hozzászólás




Hozzászólás száma:    Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a hozzászólási szabályzatot
Rendezés: Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: 226  Oldalak:   1
226.
santa
|
2011-08-15. hétfő, 20:22
A futballisták idejében visszavonulnák, amikor látják, hogy nem megy úgy a játék, ahogy szeretnék és így nem járatják le magukat gyenge játékaikkal, amikor már kiöregedtek.
A politikusok sokkal okosabbak. mint a futballisták és még sem tanulnak tőlük.
Nehezen értem.
225.
Anonim
|
2010-09-04. szombat, 01:31
nyugi komcsik varjatok meg a veget...a tarsadalomnak utaszra es szobraszra is szuksege van...
224.
Anonim
|
2010-08-28. szombat, 21:58
A jeghegy meglekelte a hajosdemolraciadat,szerencses vagy,ha van patkany is a fedelzeten.
Jajveszekelj,sikits patkany Jeno,mert a hajo sulyed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szolj a gepeszeknek,tuzeloknek,konyhasoknak,matrozoknak,hogy menekuljenek!!!!!!
A seggnyaloid maradhatnak a fedelzeten,hisz teged ok ugy sem erdekelnek,vagy megis?
Ha erdekelnek,akkor mentooves kiuszas utan,te leszel a kocsog Jenooooooooo!!!
223.
Anonim
|
2010-08-28. szombat, 18:51
Na látod Eugéniusz ? Nyolc nap alatt a parancsodra,mindenki megtanulta a demokráciát, most már le se xarnak,be sem irnak,tehát demokráciástól elfelejtettek.
A beirások-kommentek bajnokságát viszont utcahosszal megnyerted. Gratulálok !!!!
Téged nem is Jenőnek,hanem Szánalmikának kellene hívjanak!!!!!!!
222.
Anonim
|
2010-08-27. péntek, 20:04
Te inkabb tanitsal Jenokraciat,mert azt nagyon erted!
221.
Anonim
|
2010-08-26. csütörtök, 20:35
220.
Anonim
|
2010-08-26. csütörtök, 15:12
A pénz számolva s az asszony verve jó. Vagy forditva? A pénz elverve, s az asszony számolva?
219.
Están bá
|
2010-08-26. csütörtök, 10:31
@ Józsi bá!

Hát komám,azért van egy kicsike igazad.Mindenféle képen a pógármester szégyene.Na mlég ilyet se ettem hosszó életem alatt,hogy a férfi kikapjon egy fehérnéptől.Azzé jól oda dörgölhetett az úrnak,hogy az orvoshoz kellett fússon.Hehehehe!Kész röhej az egész.
218.
Józsi bá
|
2010-08-25. szerda, 22:38
Sakkor ki kit vágott orrba? Mert az alábbi ítéletből nem derül ki. Egy dolog biztos, Felcsíkon, legalábbis... Mezei János polgármester szégyellheti magát. Ha ő ütötte meg a fejérnépet, azétt. Ha meg a fejérnép dörgölte orrba, s ő "férfi" módra futott a törvényszéki orvoshoz, akkó azétt. Na, erre lehet gombot varrni.
217.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 21:23
Están bá!" Vétkesnek találta Bíró Emesét a Gyergyószentmiklósi Bíróság a Mezei János polgármesterrel történt összetűzésben, és 1000 lejes pénzbírságra, valamint a per költségeinek kifizetésére kötelezi" Akkor ki kit pofozott fel?
216.
Están bá
|
2010-08-25. szerda, 19:36
@ 207!
Hát még azt se tudod?Hol élsz?Kérdezd meg a gyergyói polgármestert.Ha igaz amit az ujság ir.De még per is van.Ha ők hazudnak akkor én is.
215.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 18:40
ok-szerk.
nem kerunk a malacpofa jeno fele,bukarestben koccintgatott demokraciabol!!!!!!
igy jobb?
214.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 16:24

Caps Lock túlzott használata miatt törölve – szerk.

213.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 15:04
206. Anonim
És mi nem rágalom szerinted, bogaram? Már kérdeztem! Egy egész mondatra nem futja az inteligenciádból, bogaram? Miért nem akarsz velem kommunikálni, bogaram?
212.
Jobbos
|
2010-08-25. szerda, 14:12
Kedves Dagi Jeno!
Te ne azt talalgasd,hogy Marko utan kicsoda jon az RMDSZ elere,hanem azon gondolkozz, hogy nelkuled is van MPP es ott hogyan tovabb?
Mert a budos eletben soha nem fogok tobbe altalad kormanyzott partra szavazni,meg akkor sem,ha nem MPP-nek hivjak.Megbantam,hogy egyszer mar megtettem.
Az erdelyi magyarsag,bukarestben koccintgato szegyene vagy.
211.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 09:49
http://www.youtube.com/watch?v=4xmQ0OAkPQw&feature=related
210.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 09:02
Maci Laci: ez igaz a jenokedre is, amit kijon a pofajan bizonyitson is ne csak hazudozzon..apropo o a hazudozas nagymestere...

lopos jenoke..
209.
Maci Laci
|
2010-08-25. szerda, 08:45
Igen kéremszépen, a demokraciát tanulni kell és az elsajátítás után pedig gyakorolni azt. De sajnos arról senki sem tesz említést, hogy mi történik ha a demokrácia gyakorlásába hiba csúszik. Milyen szankciók érik az illető politikust vagy politikusokat, ha így tetszik hiba esetén. Nekem elhihetik, hogy a nem megválasztás nem elég nagy bűntetés....Miért nem tudnak ők is felelni a tevékenységűkről, a semmit tevéseikről ??????? hmmmmmm .... vajojn miért van az, hogy hibáznak és más fizet???? pl közalkalmazottak, magánszféra... miért nem itélik meg nekik is a megtérítést mint minden más alkalmazottnak, ha kárt okoz?????? miért engedik meg minden politikusnak a 2 mandátumnál többet?????? Vannak olyanok akik 20 éve vannak ott, és nem tettek semmi kézzel foghatót... azokat miért nem lehet kérdőre vonni ????? és szankcionálni esetenként ..... Az nem kifogás, hogy nincs más aki csinálná a politikát..... de van csak nem engedik közel őket.... N+1 példát tudnek mondani ... illetve írni. inkább ezen kellene elgondolkodni és nem azon, hogy ki zsírdisznó, ki milyen házat/ autót kapott ajándékba a mandátum kezdetén stb.
Ha valaki vádol az bízonyítson is ... már megszoktam, hogy Udvarhelyen mindenki vádol, de azok a vádak mindig bizonyítatlanul maradnak, és csak a huzavona marad meg a meghurcolt emberek ... ebből is több példát tudoknék mondani .... alátámasztva :D mert ugy-.e aki állít valamit az bízonyítsa is ... nem de???? szal bízonyíték nélkül mindenki fogja be.... Jah igen ! Mindenki amit ír azt vállalja és bízonyítsa.................................................................................
208.
Anonim
|
2010-08-25. szerda, 07:51
parszifal talan teged toroltek??/ejnye-bejnye nem tudsz szepen irni???207-es anonim dugd ki a fejed udvarhelyszekrol es meg tudod!!!!
207.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 21:29
Están bá! Ki pofozott nőt?
206.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 19:07
...neked bizony és bogarad neked a nénikéd...
205.
parszifal
|
2010-08-24. kedd, 18:31
Akik torolgetnek itt, azok hazaarulok, szekely nemzet arulok, semmirevalo udmristak es felnek a valosagtol. Ez nem demokratikus, hanem diktatorikus eljaras, amit az udmre karoltve a mostani judeo- diktaturaval kovet el.De ez se semmi, majd lesz maskepp is , de jaj nektek...
204.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 18:20
198. Anonim
Bogaram, ez a megállapítás, nekem szól? Mármint a „195. Anonim”-nak? Egy számot tehettél volna, hogy tudjuk kivel beszélsz! Mi nem rágalom, szerinted?
203.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 17:14
200. Anonim
Maradjunk annyiban, hogy nagyon élvezném, főleg amikor a bíró a bizonyítékokat kérné tőled, s ami neked persze nincs és ettől gyöngyözne a homlkod. Minden tárgyalásra elmennék, pedig életembe nem jártam még bírósági tárgyalóteremben.
202.
Están bá
|
2010-08-24. kedd, 16:05
Na,most megtanultuk a Jenőci féle demokráciát?A Döbrögi "fánok" nagyon agitálnak itt és most,de nem ér 5 bánt.A MöPöPö demokrácia=nő pofozás?
201.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 13:06
Jenoke sokra vihette volna ha nem lenne ilyen kapzsi, mert meg van benne a szukseges "surmosag" ami ehez kell. O ott lotte el magat es az egesz partjat, amikor fenntrol lesz@r mindenkit, mindenek elott a sajat erdekei vannak es nem tesz semmit a kozossegert ami a fo kotelessege lenne.

Egy diktator tipus, ezzel onmagaban meg nincs nagy baj, hanem a gond az hogy nem a kozjoert dolgozik hanem sajat magaert. Ha letenne sokmindent az asztalra, fejlodest, atalkulast akkor sokra vihette volna (meg annak ellenere is hogy lopta a kozpenzeket)...de igy jart...ennel magasabb szintre sosem fog jutni, mert mar eleg sok ember felismerte hogy mit akar es azt a reszt soha nem fogja meggyozni az ellenteterol.

De tudod az a legjobb hogy adsz is nem csak veszel (a vezetesben) es ez amit o kihagyott.
200.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 13:02
Anonim 195: Hidd el en elveznem a legjobban a lopos jencike ragalmazasert inditna eljarast :-). Akkor nem csak a pofam jarna, hanem nyilvanossagra kerulne sokminden. De hidd el nem fog! Akarmennyire is lenezem, annyira o sem bolond....en sem tennem a helyebe, hanem orulnek annak amit loptam es hallgatnek rola, ahogy o is teszi...

Hidd el az rmdsz is tud mindent, hisz ok is azt csinaljak, legfeljebb kisebb mertekben ahogy jencike szokta. Azert nem lepik az rmdsz ez ugyben mert nekik is van rejtegetni valojuk. Mindenkinek van aki olyan szinten "dolgozik". Engem csak a merteke zavar tudod, mashol is "lopnak" Nemetroszagban is. Ami felduhit az hogy jenoke mennyei magaslatokban uzi es mellette lesz@rja a "nepet" es nem csinal semmit. Csakis a sajat es partja erdekeit koveti.
199.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 11:52
Jenoke!!!
A demokraciat lehet tanitani persze,de ahoz irastudo celkozonseg is szukseges.
A te bagazsod pedig nem arrol hires!!!
198.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 11:08
csakhogy ez nem rágalom.
197.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 09:53
196. Anonim
Jétö udmricsészkájá ityéligéncijá, táváriscs!!!
Csak arra az egyre kérlek, hogy a kakukkórámat ne lődd le!!!
196.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 09:18
195.
Anonim
|
2010-08-24. kedd, 09:12
194. Anonim
Az bőven elég, ha a lakást, a szervert, a gépet be lehet azonosítani. Szerinted ki lakhatik abban a lakásban? A két szülő, a gyerek(ek) és esetleg anyósod Bihalbasznád falváról. Ez utóbbi ugye nem ért a számítógéphez, tehát ejtjük a potenciális elkövetők sorából, marad a két szülő és a gyerek(ek). A gyerek(ek) minden tettéért a szülők viselik a felelősséget, és kártérítési kötelezettségük is van a gyerekek által okozott károkért. A két szülő aztán vagy bevallja, hogy melyikük a rágalmazás értelmi szerzője, vagy szolidárisan és egyenlően viselik a következményeket. Tiszta sor, nem????
Lehet egész nyugtalanul tovább rágalmazni!!!
De nagyon élvezném ha „jencike” eljárást kezdeményezne a rágalmazási hadjárat ellen. Egyszerre két legyet üt(het)ne agyon:
1) Egyszer és mindenkorra tisztáz(hat)ná magát az udmr folklórban levő vádak alól,
2) Heveny hasmenéseket okozna a rágalmazó hadnak.
194.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 23:23
Persze, persze, mondjuk hogy be is azonositod a lakast (ami nem is olyan konnyu, ha netalan lakasbol irunk) hogyan bizonyitod szemelyesen hogy onnan ki irkal nagyfeju ha tobben laknak? Ugyebar artatlanokat nem itelhetsz el...
193.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 22:52
De igen mindent rögzitenek , a bilinek is fűle van
192.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 22:22
Apropo nem tudnak semmit beazonositani, hogy ki honnan irkal, bunkok vagytok akik ezt irjatok...nem bizonyithato.
191.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 22:21
Estan ba: Mennyi o:ko:r van a kornyeken!! El vagyok ragadtatva..Hallode, ertem most mar ki szavaz jencikere....sorfal elw kellene allitani az egeszet :-)))

De nem hagyjuk magunkat ameddig elunk is, es jencike menni fog...
190.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 20:52
A hozzászólásokot ólvasva azt kell megértsem, hogy a fehér az fekete. Az a párt amelyik soha nem volt kormányon azért hibás,hogy amelyik párt kormányon nem tud kormányozni. Eredeti logika Están bá és Józsi bá módra!
189.
Están bá
|
2010-08-23. hétfő, 20:42
@ 181!
Hát te fiam süketeszkú vagy ,de még a "javából".
188.
están bá
|
2010-08-23. hétfő, 20:39
187.
Están bá
|
2010-08-23. hétfő, 20:38
Hüüüüüüü de igazad van!
186.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 19:28
Jenoke ne hadd magad, csak igy tovabb, az igazi szekely nemzet nemes eszmed mellett van es lesz addig mig Erdely orszag nem szabadul fel az olah megszallok alol.
Hajra MPP, le bunko -val es az udmre-vel
185.
városi
|
2010-08-23. hétfő, 17:07
Te vagy nem tudsz olvasni vagy nem magyar az anyanyelved :), szerinted az RMDSZ román kormánypártként ki oldalán áll? Azt meg hogy ki kit oszt meg és ki mit hisz el azt bízd mindenki saját lelkiismeretére, fogadjátok már el végre, hogy nem megy a ki nem velünk az ellenünk duma és már végre az erdélyi magyarságnak is legyen választása :).
184.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 16:48
...Incze Csongor ez legfefennebb a nemzetségedet érdekli...(engem nem kápráztatsz el se az egoddal se a mondanivaloddal)
183.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 16:44
a nyomozó hatóság képtelen beazonositani bárkit te is az vagy
182.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 16:07
es szerinted az mpp bejut 3.5%al????????? Nagy okoska, rajohetnel es masok is, hogy jenoke az aki megossza a magyarsagot roman utasitasra es eljatsza a nagy nemzeti szekelyt es meg elis hiszik sokan, sajnos........
181.
városi
|
2010-08-23. hétfő, 15:22
Miért pereljem be Verestóy Attilát (nem verestoy) te szájkárátés :), mikor én egyetlen beírásban sem vádoltam lopással sem az RMDSZ-t sem Verestóy Attilát (csak nem tudsz valami ilyen dolgot rólunk ha így beindultál okoska?). Legalább olvasd el mit ír az emberfia, te Están bá-s AnonimX és utána hőbörögj , de téged csak a gyűlölet vezérel és mindenki bunkó akinek más véleménye van, pedig a demokráciában létezik a szabad vélemény. Ha annyira szégyelled, hogy Szász Jenő tolvaj, hogy le sem tudod írni, miért íród le :). Te matematikai zseni arra nem gondoltál, hogy ha az MPP visz 3,5%-ot és az RMDSZ is 3,5%-ot, azt jelenti, hogy a szavazó magyarság felének (50%) az MPP szimpatikus. Ja és még egy dolog: 3,5 %-kal az RMDSZ sem jut be a parlamentbe, mert neki is 5 % a küszöb :).
180.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 15:03
175. Anonim
Javasolom, ne vesszünk el a részletekben. Maradjunk annyiban, hogy a nyomozó hatóság képes beazonosítani az "AnonimX" rágalmazókat.

178, 179 AnonimX
"Mindenki tudja...." Akárki tudhatja, ameddig nem bizonyítottad és ameddig jogerős bírói ítélet nem marasztalta el, addig az állításod rágalmazásnak minősül. További jó nevetést!!! Csak ne feledd, hogy az nevet igazán, aki utóljára nevet.
179.
AnonimX
|
2010-08-23. hétfő, 14:38
Tudom hogy jenoke analfabeta szamitogep kezeleseben (bekapcsolni sem tudja, szegyelnem magamat a helyebe, olyan szinten). De ha szukseges szemtol szemben is elmondom neki ezeket es fel is sorolom..Habar azt is tudom hogy csak toredekevel vagyok tisztaban az ugyeivel...
178.
AnonimX
|
2010-08-23. hétfő, 14:29
Ajaaaajjjj, :-))) jot nevettem rajtad :-). Ha lopos jenoke ragalmazasert feljelentene azt hiszem hogy o huzna a rovidebbet, sot eletfogytig csucsulne :-)...... Figyu, ha te talpig saros lennel, be merned pereleni azt aki allitja rolad? Gondolkozz kicsit, neki tobb vesztenivaloja van mint nekem...

Mindenki tudja hogy romaniaban minden polgarmester csuszopenzeket fogad el, ez nem kerdes es konnyen bizonyithato (as masikat 2 honapja bezartak 800 RON-ert, valamelyik faluban). Itt az a baj hogy jenoke tulzasba viszi es mennyei magaslatokban uzi es amit muvel az mar nem lopas, hanem hivatallal valo visszaeles, rablas, korrupcio stb....5000 evet kapna ha mind bizonyithato lenne..kis naiv...
177.
Incze Csongor
|
2010-08-23. hétfő, 14:15
Tisztelt Anonimek/Anonim akik/aki itt a személyemet próbálják/próbálja lejáratni. Én nem bújok el senki elől, véleményeimet nyíltan és névvel is vállalom. Nem szeretnék itt a hozzászólásoknál senkivel vitát folytatni, mert biztos vagyok benne, hogy olyan lenne, mint a kicsi kakas meséje… Magyarázkodni se fogok semmiért, hanem még egyszer kihangsúlyozom, hogy véleményeimet mindig is névvel vállaltam és vállalni is fogom tovább is! (a székelyhonra meg nem szóltam ez idáig hozzá, de a másik hírportálon vissza lehet követni a hozzászólásaimat és látható, hogy azokat a saját nevemmel tettem). Tisztelt székelyhon olvasók és hozzászólók én szívesen állok az önök rendelkezésére, ha bárkinek kérdése van a várost érintő dolgokról vagy akár másról is szívesen válaszolok akár e-mailen keresztül akár személyes találkozó útján. Kérem, keressenek meg, ismerjenek meg és utána döntsék el, hogy mennyire is vagyok „bólogató János”, mint ahogy egy hozzászóló írta.
E-mail címem: inczecsongor08@gmail.com írjanak bátran szívesen válaszolok és itt akar a személyes megbeszéléseket is leegyeztethetjük.

Tisztelettel,
Incze Csongor
Önkormányzati képviselő
176.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 14:00
csapna bele a menko ebbe a kover disznyba..elegem van belole
175.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 13:34
Anonim173! A szekelyhon.ro csak az IP cimét tudja kiadni,az Ip cim után lehet azonositani a szerver működtetőjét ez pedig kitudja adni az előfizető kilétét,ha van ilyen(mert vanak prepey csomagok) majd az előfizető ha nem internet kávézó vagy hasonló akkor elmondja,hogy ki használta az internetet az adott időben és ha igy nem kerül meg a tettes akkor jöhet a nyomozó hatoság
174.
Friedman
|
2010-08-23. hétfő, 13:22
173. Senki sem kotelez idiota papirmunka vegezesere. At lehet a munkat is szervezni, hogy gyorsabban menjen. Azt is el kell fogadjuk hogy a varoshaza nem egy X ferohelyes panzio, ahova X embert el lehet helyezni mert egy bukaresti hivatal rendjen valonak tartja? Varosnak nem erdeke a tulmeretezet hivatal.
173.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 12:48
171. Friedman
„Hogy lehet hogy 80%-90% kissebb letszamal tudnak a hasonlo meretu nyugati kisvarosok jobban megelni?”
Nem értem! Gondolom azt akartad mondani, hogy ők kevesebb bürokratával is jól megoldják a dolgokat. Valószínű, azért mert kevesebb idióta papírmunkát kell elvégezzenek. Valószínű, azért is mert ott főleg (ne mondjam azt, hogy KIZÁRÓLAG) a végzettségük, hozzáértésük, versenyvizsga eredményeik alapján vesznek fel valakit a hivatalba és nem a „kinekakijevagy” alapon.

169. AnonimX
„Azon toprengek hogy lopos jencike…”
Én meg azon töprengek, hogy én mit tennék, hasonló esetben, a „jencike” helyében.
Valószínű, azt tenném, hogy bemennék szépen az ügyészségre és ismeretlen tettes ellen feljelentést tennék le rágalmazásért, az itt található kommentekre hivatkozva. Aztán az ügyészség kérésére a szekelyhon.ro ki kellene adja az „AnonimX”-ek valódi nevét és úgy megjárná az ilyen rágalmazgatást, hogy a haja elhullna. Aztán megtanulná, hogy mi a különbség a vélemény és a rágalmazás között.
172.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 12:43

(...) szaszjeno mar nem fog soha a tobbet a varos elere allni.

171.
Friedman
|
2010-08-23. hétfő, 12:06
Re: 51-gyel kevesebben dolgoznak, mint amennyit a 2010/63-as sürgősségi kormányrendelet előír.

Nos ez enyhen szolva nem igy van: http://www.fortalegii.ro/uploads/216-OUG%20nr%2063%202010.doc lasd a 1.3 tablazatot, 20.000 es 50.000 kozti municipium min 171, max 349 , atlag 202. Viszont a szamokat nem lehet egybol ertelmezni ugyanis ki kell szamolni a varos lakosagat (38.000) valamint a fenti kategoriaba belekerulo varosok atlagos lakosagat majd ketto kozti arany szerint a min/max intervalumot at kell alakitani.

De minden agyatekert szamitas elott a kerdes az hogy annyian vannak ahanyra szuksege van a varosnak? Optimalisan vannak szervezve, nincs semmi javitani valo a hatekonysagon? Hogy lehet hogy 80%-90% kissebb letszamal tudnak a hasonlo meretu nyugati kisvarosok jobban megelni? Erre valszoljon Szasz Jeno ha a varos elere akar alni.
170.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 12:05
Megértettem Están bá! Rajtad kivül és az RMDSZ rajongókon kivül mindenki tehetetlen és bújon a viz alá száradni. Jaj majdnem elfelejtek gratulálni az RMDSZ előd szervezete A Romaniai Magyar Dolgozok Tanácsa ma Augusztus 23-án ünnepelt,hogy mit azt Ti tudjátok.
169.
AnonimX
|
2010-08-23. hétfő, 10:36
Azon toprengek hogy lopos jencike maskulonben hogyan kepzelte ez a egeszet? Feltetelezzuk hogy az erdelyi magyarok fele bunko, igy a legjobb es legoptimistabb elorelatas szerint megfelezi a szavazatokat (ennel tobbet a budos eletben nem kapna, de meg ennyit sem). De elmelkedjunk tovabb, kap max 3.5%-ot orszag szinten es az rmdsz is 3.5%-t.
Hogy a fracnba fognak igy bejutni a parlamentbe amikor a kuszob 5%???? Nem ertem mit akar ez a mitugrasz elerni hosszu tavon? Kikosaraztak az rmdszbol (mert lattak mekkora @#$@#$) es probal kapaszkodni de csak erolkodik es semmi mas.....

A valasz egyertelmu mit akar: keverni kavarni (persze lopni es gazdagodni, mert csak igy tud megleni) es visszakerulni az rmdsz-be. Remelem ez nem fog megtortenni mert akkor emigarlni fogok innen....Ennel feljebb nem kapaszkodhat akarmennyire is erolkodik, most is a nagy semmi kozepen alldogal..innen csak lefele mehet...
168.
AnonimX
|
2010-08-23. hétfő, 10:29
Na es meg: muuu..muuu.. :-)
167.
AnonimX
|
2010-08-23. hétfő, 10:23
Igazad van Estan ba...hap-hap...es..rof-rof :-)
166.
Están bá
|
2010-08-23. hétfő, 10:15
@ 160 városi!
.....és akkor te miért tolvajozod az römödösz-ösöket?Te sem vagy jobb a deákné vásznánál!Hogy nem!Te valamit bizonyitottál?Vagy csak a ....háp-háp?Búj a viz alá száradni.
165.
Están bá
|
2010-08-23. hétfő, 10:04
&@ Anonim 163!

Igazad van.Szász Jenci is tehetetlen ember.Te is az vagy?
164.
AnonimX
|
2010-08-23. hétfő, 10:03
varosi: Tudod mit? Pereld be te verestoy-t!!!!. Jenoke lopos, de annyira hogy meg kimondani is szegyelem. Menj kerdezd meg az Illyes alapitvany elnoket Magyaroszagon, elmeseli o neked.

Ha lopos jenoke indulna a kovetkezo valasztasokon, En fogok tenni rola hogy ne nyerjen es ki fog derulni minden lopos ugye...Addik nem nyugszom mig el nem takarodik innen!!
163.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 08:35
Halló! Hétfő van,lehet kezdeni vagy folytattni a Szász Jenő gyalázást! Ez már hagyományá vált! Tehetettlen ember mindig másban keresi a hibát.
162.
Anonim
|
2010-08-23. hétfő, 06:05
Están bá! Van egy új tanitványod a neve"csoda".
161.
csoda
|
2010-08-23. hétfő, 00:28
Na hitvány Jenő jól lesülyedt, ha egy ilyen városi kell megvédje. S még azt mondja, hogy minket dirigálnak onnan fentről. Están bá szerint, hogy oda ne fussak.
160.
városi
|
2010-08-22. vasárnap, 22:41
Gondolom bejöttél a 8-as busszal és azóta vagy városi, mert a csőlátásod mellett halvány lila gőzöd nincs, hogy milyen adót fizet a városi :). Elmondom akkor neked, mert gondolom nálatok a faluba nem volt: először is ingatlan és telekadó, kocsiadó (itt vagyunk leragadva szerinted, sajnos az hiszem városon nincs szekéradó) és ha van a munkád mellett még független vállalkozásod akkor arra is fizetsz, nagyjából ennyi a magánszemély által fizetett adó határozottan tudom, hogy nincs se szobor és se Jenő adó, ha van ilyen adósság akkor azt akkor a költségvetésből kell fizetni okoska :) és ha Jenő törvénytelen dolgot követet el akkor tessék már feljelenteni és BEBIZONYÍTANI és ne csak a nagy lopás dumával jönni, mert az ártatlanság vélelme mindenkit megillett és míg nincs végleges bírósági döntés addig a gyilkos sem számít annak.
159.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 22:08
Alpolgar Jeno ma is kapja bé
158.
Están bá
|
2010-08-22. vasárnap, 21:38
Anonim 146!

Hát azért te egy kicsit süketeszkú vagy ecsém!dDe az ilyeneknek meg kell bocsátani.
157.
szinten varosi
|
2010-08-22. vasárnap, 21:33
innen az ellenzo mogul azt latom polgartarasim hogy leragadtatok a kocsi adonal hol ott en arra az adomra gondoltam amibol meg ma is nyogjuk jenoke magyarorszagon keszitetett szobrat azaz 12 ev alatt megvalositott eme nemes tettet,amugy ha nem jeno vagy, es nem kapsz a koncbol mi erdeked van megosztani a magyarsagot es akadajozni a valsagban fejleszteni akaro Buntat es fejlodni akaro varost, mikor jol tudod hogy a gazdasagi bumm alatt a gazdad hosszu 12 ev allatt ,semmire sem ment a part es a sajat haza epitesen kivul,hogy a kulvarosi reszeken dolgos emberek fejlesztettek attol meg jol lemaradtunk a hasonlo varosokhoz kepest pl csik nyilvan megrogzott elvetemult eszmeddel ezt nem fogod elismerni inkabb tovabb osztod, gyengited nepedet hazadat.
156.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 20:07
Majd akkor lesz uninominal amikor a nevekre kulon pecsetelsz angyalom addig nem amig egy kockaba vannak mert en nem emlekszem arra hogy pl. ott volt 50 tanacsos jelolt es en abbol lepecseteltem volna a 21 akiket jonak talalok.Addig mozitekercs!
155.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 19:49
153. Anonim
Le vagy maradva kedves, két mozitekerccsel!!! 2008-ban már "szemelyre szolo" (uninominal) szvazás volt, és nem listás. Így aztán még több csodabogár (manelista, szemetes mágnás, stb.) került be a parlamentbe, mint amennyi azelőtt listáról.
154.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 19:13
Jenoke, melletted vagyunk , kuzdunk eletre-halalra Szekelyfold autonomiajaert, majd Erdely fuggetlensegeert !
Fegyverbe... ! ha nem ertnek az idegen megszallok szep szoval !
153.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 18:50
Anonim 145- kar es folosleges volt ide pottyognod ezt a szoveget ez olyan hogy mesze semmi fogd meg jo.Mert eppensegel ezzel volt gondja az udvarhelyieknek hogy Kozep-dunantuli es mas valamilyen tuliak mondtak meg hogy mi a jo nekunk,mint a forgalom elrendezesenel ide hivtak valakiket 3 napig nezelodtek es megmondtak itt erre ott meg arra kell terelni a forgalmat,az igazsaghoz tartozik hogy a lakoknak is kiosztotak felmeroket de nem gondoltak komolyan hogy majd nagyitoval mindegyiket megnezzik mert olyan kicsibe volt nyomtatva .151-es amig LISTAS szavazas van addig nem beszelhetunk,valasztott kepviselokrol, majd ha szemelyre szolo lesz a szavazas akkor igen,mert igy olyan is bekerul akit egyebkent nem akar a nep de hat rajta van a listan es megpedig elol mert sem az MPP-be sem az RMDSZ-be mindeki rossz vagy jo.
152.
városi
|
2010-08-22. vasárnap, 18:03
Bravó, szerencsére még élnek értelmes emberek ebben a városban :).
151.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 17:57
A cikk cime:A demokráciát tanulni kell! A demokrácia szó az ógörög δημοκρατία (demokratia) szóból származik, jelentése a nép uralma. A hozzászólások nem nagyon ezt tűkrözik! Itt van szó az újságíró kioktatásról,lebunkózásról,fenyegetlőzésről,majmozásról és indulatoktól nem mentes hozzászólás is. A demokrácia két legfőbb formája a közvetlen és a képviseleti demokrácia.A közvetlen demokrácia lényege, hogy az állam­pol­gá­rok személyesen vesznek részt a törvényhozásban, a közügyek eldön­té­sé­ben. Közvetett vagy képviseleti demokrácia esetén a nép az általa választott képviselők révén alkotja a törvényeket, gyakorolja a közhatalmat. Tisztelt hozzászólok ez a demokrácia!
150.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 15:51
146 os nak Meg a gyalazast sem erdemlitek meg kar pazarolni ratok a draga idot
149.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 15:46
aki szasz jenot dicseri annak valamikor haszna volt es az elkovetkezoben meg szamitt ara hogy haszna legyen belole
148.
városi
|
2010-08-22. vasárnap, 14:18
Ébred a társaság :), képzeld pajtás mi mindent magunktól találunk, nem mondják fentről :), Hofi bácsi mondta anno: "Látszik egy vállalatól vagytok, mert egy időbe sz*rtok be".
147.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 14:05
S ezt te magadtól találtad ki?
146.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 13:16
Azt vettem észre,hogy ma nem volt eligazitás,mert csökkent a Szász Jenő gyalázok hozzászólása. Várom a további Están bá és Józsi bá név alatt szerkesztett hozzászólásokat,mert ezek az RMDSZ hivatalos propagandistáinak a hozzászólásai.
145.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 13:05
A Szász Jenőt folyamatosan gyalázóknak másoltam ide.
Harminc program, harminc projekt
Elkészült Székelyudvarhely Városfejlesztési Stratégiai programja, amely a székelyudvarhelyi Polgármesteri Hivatal és a Közép-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség közös munkájának gyümölcse.

A stratégiai program a harmadik évezred elsô évtizedére vonatkozik. Bemutatásán Szász Jenô polgármester mellett jelen volt az ügynökség három tagja: Dr. Heinrich Péter igazgató, valamint Szász András és Maróti Rezsô. A programkidolgozás a Városfejlesztési iroda munkatársaival közösen a tavalyi év második felében indult.

Tartalmazza a város jelenlegi gazdasági-társadalmi állapotára vonatkozó helyzetelemzést és értékelést. Ezenkívül azon vélemények alapján összeállított program- és projektjavaslatok jegyzékét, amelyek a várost üzemeltetô szakemberek, vállalkozások vezetôi, a humánszféra reprezentásai és a politikai, társadalmi élet képviselôi részére szervezett egyeztetési megbeszéléseken elhangzottak. A stratégia harminc programot és harminc projektet tartalmaz, prioritási sorrendjüket pedig a lakosság körében elvégzett közvélemény-kutatás alapján döntik el.Maróti Rezsô a fejlesztés érdekében kivitelezhetô programokból és projektekbôl ismertetett néhányat. A legfontosabb a versenyképesség és az életminôség fejlesztése. Egy jól mûködô városban fontos az úthálózat, a szennyvízkezelés korszerûsítése, az energia-ellátás hatékonyságának növelése, a városi parkolási rendszer létrehozása stb.Egy szilárd alapokon álló, gazdagodó városban van élelmiszeripar-fejlesztés, turizmusfejlesztés, városmarketing és kommunikáció. Ebbe a célcsoportba tartozik még a gyógyvizek hasznosítása, ipari park kialakítása, vállalkozói infrastruktúra fejlesztése és támogatása.Az otthont adó városnak lakásgazdálkodást átfogó programja kell legyen. Szükséges a szociális ellátások fejlesztése, a közoktatás és a felsôfokú oktatás fejlesztése, lakossági szolgáltatások javítása, városi zöldterületek fejlesztése, városközpont rehabilitációja stb.Utoljára, de nem utolsó sorban a környezetével együtt élô város két kritériumnak kell megfeleljen. A fizikai környezetével együtt élô városnak, óvnia kell a környezetét, és használnia a környezeti adottságokat, másrészt a regionális térségû együttmûködésben is el kell indítania egy olyan folyamatot, hogy a társtelepülésekkel a hagyományos, ma is élô kapcsolatait tudja kihasználni. Ezért szükséges a mezôgazdasági tevékenység koordinálása, a térségi úthálózat fejlesztése, térségi információs rendszer kialakítása, a várost elkerülô tranzit út építése, faipari hulladék hasznosítása, erdôvédelmi és erdôtelepítési program.A Városfejlesztési Stratégia egy folyamat, Székelyudvarhely most ennek az elsô fázisában van, a tervezés, a fejlesztés még hosszú ideig el fog húzódni. Nem azért, mert nem lehet befejezni, hanem ezt állandóan az élethez és az adottságokhoz kell és lehet igazítani. Elsô számú feladat, hogy a város be kell vezessen egy tudatos városfejlesztési politikát, és egy ennek megfelelô megvalósulási eszköz- és intézményrendszerét. Az a tér, amelyben a városfejlôdés megvalósulhat, egy nemzetközi, globalizált tér. Ennek jellemzôje a verseny, s a versenyképességet mindenkinek magának kell megteremtenie.Szász András, az ügynökség egyik tagja elmondta, hogy a városban az anyagi források helyes irányításának már számos jele látható. Úgy gondolja, hogy nemcsak romániai összehasonlításban érzôdik Székelyudvarhely fejlôdése, hanem önmagához viszonyítva is. A stratégiai célja ennek a programnak az volt, hogy teremtsék meg a nemzetközi és országos verseny alapjait, és a lakosok számára a minôségi élet feltételeit.Elsôdleges célja pedig az, hogy elemezzék, melyek lehetnek a város közép- és hosszú távú fejlôdésének a lehetséges fordulói, amelyek versenyképességet megbíró potenciált tartalmaznak. Városunkban például a privatizáció gyakorlatilag befejezôdött, Romániában ez egyedülálló állapot. Így létrejött annak feltétele, hogy az érdeklôdô tôke partner szinten találja meg azokat a fizikai és jogi személyeket, azt a helyi tôkét, amihez társulni tud.
144.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 12:24
137-es: mennyi is volt a kocsiadód Szász polgármesterségének első évében? Ha akkor volt kocsid. Szedd csak elő a nyugtáidat és kövesd az emelkedés színtjét, aztán szónokolj.
143.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 09:58
Kérem ne hagyják abba az MPP gyalázását, ez önöknél néphagyománynak számít, gyűlölködjenek, szidalmazzanak, tanulják a demokráciát.
142.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 09:54
141. Anonim
Ez egy igazi udmr-s ÉRV. De azért bevallom, hogy ez is már nagy haladás tőletek, ha figyelembe veszm, hogy apátok, annak idején a cipőjével verte az ENSZ-ben az asztalt.
141.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 09:31
137 es nek nagy bunkonak adsz enni
140.
Anonim
|
2010-08-22. vasárnap, 01:25
ki az a gizike neni?
139.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 22:56
A demokracia azt jelenti hogy NEPURALOM jeno szerint JENO*(honcsok)= NEP
138.
Están bá
|
2010-08-21. szombat, 22:15
Hej Te városi!Hallotad-é a a retkes történetet az udvarhelyivel?Na ,ott aztán tényleg okos volt az udvarhelyi.Hehehehe!
137.
városi
|
2010-08-21. szombat, 22:13
Hidd el figyelek és rokonaim is dolgoznak, csak hogy az adóm a Bunta éra alatt nőtt meg (pl. kocsiadó 50 lej Jenő és most 62 Bunta), ha szemeden nem lenne ellenző akkor látnád, hogy Udvarhely mennyit fejlődött a külterületek felé Jenő idejében, bár sajnos ti nem érveltek csak vádoltok mindenkit aki ellenetek mer szólni (gondolom az IQ-tok egyenlő 100 mínusz Jenő ellenes förmedvény :). A munkanélküliség Udvarhelyen ugyancsak a Bunta éra alatt nőtt meg, csak hogy tud Jenő idejében az országos átlag alatt volt. Legyetek szívesek érveket írni és ne agyszüleményeket ha lehet.
136.
Están bá
|
2010-08-21. szombat, 22:10
No hallod-é Józsi bá?Hogy én te vagyok és te meg én.Hát ez az zember még a szeminek se hisz.Hogy nem!
Ilyenek mind a möpöpösök?épp ezért én se nem hiszek nekik.Hogy nem!.Ezek olyan v erekedősök meg hatalomvágyok.
135.
szinten varosi
|
2010-08-21. szombat, 21:35
Te varosi te sosem figyelsz?12 ev szekely fovaros semmi fejlodes csak kampany celu adosagok az uzlet jol ment de te mint polgar lattal valamit a szobron kivul(amitol persze nagy szived dobbant de az adod megnott) attol a rokonaidnak nincs munkahelye es a varos sem lakhatobb te komolyan gondolod az elmult tizenket evet,na ezt beszeld meg magaddal.
134.
városi
|
2010-08-21. szombat, 20:05
Ejj fijam, ha csíki vagy akkor oszd ott az eszet, mert nálunk azért még most is egy kicsivel jobb :), meg azért az a sok csíki és gyergyói szakember akiktől jól mennek a dolgok azok Udvarhelyiek :) (Ladányi László, Sófalvi László, stb:)). Ja és még egy aprócska dolog, az Orbán kormány nemcsak az RMDSZ-t tartja a magyarság erdélyi képviselőinek, így kevesebb lesz a lé nektek :). Azt hogy Polgár vagy nem Polgár a mi Jenőnk azt te nem tudhatod mert CSÍKI vagy (legalábbis ezt vallod), az tény, hogy 12 évig volt SZÉKELYUDVARHELY polgármestere szabad és demokratikus választások után (ne gyertek a csalás dumával, hanem bizonyítsátok be mert míg nincs bizonyíték addig a dolog RÁGALOM), a választást 2008-ban NEM elvesztette, hanem nem indult. Székelyudvarhely ahol jelenleg van az az ő polgármestersége alatt történt, mert két év rövid idő arra, hogy a fejlődés látszodjon, főleg ha egy év azzal telik el, hogy sírunk, hogy üres a városkassza :). A szeretet és gyűlölet között egy kis lépés van, ha a "sötét oldal" (itt szerintetek Jenő az úr) is kap a FIDESZ pénzből akkor holnaptól az RMDSZ-t szidjátok?
133.
jobbik
|
2010-08-21. szombat, 16:11
Nem megtisztelte a rendezvenyt,hanem a draga komajat lattogatta meg az adofizetok penzen
132.
Anonim666
|
2010-08-21. szombat, 15:45
Akarhogy is nezem, a disznofeju hatalmas kozutalatnak orvend...viszont senkire sem kapjatok fel igy a fejeteket mint ra. mindenki utalja es mindeki olvassa. ugy van ez mint a romanok a menelevel...azt is utaljak megis hallgatjak.
131.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 14:36
Fejezzétek már be a politizálást, kedves újságírók, nagyon unjuk! Inkább színvonalasabb, értelmesebb cikkek kellenének, hagyjuk az rmdszt, jenőt, buntát s az egész bagázst. Nem kérjük!
130.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 14:10
129.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 14:06
Ekkora siker és reklám még csak a zetelaki s a parajdi polgármesternek jött össze..
128.
Józsi bá
|
2010-08-21. szombat, 13:42
124 fijam, na ne sértegess. 17 évesen kőművesként kaptam kézhez a munkakönyvemet. Csinálj kőművest belőle, oszt fél év múlva a mester falazás helyett megmagyarázná, hogy tulajdonképpen a tégla közül nem kilopták a maltert, hanem az RMDSz nem engedte kibontakozni a téglák egymáshoz tapadó készségét. Falaznának, egymásnak, ha megáll fal, ha ledől járda alapon.
Hátha leesik valamelyik állványról, és a nyakára tekeredik a függő zsinórja... Esetleg kieszi a meszet a malterból, s világgá megyen... De az is lehet, még jobban becementezi magát valahová, s időnként leduvassza magáról a kulimászt mint budai föld a megfagyott meszet.
127.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 13:39
126.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 13:31
A reggeli eligazitáson,hány darab hozzászólás volt kiadva tervbe a propagandistáknak? Na tssenek a tervet teljesiteni!
125.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 13:24
Hol van Gizike néni?
124.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 13:03
miért ne csinalhatnánk belőle kőmüvest nem hiszem annyira hülye lenne ,hogy két téglát ne tudna egymásra tenni ,egy honap alatt nagyon szép szál legény cseperedne belőle
123.
Józsi bá
|
2010-08-21. szombat, 12:46
Jajj, majdnem elfelejtettem. Az Isten megfizeti csináljatok már polgármestert Jenőből, hogy a megye többi fele legalább békében élhessen... Hát nem látjátok, hogy mióta levált a szék az ülepéről, milyen kétségbeesett? Még tanulni is nekifogott, olyanokat mond, hogyaszongyahogy: a demokráciát tanulni kell, meg hogy lendületbe hozták a várost. Ezt hogyan csinálták? Kirúgták a szekérkerék alól a botlasztót hágóra menet?
122.
Józsi bá
|
2010-08-21. szombat, 12:39
Egyhíjánszázhúsz. Hogy te milyen okos vagy. Száztizenhat-hét. Nem, nem vagyunk ugyanaz a személy Estánbával. Sajnos, őkegyelmét még nem volt szerencsém megismerni, de reménykedem. Eccercsak.
Ami meg téged illet, száztizenkilenc fijam/jányom, ha nem tudsz érvelni, ne vagdalkozz, mert tökéletesen beillesz a képbe, amit elébb vázoltam az Udvarhelyről Csík exportált "politikusokról". Ha nem figyeltél volna, kizárólag a te kedvedért megismétlem: Csíkban, 2008-ban NAGYON kiviselték-kiviseltétek magatokat. Udvarhelyen nem tudom, mi zajlik, de ezekből és a magadfajták hozzászólásai alapján kijelenthetem: nem is érdekel... Kizárólag a többiek kedvéért NEM mondom, hogy minden közösség olyan vezetőt érdemel, amilyent ki tud termelni... Az elmúlt 12 év alapján... az Isten irgalmazzon a legszékelyebb városnak és az összes benne lakónak :D
121.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 11:51
120.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 11:20
http://keptar.szunyi.com/images/4ldd16hfd0qd4t3l6vs.jpg
119.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 11:20
Józsi bá és Están bá egy és ugyanazon személy, megismerem a stílusáról. Legalábbis nagyon remélem, hogy a magyarok között csak egy ilyen húgyagyú van.
118.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 11:13
A propaganda célja az emberek véleményének befolyásolása, meggyőzése. ... Ez folyik ezen az oldalon,hogy ki(k) részéről azt dőntse el az ólvasó!
117.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 11:05
Gratulálok Están bá-nak! Jól felkészitette Józsi bá-t.
116.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 11:01
... Kedves Józsi bá mintha szugerálni probálnád az itt jelenlevő ,,nagyérdeműt" miként szavazzon... és akkor beidézem 113.Látó egyik mondatát ,,Azt nem tudom, hogy lehet valaki szabad, akinek megmondják hogy KELL szavazzon"...
115.
Józsi bá
|
2010-08-21. szombat, 10:42
Kedves komáim! Hajjátoke.
Van egy kedves udvarhelyi barátom, aki éveken át azzal ugratott, hogy az udvarhelyi temető kapujára az van kiírva, hogy: "Itt es jobb, mint Csíkba"... Kezdem azt gondolni, hogy hazudott, vagy esetleg nem jól lát. Míg nektek volt polgárjenőtök, addig csak röhögtünk rajtatok, de 2008-ban, mikor ezt a marhát, amit kitenyésztettetek, átszalajtottátok a mi legelőinkre, kezdett idegesíteni a dolog. Abban az időszakban közvetlen rálátásom volt az addig eléggé kiegyensúlyozott vezetőségű csíki falvak hivatalaira, és pár dolgot biztonsággal állítok. Polgárjenő csíki möpöpöje kizárólag ilyen emberekből állott: 1) falopásból prosperáló nagymellényű "vállalkozók", 2) akiknek büdös volt a munka és szerettek volna polgármesteri hivatalban vagy közbirtokosságnál zsíros álláshoz jutni. Ezek az emberek nem válogattak az eszközökben céljuk elérése érdekében, de kedvenc módszereik a hazugság, a rágalom és a mecsergés-hőbörgés voltak. Szerencsére mindössze négy évet tartott a hülyeségeinek a hatása, és a csíki emberek leültették a helyükre ezeket a salakokat. Ennek tükrében, valamint a csíki követőit ismerve, idekívánkozik a mondás, hogy bolond kapitánynak bolond a századja - illetve fordítva. Szász Jenő már csak Udvarhely - Szereda vonalon mer közlekedni, és sehol nem száll ki a kocsiból közben. Cotroceni-be Héjjasfalván át biztonságosabb. A megyei tanács kizárólag azért működőképes mai napig, mert a (majnem' azt írtam, hogy normálisabbak, de akkor vége a komaságnak) gyergyóiak és a csíkiak többségben vannak, beleértve a román lakosság képviselőit is - nem Borboly miatt és nem Szász Jenő miatt. Tényleg nem sokat tudok az udvarhelyi közéletről, de azt biztosan tudom, hogy Jenő és kompániája csak undort vált ki Csíkban minden jóérzésű emberben. És azt is, hogy Bunta sokkal rátermettebb megyevezető volt, mint Zsombori vagy Borboly. Akkor mért nem becsülitek meg, amitek van, és működik, és mért nem söpritek ki a szemetet? Félreértés ne essék, nem védem sem Buntát, sem az RMDSz-t. Én ezeket a dolgokat TAPASZTALTAM. Választásokkor kizárólag a helyhatósági papírokra ütöm a voksomat. A többi nem érdemli meg.
Kedves komáim, zárom levelemet és végezetül arra kérlek, a marhá(i)tokat tartsátok a saját legelőiteken továbbra is, és komaság ide, vagy oda, ha még egyszer átszalajtjátok azért mert nem voltatok képesek béklyóba kötni vagy tisztességes kerítést csinálni, akkor leadjuk a gyergyói vágóhídra, hátha életében egyszer hasznos cselekedetet mível és bőréből adományoz lábbelirevalót valamelyik árvízkárosult iskolásgyermeknek.
Tiszteletvel. Józsi. Bá. Csíkból. Na.
114.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 10:28
Hogy milyen ez a Pártidul Csivik Mágyár?Hát ez lenne a MöPöPö?Amilyen az ember(ek), olyan a pártidul is.Na mi góbék-magyackik igazi erdélyiesen beszélünk.Inkább verjétek a fejeteket a falba.Gondoltam itt a csivikesekre főleg .
113.
Látó
|
2010-08-21. szombat, 10:08
Szerintem amit 2050- ben fognak csinálni, vagy elérni ebben a városban, azt is Jenőék alapozták meg a mandátumukban. Ilyeneket nyilatkozgatni az szemenszedett hazugság! Ugyanis a kassza teljesen üresen maradt utána, sőt adósságok halmazát is "ottfelejtette"! Hogy akar valaki demokráviát tanítani, aki maga sem ismeri a demokrácia szabályait. Az más kérdés, hogy be sem tartja. Érdekes, hogy az mpp- sek nagyon jóravaló, szabad emberek "nagyon jóravaló, szabad emberek", más senki. Azt nem tudom, hogy lehet valaki szabad, akinek megmondják hogy KELL szavazzon. Ezen azért el kéne gondolkozni! Könnyű másnak a munkájában hibát találni! Nem azt mondom, hogy kedvencem az RMDSZ - mert lenne ott is bőven változtatnivaló! -, de legalább nem rosszindulatú, nem akar mindent kisajátítani, és nem akar mindenféleképpen tetszelegni. Amit viszont Jenő teljes mértékben megcselekszik. Érdekes, hogy támadja az RMDSZ- t, és Markó Béláékat, de ugyanabba a csapatba akar tartozni. Ezt nem csak azért akarja, mert egyik részről az MPP nem jött be, másik részről pedig neki is kellene egy szelet... Ugyanakkor nem tartom jogosnak, hogy miután nem állt ki teljes mellszélességgel Orbán Árpi mellett, sőt, nagyon csúnyán nyilvánult meg vele szemben, azután azt mondja - álszent farizeusként! -, hogy mennyire szerette volna, ha Árpi megnyeri a választásokat. Ez azért egy kicsit túlzás!
Azzal egyetértek, hogy nem mocskolni kell egyik a másikat. De sajnos azt látom, hogy ezt teszik inkább az emberek! Az rmdsz - sek is, de inkább az mpp - sek! És ez szomorú!
112.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:58
Tisztelt hozzászólok remélem megkapták az útmutatást a reggeli eligazitáson,hogy kell tovább gyalázni Szász Jenőt! Várom a hozzászólásokat!
111.
irgyrosszindulatusetetagyu
|
2010-08-21. szombat, 09:47
...ördögöt érteted meg...
110.
irgyrosszindulatusetetagyu
|
2010-08-21. szombat, 09:44
...nem lenne egyszerűbb ha a rmdsz véresen leszámolna a mpp-vel (vagy forditva )...(?)
109.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:42
Anonim79,83,86,87,106-hagyd mar abba legyszi megertetuk neked mindegy demonstracio vagy menstruacoi csak ver folyon.
108.
23
|
2010-08-21. szombat, 09:42
Kedves 92-es városi. Az igaz, hogy itt a legkisebbek a fizetések, de csak a magáncégeknél és a hivatalban. Az államiaknál országos besorolás van. És ha már azt nézed, a pópák, rendőrök, hadsereg többet visz haza, mint ugyanazok a hegyen túl. A szakembereket mi űztük el. Emlékezz vissza, hogy akármibe belekezdtek, az istenadta nép okosabbnak ítéltetett, és elgáncsolta őket. Csak a farmrendszerek sikertelenségére gondoljunk. Bár a lehetőség adott, mi nem engedjük, hogy a csendőrség, rendőrség, a hivatalok magyarul is fogadjanak. Mert, bár jogod van, a papírjaidat minden hivatalos helyre románul adod be, ha egy román megszólít, udvariasságból románul beszélsz, ezért nem is fognak magyarul hozzánk szólni. A közúton a rendőrrel románul beszélsz. Ne várd, hogy ő ajánlja fel, hogy megtanul magyarul, kényszerítsd, hogy beszéljen. Erre a hazai jogok lehetőséget adnak. S ezt nem a román törvényhozók ajánlották fel tálcán. Az autópálya nyomvonala Székelyföldet igenis érinti. Az északerdélyiből leágazó moldvai Balavásár, Szováta, Parajd, Ditró mentén épül (a tervek szerint). Minthogy magántőkéből épül, lehet, ha hamarább meglesz, mint a másik kettő. Az rmdsz-nek a szerepe a lehetőségek kiharcolása odafenn, azon körülmények között, ami ott uralkodik. Az tény, hogy nagyon elkapta őket a gépszíj. Azokkal a kiharcolt lehetőségekkel viszont nekünk kell élni, ők nem kényszeríthetik ránk. Nos, Jenő épp ezt gáncsolja folyamatosan, hogy élhessünk e lehetőségekkel. Kifejthetném, de túl hosszú lenne. Tisztelettel.
107.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:35
104. Anonim
Ha feljelented, akkor már NEM te kell “kutakodj a mas magan szamlajan!ha tudsz!”, hanem az ügyészség fog kutakodni, és neki minden információt ki fognak adni a pénzintézetek, kötelesek kiadni. Tehát, amit írtál, az nem kifogás.
106.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:27
...nem érdekel se az udmr se a pcm vagy ha ugy tetszik rmdsz mpp ,egy dolog érdekel ezek az urak minél hamarabb számoljanak le egymással és a leszámolás minél véresebb legyen ( az ;;irigy rosszindulatu setétagyuakat "meg hagyják ki a bulibol), nem velem kell leszámolnotok hanem egymással , (velem már leszámoltatok) lehetőleg úgy hogy minél jobban szorakozzak, ha meg nem tetszik nektek (megjegyzem nekem se) az erőszak akkor kiméletesen akasszátok fel egymást és akkor jelentgetésre sincs szükség ,hogy ki lopott meg ki nem ....
105.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:15
nahat 103 askam hol olvastad hogy 16 voltak,ott nem volt itt Basescu?Nem fogadta?Maskulombe Basescu maga is erdeklodot az egyszeru emberektol is es fogalmuk sem volt hogy mit jelent az a sz hogy autonomia.
104.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:09
100-as anonim 2005 arviz karosultak megsegitesere erkezo magyarorszagi penzadomanyok ket kollegaja maganszamlajara erkeztek mert oda iranyitotta ezt az o szajavval mondta el is szamoltak vele azzal hogy "nem a szamar dolga hogy hol itattjak a juhokat"most jelensd fel es kutakodj a mas magan szamlajan!ha tudsz!mert a bankok nem adnak ki nici o informatie a foleg magan szamlajarol!Kerdem toled nem az lett volna a helyes erkolcsos ha nyitanak egy szamlat kulon erre a celra nyilvanosan a beerkezo penzrol es arrol szamolbe hogy hova ment ki?minden gyanusitgatast ellehetett volna kerulni! De hat van ahonan az arviz elvisz es van ahova visz.
103.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 09:04
101. Anonim
"16 -on hallottuk"
Vagyis, 16-on voltatok december 1-én Cotroceni-be??
Vagyis, te is ott voltál december 1-én Cotroceni-be??
Foújjj, húzzál el te is a francba!!!Nemcsak nemzetárúló vagy de még ócska, jellemtelen is mert kifecsged azt amit egy asztaltársaságban bizalmasan beszégeltetek.
Eddig úgy tudtuk, hogy csak 3-an voltak december 1-én Cotroceni-be.
102.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 08:58
jenő! a bibircsokos pofádat megütik, ha nem huzol a francba....
101.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 08:45
jenő Basescu asztalánál a kérdésére, hogy "ce intelegeti prin autonomie.... ?" azt mondta ;''-Noi nu vrem alt ceva, decit descentralizare....'' 16 -on hallottuk. Huzzon el a francba innen!
100.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 08:32
99 Anonim
1) Tegyük hozza, nemcsak Moldvába vannak még kisebb fizetések, hanem még Zambiában és Kongóba, Zairban is. Sőt, a bányászbéka szaráig még nagyon-nagyon hosszú az út. Szerinted, akkor még örüljünk is, hogy máshol még szarabb, mint a Székelyföldön???
--------------------------------------------------------
3) Egyetértünk. Egy „szakembernek” románul is jól kell tudnia. Főleg annak amelyik lépten-nyomon el kell magyarázza, hogy mit, miért csinált.
4) Egyetértünk ebbe is. A 25% bércsökkentést Szász Jenő csinálta! A kormánykoalíció ártatlan ebbe, mint a ma született bárány. Băsescu, Boc, Markó és társaik elképedve nézték, május 6-án este a TV-ben, hogy mit is akar itt ez a kis gömböcke?.
5) Hát azt azért el kellene ismerd, hogy tényleg alig volt valamicske befektetés a Székelyföldön. De az is igaz, hogy az RMDSZ, 20 év alatt rengeteg befektetőt hozott, de ez a mocskos Szász Jenő ott állt a Székelyföld kapujába és mind a összest elküldte. Igen.

Visszatérve a 3-as ponthoz. Még mielőtt románul megtanulnál, magyarul kellene jól megtanulj. Ugyanis, lennebb le van írva, hogy ha tudomásod van arról, hogy Szász Jenő lopott JELENTSD FEL!!!! DENUNŢĂ-L!!! vagy milyen nyelven kell leírjam, hogy felfogd?? 600-szor leírhatod, hogy „lopott”, úgy sem érsz vele semmit, de ha feljelented, akkor kiderül, hogy valóban lopott-e vagy csak az udmr folklór mondja róla, hogy lopott.

Ennyit a te fényes logikádról. Summa summarum, ameddig a hozzád hasonló húgyagyúak lesznek a hangadók, addig sajnos semmi jóra nem lehet várni.
99.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 05:41
92-es varosinak:
1. nem szekelyfoldon a legkisebbek a fizetesek ne vezesd felre az embereket - vannak moldvai megyek ahol hasonloak vagy direkt meg kisebbek
2. rendorseg csendorseg stb nem fentrol kapjuk: par honapja volt pl meghirdetve rendorsegi magyar helyek, a neten is reklamoztak eleget de nem voltak jelentkezok. mit akarsz akkor honna a fenebol adjanak rendort ha az itteni nem megy el annak
3. tetszik nem tetszik aki jo szakember akar lenni annak romanul is kell tudnia es kesz es akinek ennek a miertjet magyarazni kell az vagy ugyanugy felre akar vezetni mint te vagy azon a szinten is van ahol jobb is ha nem tud es inkabb a kapalast valasztja az is fontos dolog
4. a 25%-os bercsokkentest elsosorban a polgar jeno csinalta: nezzen utana akinek gyenge az emlekezotehetsege mire buzditotta a magyarsagot kit kell valasztani most meg aztan mosakodik sot masra keni a felelosseget mert mindig ezt csinalta: o lopott a legaljasabb modon kozben hirdeti a nagy fenkolt gondolatait
5. tenyleg nincs igazi befekteto legalabbis magyar. ha az emlekezetem nem csal akkor az utolso hiradasok szerint hargita megyeben kb. 10-15% a magyar befektetok aranya: nem kene a lopas es felrevezetes helyett jenoke inkabb par befektetot hozon? mi a feneert nem csinal mar valami olyant, aminek legalabb egy csoppnyi ertelme is van azon kivul hogy miota megszuletett csak az egesz szekelyseget szivatja a gazembersegevel es megosztasaval?
6. a turista szobrokat fog fenykepezni es akkor megvan oldva a turizmus? a jenoke hulyesegeit fogja fenykepezni tenyleg es mind a 25 muveszi alkotast el is intezi ugy 2-3 ora alatt enyit er apolgar jeno munkasaga. az rmdszt nem vedem, halad egy uton ami sokszor nem tetszik es nem ertem de ezt a koztorvenyes megoszto romanok altal fizetett berenc bunozot azert mar ne magyaraza meg senki na
98.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 05:26
Éljen az RMDSZ- MPP barátság!
Éljen a béke!
Éljen Lenin ha meg nem halt!
97.
Anonim
|
2010-08-21. szombat, 01:32
naosztan...ez megint oszinten nyilatkozott.
96.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 23:03
Hat sajnalom aki meg nem ismerte ki ezt az embert, nem latjak emberek, mindenre rateszi a kezet ez a Jeno, az faj neki hogy a sok munkalat es a beruhazasok utan nem o kapja vissza a tiszteletdijat.Azt mondjak a rossz nyelvek ,hogy ketszer olyan dragas mint Bunta es sokkal gonoszabb.Egyszoval korrupt es aljas es mindig a penz vezerli.
95.
egy nem csomafali
|
2010-08-20. péntek, 22:11
92 ratapintott!12 ev alat nem engedett be senkit jenci a piacara,kivetel bocs Kaufland hogy hatha kinyirja a kiskovedi kis boltokat meg amugy is az ove volt a terulet .hat igen a penznek ordoge van,amugy uraim eleg az utolso valasztasi ev kampanyolni ,addig hagyjuk aki fejleszteni dolgozni akar hadd tegye.
94.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 22:06
Minden politikust a választok büntetnek meg,ha nem tartja be igéreteit. A legnagyobb büntetés egy politikus számára az ha nem válaszák meg. Az itt elcsépelt hozzászólások nem sokat érnek,de jól lehet szórakozni rajtuk.
93.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 21:54
A hozzászólok már különböző állatok nevét kezdték emlegetni,mielőtt előklerülnének a nemiszervek is,megkérem a tisztelt hozzászólokot,hogy valahogy civilizált hangnemben probáljanak hozzászólni a cikkhez! Köszönöm szépen!
92.
városi
|
2010-08-20. péntek, 21:43
Szerintem az itt írogató és mindenkit leszidó RMDSZ párti társaság a fától nem látja az erdőt, néhány tény:
- a Székelyföldön a legkisebbek a fizetések, pedig nem vagyunk lusta nép és mindez a leghosszabb idő óta kormányon levő párt felségterületén
- a helyi önrendelkezés mint olyan, nem igazán létezik: a rendőrségi, csendőrségi, bírósági alkalmazottakat fentről kapjuk és nem mindeniknek magyar az anyanyelve
- egy ország jólétének fontos része a termelékenység, ez pedig műszaki emberek nélkül (mérnők) nincs, Romániában magyar nyelvű műszaki egyetemi oktatás nincs, tehát óriási a lemaradás, románul végezni magyarnak nem egy könnyű dolog
- a közalkalmazotti bérek 25%-os csökkentését a KORMÁNYON levő pártok követték el (jelenleg PDL és RMDSZ) és nem SZÁSZ JENŐ, fogjátok már fel :), ha a kicsi pénzből még kisebb lesz az bizony nem egy siker történet
- igazi befektetés itt Székelyföldön szinte zéró, így munkahely sincs, ahol rendes béreket adnak és nem éhbért
- a tervezett autópályák nagy ívben elkerülnek minket, pedig jelenleg a Romániába látogató turisták nagy része Székelyföldre jön és még lehetne sorolni az ehhez hasonló dolgokat.
Szerintetek az a tény, hogy mi itt Székelyföldön a legrosszabban visszük, azért csak Szász Jenő a hibás és nem a tízen éve kormányon levő RMDSZ :). A szobrokra visszatérve, a turista azt fényképezi, ha van látnivaló akkor megfog állni, időt fog itt tölteni és PÉNZT fog itt hagyni, mert amilyen fejlett iparunk és mezőgazdaságunk van attól mi még lazán éhen halhatunk :).
91.
Están bá
|
2010-08-20. péntek, 21:35
@23:
@ 42!
Tiszta igazad van.Nincs amit hozzá füzni.
90.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 21:22
89. Anonim
De ennyire aljas, hazug, demagóg majmot sem láttam mint te. Ha tudod, hogy lopta jelentsd fel!!!. Ellenkező esetben alaptalanul vádaskodsz. Olvasd el a 84-es beírást te demagóg barom!
89.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 20:41
Az a laszemolasos dolog nem is olyan rossz otlet :-) Fontolora kell venni...

Anonim 84. Ennyire naiv es buta emberket mint te, eletemben nem lattam....nem reszletezem mert nincs ertelme ilyenekkel vitazni mint te. Csak annyit mondok, hogy az a sok penz amivel jenoke nem "csinalt semmit" mind a zsebeben van es az idetlen partjaban. Nem megyek bele melyebbre..
88.
Anonim 84
|
2010-08-20. péntek, 20:40
87. Anonim, nem értem. Próbáld meg magyarul megfogalmazni, és ne sajnálj magyar karaktereket használni.
87.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 19:39
84.Anonim es akkor jelentgetesre sincs szukseg ,hogy ki lopja meg ki nem a varos penzet
86.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 19:35
nem velem kell leszamolnotok hanem egymassal , lehetoleg ugy hogy minel jobban szorakozzak, ha meg nem tetszik neked az eroszak akor kimeletesen akaszatok fel egymast
85.
hahahahahah
|
2010-08-20. péntek, 19:31
Ejsze te is kaptal belole ? :))
84.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 19:17
81. hahehaha
Ha tudomásod van arról, hogy "lopta a varos penzet" jelentsd fel a rendőrségen vagy az ügyészségen. Köteles vagy feljelenteni, ha tudomásod van róla. Ellenkező esetben, büntettet követsz el, a feljelntés elmulasztása miatt. Ha viszont nem bizonyosodik be amit állítasz, az esetben alaptalnúl vádaskodsz, és az is büntett.
El lehet gondolkozni a felett, hogy lepcseg a szád!!
83.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 19:16
82.
nahat a
|
2010-08-20. péntek, 19:13
leszamolas durva szo, vege szekelyfoldonn az eroszaknak ezt felejsd el vagy esetleg valogasd meg a szavaidat, vagy gondolkozz mielott a billentyure teszed a kezed,
81.
hahehaha
|
2010-08-20. péntek, 19:03
Jo olvasni a kommenteket :DDD Foleg Jenci vednokei altal irt kommenteken nevetek :DD Mondjuk megertelek tuktokot:), mert ti vagytok az a fajta ember aki egesz nap otthon ul es onnan megmondja, h Jenobaratunk egy csodalatramelot ember :) Fogadjunk h azt sem tudjatok h mi zajlik a varosban? Ennyi. Jeno 12 ev alatt annyit nem csinalt mint iden nyaron Bunta. Igen lehet fogni a fejet es akar lehet utni a kis fejetek a kepernyobe vagy billentyuzetbe de , ez az igazsag. Csak felve merem kerni, Jeno berelt embereitol (anonimektol), hogy soroljak mar fel Jeno tetteit amit 12 evig csinalt. Szoboravatas nem er :) Mondjuk kezdhetitek azzal h 12 even at lopta a varos penzet. sok siker :)
80.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 18:38
76. Anonim, hát te amilyen demagóg vagy, azt is el tudom képzelni, hogy egyenesen a szöges ellentétét olvastad ki annak, mint ami oda le van írva.
79.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 18:30
nem erdekel se az udmr se a pcm vagy ha ugy tetszik rmdsz mpp ,egy dolog erdekel ezek az urak minel hamarabb szamoljanak le egymassal es a leszamolas minel veresebb legyen ( az ;;irigy rosszindulatu sotetagyuakat "meg hagyjak ki a bulibol)
78.
látom
|
2010-08-20. péntek, 18:03
nagy a vita de azért oda kell figyelni a közös tennivalokra is példaul a hitelt vissza kell adni, ami az utak rendbetételére volt kérve és ezért mindannyiunknak kell dolgozzunk nem csak politizáljunk, ebben segiteni a legtöbbet az elnök úr tudna, az europai pénzalapok, és a turisztikai pénzalapok átcsopotositásával, ha lehet persze, tehát az MPP még sehogy sem jöhet számitásba, ugy vagy 20 évig.
77.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 17:40
néz ennek még egy kicsit utána, mert Partidul Civic Maghiar/Magyar Polgári Párt :)
76.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 17:25
Anonim72-73-74 van mar eleg szobor ugy hogy most ez kovetkezik arnyek jelentes ide -oda ,nem tetszik mi a http-idbol egyebet is lehet hallani es latni nem csak amit te akarsz,meg meddig reklamozod??
75.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 17:21
Ha talalkozok ezzel a dinyefejuvel (jencike) az uton, le fogom kopni...
74.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:57
Bunta ur mar annyit aszfaltozott ,hogy a Multiplandnál vagy Viaductnál akár ülve is helyt állna.Hagyni kell hadd csinálja
73.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:53
...hajrá Bunta te csak aszfaltozz ,mert ahoz értesz...

http://www.youtube.com/watch?v=OTFv1yazhng
72.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:51
Úgy látszik az udmr-s aktivisták hazudozásának nincs felső határa!

Az árnyékjelentést Hantz Péter vezette delegáció készítette és tette le az ENSZ asztalára. Elkészítői: a Pro Regio Siculorum Egyesület, a Bolyai Kezdeményező Bizottság és az Erdélyi Magyar Nemzeti Tanács. Ezek, tudtommal nem udmr-sek. Egyébként itt olvasható: http://itthon.transindex.ro/?cikk=12188

S miközben a fent említettek a romániai magyarság ügyét próbálták előmozdítani, addig a román kormány részéről két udmr-s elvtárs csak a romániai cigányság gondjaira fókuszált. Mert mint tudjuk elvtársak, ezek az udmr-sek a cigányok szavazataival jutottak oda ahova jutottak. Tehát, nemcsak hogy nem támogatta a két udmr-s elvtárs az árnyékjelentést, de még kifogásokat is fogalmaztak meg ellene. Íme: http://itthon.transindex.ro/?hir=24265

Na ez esetben ki nézte a magyarság érdekeit???? 68. VIRIBUS UNITIS, erre kössél bogot!!!
71.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:35
48 -as melyik irodaban utod agyon a napot miert nem irod ki a nevedet hogy tudjuk meg milyen burokrata vagy hogy hatraltatod az ugyfelek inteznivaloit
70.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:22
anonim67 nek uzenem hogy te nem olvastad az MPP gyergyoi kongreszusrol a tudositast szasz jeno mit produkalt az neked vaasztas szabadsaga????????=DICTATURA
69.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:15
december 1 szasz jeno (HONCSOK) koncint akeresztapjaval
68.
VIRIBUS UNITIS
|
2010-08-20. péntek, 16:15
Szasz Jeno egy jellemtelen sz. . .hazi gazember aki a sajat erdekeit nezi es nem a magyarsaget. Basescuval unnepelni december 1-en ! ez nevezi magat magyarnak .
67.
csak
|
2010-08-20. péntek, 16:13
a demokracia nem az RMDSZ mocskolasarol szol, hanem a szolasszabadsagrol, meg a szabad valasztasi es dontesi lehetosegrol
66.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 16:10
sza sz jeno jobban tenne ha tovabb allna ne vedene azokat aborokratakat akiket o alkalmazott tikoski a nemet demokrata,es tarsai
65.
gyongyossi
|
2010-08-20. péntek, 15:57
HAJRÁ SZÉKELYEK, HAJRÁ SZÁSZ JENÖ, HAJRÁ AUTONOMIA. Igazságot Magyarországnak, szabad és független Erdélyországot .
64.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 15:54
Stima noastra si mandria Bunta Levi Romania!! Csodatevő ember, már neki sincs sok hátra! Csak irjatok Csongi, csak irjatok!
63.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 15:50
Bunkocska te draga:egyszer tanulmanyzd at nagyon figyelmesen, mirol is van ott szo, aztan handabandazz legyszives.
Fenttarom velemenyem a kozvelemenyszedites iranyu magyarkodas, mellveregetes artalmassagat illetoleg. Tobszor megittuk mar ennek a levet a tortenelem folyaman de sajnos nem tanultunk belolle,
62.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 15:38
Anonim 60 te beteg vagy. Jencike nem sokaig lesz meg itt...elindult a sulyesztoben lefele...
61.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 15:31
49 anonimnak
"Mert e kettő közül csak az udmr viszonyul úgy a magyarsághoz, hogy ennyi erővel lehetne akár a Kínai Kommunista Párt is."
Ez szemenszedett, roszindulatu hazugsag.Nem az az igazi magyar aki osszevissza hoborog s veri a mellet, hanem az aki tenylegesen tesz is valamit,ha ez nem is latszik rogton de hossszu tavon megvan az eredmenye.

Az is szemenszedett hazugság ugye amit az udmr emberei műveltek az ENSZ-hez letett árnyékjelentéssel kapcsolatosan. Ez úgy rövid mint hosszú távon nagyon káros a magyarságra nézve. Ez tényleg igazi képviselet az udmr részéről. Okos vagy nagyon te nagy bunkó
60.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 15:19
1-2 berelt pribek irja a Szasz gyalazast van egy Farkas Gy nevu embere Buntanak szerintem ezt is o intezi, vagy Ince csongor masra ugyse jo csak bologato Janosok
59.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 14:58
Szoval, summa sumarum, Jeno nagy nepszerusegnek orvend, annyi biztos :)
58.
23
|
2010-08-20. péntek, 14:36
Az 57-es hozzászólás 45-ös Anonimnak szól.
57.
23
|
2010-08-20. péntek, 14:34
Ha figyelsz a szövegre, az rmdsz-hez való hozzáállásomat is kiolvashattad volna. Ezt a pártot egyáltalán nem dicsértem. Csak Jenő keresztapád rombolásait említettem, ott is, ahol semmi keresnivalója nem volt - vidéken. És ne ő legyen az, aki az életem alakulásába beleszól. És ez sajnos nem féligazság.
56.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 14:11
az hogy szaszjenot gyalazzak azt o szerezte maganak es meg is erdemli 51-es azt tudd meg es a mostani ellenkezesevel meg egy lapattal tesz a disznosagara csak arra leszek kivancsi, hogy mi fog tortenni ha nagyon sokan nem fognak fizetest kapni a kobetkezokben???????
55.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 14:09
Ez az oldal nem kimondottam Jenci gyalazasaval elfoglalva, hanem az embereknek megtelt a hocipojuk Jenokevel. Apropo... demokracia. Hat azt Jenonek is kellene tanulnia, mert az utobbi ket mandatumarol, mindent el lehet mondani csak azt nem, hogy O annyira demokratikus lett volna. Sot inkabb diktatorikusnak mondanam, mikor kicsinalt maga korul mindenkit (varosi tanacsosok), aztan egyedul azt csinalhatott amt akart.
54.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 14:05
53. Anonim.
Te melyik irodaban dolgozol, nem masert de hogy ne menjek oda.
53.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 14:00
Kerdezd meg az embereket hol akadnak el a dosarok a polgarmester nem irja ala oket igy honapokig tornyosodnak az emberek meg bejarnak tajtekzanak hogy miert nincs meg a keresuk stb. Az hogy 5 percet kellett varj az meg jot is tett neked pihentel mas honapokig var a fent emlitett okok miatt. Es ne aggodj a hivatalnokok nem a te penzedet fogyasszak te igyis ugyis be kell adozd ha nem a hivatalnok fizetese lessz akkopr esetleg egy nagyobb projekt alcaja mellett kenopenz csuszopenz formajaban valamely zsiros politikus haszna. Akkor mar inkabb alkalmazotti fizetes legyen az adonkbol nemde joerzesu Udvarhelyi polgar
52.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:41
Nagyon rosszul kozelited meg a dolgokat te 48-as. A hivatalnal tenyleg nem megy a munka a multkor is 1 orat altam hogy szoba aljanak velem az adoosztajon, mert a 3 holgy kozul 1 telefonalt a masik egy receptet beszelt meg egy masik kliensel es vegul a harmadik azt mondta hogy o nem foglalkozik az ugyfelekel. Akkor miert maradjanak? Akinek megelhetesi gondjai vannak azok dolgoznak a tobbi pedig menjen a fenebe mert csak a mi penzunket fogyaszak es csak sajat magukert vanak. Engem nem erdekel ha gondjaik vannak barmennyi geyrekel ha nem vegzik el a munkajukat es igaza van a polgarmesternek es ha jol tudom a tanacsosok ezt csak tamogatjak nem ok talaltak ki ne okadj it mindent rajuk kicsit gondolkoz
51.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:38
A hozzászólások nagy része a Szász Jenő gyalázásával és az RMDSZ dicsőitésével van elfoglalva. Netán ha valakinek más véleménye van az le van bunkózzva,Jenci bérencezve,elvan kűldve a Jupitere nem utolso sorban Eszak-Koreába, egyszóval nincs mit keresen ezen az oldalon. Ez az oldal kizárólag Szász Jenő gyalázására és az RMDSZ dicsőitésére van fenttartva. Ez szól a cikk szerzőjének is!
50.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:30
48. Anonim |2010-08-20. péntek, 13:20
Elosszor tanulj meg magyarul, utanna sztrajkolj koma. :)
Aztan hanyan is sztrajkoltok, negyen, oton?
49.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:26
47. anonim |2010-08-20. péntek, 13:18
"Mert e kettő közül csak az udmr viszonyul úgy a magyarsághoz, hogy ennyi erővel lehetne akár a Kínai Kommunista Párt is."
Ez szemenszedett, roszindulatu hazugsag.Nem az az igazi magyar aki osszevissza hoborog s veri a mellet, hanem az aki tenylegesen tesz is valamit,ha ez nem is latszik rogton de hossszu tavon megvan az eredmenye.
48.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:20
Na beindult a Bunta gepezet irnak a konclesoi, Ince Cs meg tarsai ne hazudozzatok hogy nem mukodik a hivatal. Nem is ismeritek a mukodeset a hivatali teendoket melyik osztalyt ismeritek? Az RMDSZ -t egyedul meg akkor mit ugattok hogy leepites kell luzerek emberek kerulhetnek utcara penz nelkul valsagban kolcsonnel meg mindennel gyeremekkel a nyakugban. Szegyelje magat az aki ilyen idoszakban indokolatlan leepitest akar sajat politikai celjai elereseert. Buntanak elvarna hogy mindenki mindent vegrehajtson amit elkepzel kitalal ha jo ha nem. De a polgarmester is alkalmazkodjon a hivatalnokokhoz es nem lessz leepites hisz igy is kevesebben vannak mind a kormany amit eloirt. Ha kell utcara vonulunk es sztrajkolunk. Ne nezzenek hulyenek!!!
47.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:18
46. Anonim
Mert e kettő közül csak az udmr viszonyul úgy a magyarsághoz, hogy ennyi erővel lehetne akár a Kínai Kommunista Párt is.
Egyébként, én a másik borvíz formációt nem is említettem. Így hát most közkívánatodra: PCM.

U.I. Remekül megtaláltad a lényagat a hozzászólásba!!!
46.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 13:04
45. Anonim |2010-08-20. péntek, 12:34
Egy dolgot nem ertek ha ti magyarul kommentaltok udmr-t (uniunea democrata a maghiarilor din romania) irvan,akkor miert nem hasznaljatok a pcm-t (partidul civic maghiar) mert igy van bejegyezve.
Tehat vagy UDMR es PCM, vagy RMDSZ es MPP.
Legyunk kovetkezetesk uraim.
45.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 12:34
42. 23 |2010-08-20. péntek, 11:36

Tudtad-e, hogy aki csak az egyik felét mondja el az igazságnak, az is hazudik??

„A megszorításokat az a kormány hozta, amelyre Szász szavazni kényszerítette táborát.” Ez így csak részben igaz! Mert ha jól emlékszem, Jenő arra buzdított, hogy a magyarok szavazzanak érvénytelent az autonómia végett.
Na mindegy, tegyük fel, hogy ez az igazság egyik fele. A másik fele viszont az, hogy most az udmr a részese és a cinkosa ennek a megszorításokat hozó kormánynak.
És aztán tedd a kezedet a szívedre: te tudtad decemberben, hogy a kormány megszorításokat fog hozni a következő év május 6.-a után??
Tehát azt kritizálod, hogy Jenő kire buzdított (álítólag??), de azt már nem, hogy az udmr kivel, ki ellen és miben cinkos a megszorításokat hozó kormánnyal.
Az igazságérzeted azért az, nem semmi!!!

U.I. aztán a PSD és a PNL hemzseg a sok „szakember”-től. Egyetlen épkézláb ötletük sincs, de már egy jó ideje.
44.
egy udvarhelyi
|
2010-08-20. péntek, 11:43
Ennyi rosszindulat ??????? ez csak szaszjenobe lehet, ..meg egy ilyen gonosz nincs a vilagon!!!!!!!!!! Minden csodalatom a Buntae, hogy birja meg, kitartast neki!.
43.
Pityubacsika
|
2010-08-20. péntek, 11:41
Sot, akkor is hazudik mikor kerdez
42.
23
|
2010-08-20. péntek, 11:36
Kedves hozzászólók. A demokráciát meg kell tanulni. Ebben Jenőnek igaza van. El kell ismerni, hogy jó szónok, csakhogy bort iszik. Udvarhely népe rég nem rmdsz-es. De fele legalább a normálisabb oldalt választotta, s ez nem az mpp volt. A megszorításokat az a kormány hozta, amelyre Szász szavazni kényszerítette táborát. És mégis az rmdsz-t vádolja. Az rmdsz, ha jól emlékszem, szakemberekből álló kormány mellett voksolt. Ezt húzta át Sz. Jenő a polgáriakkal. Ugyanezt a manővert vitte véghez falvakon is. Nincs rmdsz-es túlzott szimpátia sehol, de választáskor pár szakember annak színeiben indult, tudva, hogy ezen a vonalon a pénzlehívások esélye nagyobb. Jencikét pedig a nép a legkevésbé érdekelte. Csöpögő szövegeivel, kitűnő retorikájával a butaság, hozzánemértés fáklyavivőit harcba szólítva gáncsot vetett a fejlődés útjára állni akaró közösségeknek. Sok településen ennek isszuk a levét. De ezt belátni nagyon nehéz.
41.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 11:32
Katasztrofa.
Ez a Jeno ugy hazudik mintha olvasna.
40.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 11:23
Az utobbi napokban allandoan evel a beperelessel all elo, ugyanaz az anonim. Szerintem ez maga a jencike, tudvan, hogy(szamunkra sajnos), eleg okosan dolgozgatott, es keves nyomot hagyott maga utan. A temetoben azert ott van annk a tanarnak sirja aki belahalt abba, hogy jencike kisemmizte.
39.
Anonimxy
|
2010-08-20. péntek, 11:15
Anonim 20 (szia jencike).
Tobbekozott ezeket mondta Kover Budapesten az erdelyi latogatas utan....:„Józanul be kell látnunk, hogy az erdélyi magyarságot az RMDSZ képviseli a román parlamentben, de Budapesten is értékelik, hogy az MPP az a szervezet, amely következetes volt a szövetségeseit illetően” – szögezte le a politikus, aki szerint a polgári pártiaknak engedményeket kell tenniük, és az összefogásra kell fektetniük a hangsúlyt, hogy egymást kiegészítve vegyenek részt a Kárpát-medencei magyar nemzetpolitika alakításában.

„Be kell látnunk, hogy az MPP ennek a rendszernek csak egy része, és a hűség nem jelent kizárólagosságot, ilyen a politika” – jelentette ki......
Tehat ki a taplo, jencike????
38.
Anonim 29
|
2010-08-20. péntek, 11:13
@asdasd! Nekem semmi bajom nincs a demokráciával és elköltözni se áll szándékomban. A demokráciának szabályai vanak amit illik betartani,hanem népidemokrácia lesz,lásd Eszak-Korea.Ott biztos nem készit interjut az ellenzékel az ujságiro és nem kell birosági itélet valaki bünöségéről vagy ártatlanságáról ha nem a hatalmon levők kőzűl való!
37.
asdasd
|
2010-08-20. péntek, 10:43
Lehet a mopoposok belatjak, hogy ezzel baj van, csak tudjak, hogyha jencikenek ellentmondanak, akkor repulnek, mert arrafele bizony diktatura uralkodik.
36.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 10:41
hat ezt a szaszjenot ki kellene seperni a varosunkbol mint a szemetet
35.
istipistix
|
2010-08-20. péntek, 10:40
31. Letrafok: egyetertek veled. jencike mint emberrel es elveivel van a baj es nem az MPP-el.
Csak azt nem ertek hogy a mopoosok hogy nem latjak ezt be?
34.
asdasd
|
2010-08-20. péntek, 10:40
Anonim 29, ha bajod van a demokraciaval es ugy erzed, hogy nem tudsz benne elni, akkor koltozz Eszak-Koreaba.
33.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 10:38
na kerem szepen, Incze Csongorek dolgoznak rendesen. Itt mar mindenrol szo volt, Szasz Jencike a hibas azert is, mert 20-a pentekre esik. valaki olvasta el, hogy miket mond? vagy csak remegnek gyuloletukben, mint csaladi foto a traktorablakban? Vege az egypartrendszernek, bunkoim, fel kellene ebredni...
32.
Istipistix
|
2010-08-20. péntek, 10:34
Ugyanakkor megkerdezem ha ilyen igazsagosak, miert nem allnak Szoke Laci melle szolidaritasbol mint ujsagirok a fekete-feher.info oldalon inditott udvarhelyi bunozes felszamolasa mellett. Hallgatnak es hagyjak ot egyedul, amikor osszefogassal tobbet ernenk el. A maffia tipusu bunozes kialakulasaert nagy mertekben szaszjencike is felelos, ezt nem latjak?

Tessek lehet reszrehajloan minden oldalrol interjukat kerni es nem kell elhalgatni az ugyet...
31.
létrafok
|
2010-08-20. péntek, 10:33
Valaki rájött már arra az apróságra, hogy nem az MPP léte a baj, hanem annak elnöke?
30.
Istipistix
|
2010-08-20. péntek, 10:30
Kedves Antalfi Jozsef,

Koszonom valaszat es ertekelem is.
Ugyanakkor nem latom a kapcsolatot Bunta es szasz kozott. Megertem hogy nem szeretnenek reszrehajloak lenni es bizonyos fokig igazat is adok ebben. De vannak kivetelek, mint pl jenoke eseteben aki csak rosszat akar a varosban es tovabbra is hagyjuk ot kibontakozni.

Peldakepp, on ha itt elne es mondjuk kukutyin nep altal elnyomas alatt lenne nyomorusgaban hogy sanyargatjak es kizskmanyolnak minden nap. Akkor On interjut adna a partizanoknak es kotlessegenek erzi ezutan hogy az elnyomotol is interjut kerjen, mert ujsagiro vagyok es nem szabad reszrehajoljak?

Azert nem szabad elfelejteni az igazsagerzetet es sokszor cselekedni kell erte, megakadalyozni a gazemberseget es nem szitani azt. Onok is tudjak mekkora vitat kelt jencike es csak a visszahuzast tamogatja. Ne mondjak nekem, hogy mas maskepp latja es en vagyok az elfogult, mert ebben a temaban nem igy van.

Foleg egy teljes oldalt adni jenokenek rettenetesen tulzasnak tartom es visszalepunk harmat ezzel minthogy elorelepjunk eggyet. Tudjak jol mennyi konnyen befolyasolhato ember van.
Kijelentem a vitak elkerulese vegett hogy nem vagyok rmdsz-es es nem is leszek, de ami a varosban folyik az mar kesz a soknal es az ujsagirok is tehetnenek erte valamit.

Ezzel a hozzaallassal meg 20 ev mulva is ugyanitt leszunk.
29.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 10:25
Itt egy pár hozzászólo minden féle vádat felhozz Szász Jenő ellen anékül,hogy lenne egy birosági itélet ami igazolja a vádakat. Egy másik hozzászólo egyenesen a cikk szerzőjének tiltja meg,hogy interjut készitsen egy hivatalban levő köztistviselővel. Nem vagyok sem RMDSZ sem MPP szinpatizáns,de ha ez a szólás -szabadság,akkor baj van a demokráciával(demokráciánkal)!
28.
antalfi
|
2010-08-20. péntek, 10:05
Szerkesztői hozzászólás

Kedves Istipistix

Csupan abbol az okbol kifolyolag, mivel az elmult penteken megjelent egy interju Bunta Leventevel. A Udvarhelyi Hirado nem reszrehajlo, ezert Szasz Jenovel is kotelesek voltunk egy interjut kesziteni, ugyancsak egy teljes oldalban. Ez igy igazsagos...

Tisztelettel, Antalfi Jozsef

27.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 09:54
19. zdorf

„Minden lépésbe akadályozák Buntát”

Nagy ide figyelj agytrösztkém!! A jelenlegi tanácsban van 9 udmr-s, 9 möpöpős, és 1 zöld. Állítsák az udmr-sek maguk mellé azt az 1 zöldet és azt visznek keresztül, amit akarnak. A 9 möpöpős semmit sem fog tudni tenni ellene.
De ha annyira jó és tiszta, törvényes, meg minden, dolgokat akarnának az udmr-sek, mint azt ti gondoljátok, s mint azt írjátok, akkor biztos, hogy még 1-2-3 möpöpőst is le lehetne választani a csordáról.
De nektek az a bajotok, hogy nincs meg az „unanimitate” és ehhez ti nem tudtok immár 20 éve hozzászokni.
26.
Anonim 8
|
2010-08-20. péntek, 09:53
Teljes a zavar az erdélyi politikai életben Kövér iránymutatása után

Az ellentétek felszámolására szólította fel Kövér László az erdélyi Magyar Polgári Pártot. A magyar Országgyűlés elnöke szerint a pártnak rendeznie kéne viszonyát Tőkés Lászlóval - írja a Krónika című napilap.

Tudósításában a Kolozsváron megjelenő újság - akárcsak a Bukarestben megjelenő Új Magyar Szó és a sepsiszentgyörgyi Háromszék - megírja, hogy Bálint József, a Magyar Polgári Párt (MPP) sepsiszentgyörgyi elnöke sajtótájékoztatón számolt be arról a megbeszélésről, amelyet a polgári pártiak tartottak Kövér Lászlóval a hét végén Székelyudvarhelyen.
Tőkés lenne a pillér
Bálint szerint a fideszes politikus engedményeket kért az MPP-től, azt javasolta, hogy az összefogásra fektessék a hangsúlyt. Felhívta a figyelmüket, hogy a budapesti kormánypárt egységes magyar nemzetpolitikája csak úgy valósítható meg, ha kikerülik az erdélyi magyar politikai szervezetek közötti ellentéteket.
A sepsiszentgyörgyi politikus szerint Kövér kifejtette, hogy Tőkés László - aki az Erdélyi Magyar Nemzeti Tanács (EMNT) elnöke - az erdélyi szervezetek közötti együttműködés pillére kell hogy legyen, illetve az MPP vezetőinek be kell látniuk, hogy az erdélyi magyarságot az RMDSZ képviseli a román parlamentben.
A sepsiszentgyörgyi MPP-elnök azt a következtetést vonta le, hogy a pártnak rendeznie kell a viszonyát Tőkéssel. Az EMNT és az MPP csúcsvezetősége közötti viszony akkor romlott meg alaposan, amikor az EMNT 2009-ben magyar összefogás név alatt együttműködési keretet alakított ki a Romániai Magyar Demokrata Szövetséggel (RMDSZ).

Szász másképp emlékszik
Másképp emlékszik viszont a találkozón elhangzottakra Szász Jenő, az MPP elnöke, akinek korábban a párt élére való újraválasztását ellenezte és kifogásolta a párt Tőkéssel való szorosabb együttműködést szorgalmazó szárnya.
Szász Jenő szerint a háromszéki politikusok félreértették a Kövér László által mondottakat, hiszen valójában nem a fideszes politikus szorgalmazza az együttműködést, hanem valamennyien úgy látják, hogy az EMNT számára az egyetlen járható út, ha visszatér a nemzeti oldalhoz. Szász szerint Kövér is úgy látja: elfogadhatatlan, hogy az EMNT párttá alakuljon. Hozzátette: ők nyitottak az együttműködésre a Tőkés László által vezetett szervezettel.
Az EMNT szerint ugyanakkor egyelőre akadályt jelent az együttműködésben, hogy az MPP legutóbbi kongresszusán megszavazták azt a kirekesztő határozatot, miszerint az EMNT-tagok nem lehetnek MPP-tagok is. "A párbeszéd feltétele az lehet, ha az MPP-kongresszus megszünteti ezt az EMNT-ellenes határozatot" - nyilatkozta a Krónikának Demeter Szilárd, Tőkés László sajtófőnöke.
(MTI)


Na Sas (in lb rom) mar a sajat embereit is meghazuttolja ki ez az embeeer??? Jobb lenne ha elhuzna mar orokre ki a Jupiterre!!!
25.
Zsoltk
|
2010-08-20. péntek, 09:51
Nem baj majd a Pindur Pandúrok (MPP) megmentik a világot - "és a világ ismét megmenekült, hála a Pindur Pandúroknak" :))
24.
rohog a vakbelem
|
2010-08-20. péntek, 09:48
ez a jeno tenyleg nem tud szamolni se, az utobbi nyilatkozataibban mindig mas szamot mond a leepitesekkel kapcsolatosan, sot ami csucs az egeszben: eddig az volt hogy tul sokat epitenek le, most meg , hogy alkalmazni kellene meg 51et a kormanyrendelet szerint, hogy meglegyen a letszam. szornyu ez az ember vagy inkabb malac :))))))) az utobbi jobban illik ra
23.
Attila31
|
2010-08-20. péntek, 09:48
Hat ennek elment az esze.... Meghogy alkalmazni ??? legalabb 35-40 % at el kene kuldeni es hatekony emberekel dolgozni akik tudnak is valami eredmenyt felmutatni. Az ido idejeben szoktak es tanultak meg ezt a rendszert igy ideje lenne mar valtoztani rajta. Kedvesen beszelni az emberrel, es a munkaido kezdeten es vegen a munkahelyukon jelen lenni.
.
Kinek is kampanyolt az MPP a valasztasokor ?? Ezt elfelejti most mondani...
.
Miert kell amugy is kicsiny magyarsagunkat megosztani ??
22.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 09:41
Nem telik el olyan het hogy ne az idiota jenciket lassam valahol, fejezzetek mar be ot es mellozetek...
21.
istipistix
|
2010-08-20. péntek, 09:40
Kedves Antalfi Jozsef:

Mi a francert kell undorito jenoketol interjut kerni?????? Ki szaszjeno? Ha tovabbra is adtok le rola ilyen baromsagokat eskuszom eletemben ne fogok venni egy hiradot sem es az oldalt sem fogom olvasni...so:t bojkotalni fogom?
Ki lopos szaszjeno hogy kivancsi legyen valaki a velemenyere???? Csak a cimet olvastam el a tobbit nem mert a moslek ami kifolyik a szajan elkepesztooo.

Fejezzetek be mar jenoket es hagyjatok rothadjon ahol megerdemli, ugyis csak vitat szit mindig.

Kedves Antalfi Jozsef, nem tudom ismerem-e szemelyesen de lejaratta magat elottem az is biztos.
Nem tisztelettel.
20.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 09:40
13. Anonimxy

Istenemre mondom, nem értem ezeket az udmr-s hőbörgőket! Felfogadtam, hogy nem írok többet, de ez akkora baromságot írt, hogy ezt már nem lehet szó nélkül hagyni.

Ezt írja: „Hiaba mert a Kover Laszloval valo talakozas, ezt, eleg kellemetlen helyzetbe hozta…” Kit hozott kellemetlen helyzetbe?? Szász jenőt?? Neked el vannak menve az emeletről!!
Ellenkezőleg agitátorkám, MEG-TISZ-TEL-TE!!! Igen, megtisztelte! A Magyar Országgyűlés Elnöke magánlátogatáson Szász J-t látogatja meg és erre azt mondani, hogy kellemetlen helyzetbe hozta????
Kellemetlen helyzetbe hozta az udmr-t és az udmr-s vezetőket, mert velük szóba se állt. Arra se méltatta őket, hogy legalább az autóból integessen nekik.

Aztán: „...s a FIDESZ , ugylatszik kenytelen alabb hagyni az MPP-vel valo paktalasaban.”
Ellenkezőleg, épp erősítik a „paktálást” azzal, hogy a möpöpős vezérhez látogatott a FIDESZ 1-es számú tagkönyvével rendelkező tag, és aki jelenleg Magyarország második számú közméltósága.
Te, ha valakinél látogatást teszel, azért teszed, mert alább akarod hagyni a barátságot?? Megáll az eszem!! Álmodni sem mertem volna, hogy ekkora taplót cipel a föld a hátán.
S mit teszel azzal akivel erősíteni akarod a barátságot??

Hol van ezeknek az eszük?? Hogy tud egy „ember” ekkora marhaságot állítani?? Hát, az ilyen kommentekkel nem válsz az udmr dicsőségére, az biztos.
19.
zdorf
|
2010-08-20. péntek, 09:37
Olvasom az újságot és röhög még a kép is a falon. Ez a Jenő kész csoda, hogy ő mi mindent csinál és csinált. Lendületbe hozták a várost???????? Miről beszél??????????? Minden lépésbe akadályozák Buntát, lásd körforgalom esetét, támadták, furták, csak nehogy meglegyen és most ők aszfaltoznak utat és járdát?????? Azt viszont nem tudják sokan, hogy azért nem lehetett a tavaly aszfaltozni, mert Jenő elköltötte a 2008as kampány aszfaltozásra a 2009es aszfaltozási pénzeket is, nagy adóságot hagyva maga után. Kellett neki 6 milliárdért szobor a kampanyban, miert nem lehetett még egy hónapot várni vele és akkor meglett volna a feléből? Igaza van Anonim 18nak: DEMAGÓG
18.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 09:28
51el kevesebben dolgoznak mint amennyit a torveny megenged???????? Az kellene hogy meg alkalmazzanak inkabb lekellene epiteni azz egeszet es csak 51 et meghagyni. jenoke hol elsz???????? biztos nem a foldon es a matek sem volt az erosseged, mert szamolni nem tudsz az tuttti. Egy dologhoz ertesz a felretajekoztatashoz es a hazudashoz, azt jol megtanitottak neked a kover barataid
17.
Mihok
|
2010-08-20. péntek, 09:24

Hat ez a jenci ahelyett h odaallna es segitene osszefogni a magyarsagot, megossza, ebbol lesz nekunk autonomiank, mindenkinek kulon kulon otthon a lakasba. Szidja Markoekat, de megkellene nezni kinek is kampanyoltak a legutolso valasztasokor is, hat nem is az rmdsznek, hanem a hajoskapitanynak. Miert nem mocskolja oket a pdl-seket, azert biztos mert rakacsintottak, vigyazzzzz fiu mert foldhoz vagunk. Az egyre inkabb fogyo magyarsagott bombazza szet minden erejevel, nem kell a magyarorszagi politikat kovetni a tobb part rendszert, erre pelda a szlovakiai esett is, nalunk is az kovetkezik hamarosan, ha hagyuk jencit szajjalni es az erdelyi magyarsagot meg jobban darabokra szedni. Ebredjetek emberek!!!!!!!!!!!!!
Kivancsi leszek mit szolnak majd a tanugyisek, ha nem kapjak meg jenci es bandaja miatt a fizetesuket. Igy all ki mellettuk, mikor tudja jol, hogy megtiltotak a tanugyisek fizeteseinek a kiegesziteset es o akkor is penz akar adni nekuk. Demagog

16.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 09:05
MPP???,vagy ugy nevezhetnenk az alkoholistak klubja?Talan.
15.
ICI
|
2010-08-20. péntek, 08:51
JA,úgy akar rajtunk (közalkalmazottakon) segíteni,hogy" köti a kereket" s még a megkurtult béreinket se kapjuk meg. KÖSZI jenőke,majd ha lesz pénzem veszek egy sört neked.
14.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 08:05
Es mondá jenci: "....Akkor is voltak nagyon jóravaló, szabad emberek, most is vannak ilyenek. Az MPP-frakció teljes egészében ilyen .. "
Haha, hihihi, bruhahahaaaaa..., hogy oda ne rohanjak.
Ez a pofatlansag netovabbja.
13.
Anonimxy
|
2010-08-20. péntek, 07:43
Ez a kis mitugralsz pont olyan mint Gigi Becali, ha egy nap nem szerepel a mediaban, belebetegszik . Hiaba mert a Kover Laszloval valo talakozas, ezt, eleg kellemetlen helyzetbe hozta s a FIDESZ , ugylatszik kenytelen alabb hagyni az MPP-vel valo paktalasaban. Hat innen fuj a szel holgyeim es uraim.
Jencike , varom a valaszodat , de legalabb tudnam melyik anonim vagy
12.
sajci
|
2010-08-20. péntek, 00:43
A választópolgárokat kell csábítani, nem a megválasztott RMDSz képviselőket bomlasztani.
Ahogy a népdal mondja: Minden legény fogja ki a magáét, ne keresse soha senki a másét!
11.
asdasd
|
2010-08-19. csütörtök, 23:29
En sem ertrem, h jenoke miert sirankozik az RMDSz-es partfegyelem miatt, mivel az o szolgai (jobb kifejezest nem tudok ra) mindig a nagyfonok altal kiadott modon szavaznak. Egyszerubb lenne jenokenek adni 9 szavazati jogot es kirugni a tobbieket, mert ugyis csak gombnyomogatasra vannak, nem pedig gondolkodasra vagy egyeni velemenyuk kifejtesere.
10.
Anonim
|
2010-08-19. csütörtök, 23:25
Ha annyira RMDSz era lett volna akkor nem tudjak kikenyszeriteni az utolso valasztast. Es kizart dolog, hogy nem csaltak, mivel a valasztas napjan engem is felhivtak, hogy mennyek rajuk szavazni ha meg nem voltam, azonkivul mar nem emlekszem tobb konkret reszletre. Viszont ugy ahogy eddig mindig minden valasztaskor vannak szavazatvasarlasok, csalasok, halott emberek "mennek" szavazni, csoportosan viszik a szavazokat az urnakhoz, persze elotte jol megvalogatjak oket, igy meg vagyok gyozodve, hogy most is hoztak a formajukat.
9.
sajci
|
2010-08-19. csütörtök, 23:16
Szász azon búsul, hogy amikor a "pártfegyelem felüti a fejét", akkor ez sajnos , felülírja az egyéni mozgásterüket

Kérdezte meg volna a nemrég itt járt Kövér László parlamenti elnököt, hogy van-e egyéni mozgástere a Fidesz képviselőknek a szavazásnál. Aligha. Így működik a pártok által képviselt demokrácia ha tetszik, ha nem.
8.
Anonim
|
2010-08-19. csütörtök, 22:36
Szerinted ez fordítva nem igaz :)? Az utolsó választás meg már az RMDSZ érában volt, ezért kizárt dolog, hogy az MPP csalt, szerintem.
7.
asdasd
|
2010-08-19. csütörtök, 22:29

Anonim 6 en remelem, hogy nem ez a helyzet es van is ra egy kepletem. Annyi nem hulye lakosa van Udvarhelynek, mint hulye + konnyen manipulalhato + megveheto + a csalasok osszesen. Ezert van ugyanannyi RMDSz-es es MPP-s tanacsos.

6.
Anonim
|
2010-08-19. csütörtök, 22:07
Csak egy aprócska dologra szeretném felhívni a figyeltemet: Székelyudvarhelyen ugyanannyi RMDSZ tanácsos van mint MPP, ez azt jelenti, hogy Székelyudvarhelyen annyi hülye magyar van mint nem hülye? A szólásszabadságot a román alkotmány is szavatolja :), szerintem mert valakinek esetleg más véleménye van még nem hülye, az is része a demokráciának, hogy vannak emberek más véleményen :).
5.
Anonim
|
2010-08-19. csütörtök, 22:00
4.
asdasd
|
2010-08-19. csütörtök, 21:27
A demokraciat nem tanulni hanem gyakorolni kell. Es az ugy mukodik (elmeletben), hogy mindenki a kampany utan a kampanycsend alatt valasztaskor elmegy es leteszi a voksat. Nem pedig ugy, hogy a szavazas napjan valami elore felvett szoveggel felhiv valaki, es probal affele manipulalni, hogy az MPP-re szavazzak, es nem is ugy, hogy nehany 10 lejert vagy egy meleg etelert osszeszedik a ciganyokat es megmondjak neki, hogy a "rovidebb nevure szavazzatok". Uh jenoke legkozelebb inkabb gyakorold a demokraciat mielott fosolnal rola!!!!
3.
atadom
|
2010-08-19. csütörtök, 21:02
Persze, szerintem is Szasz Jenonek kell. Amennyi kart tett a magzar nep oszefogsaban, egy elet nem eleg, hogy levezekelje.
Ha gondolja neki adom a megmaradt 75 % fizeteasem szappanra, hogy minden hulye magyarnak jusson aki itt maradt es rajuk szavazott. Konnyebben csuszik a kotel, a magyarokat mint szet....................aaaaaaaaaaaaa. Gratulalunk neki. Meg a kovetkezo 20 kilo es o sem lesz jobban remelem mind raragad ami tolunk lekopik
2.
Anonim
|
2010-08-19. csütörtök, 20:57
Csongor itt a csont! Rágjátok!
1.
Anonim
|
2010-08-19. csütörtök, 20:10
na megint kezdodik. Stop elso hozzaszolo. tannananananna. :D
Találatok: 226  Oldalak:   1
1 EUR 4.35 RON
1 USD 3.31 RON
1 GBP 5.23 RON
100 HUF 1.49 RON
1 XAU 183.00 RON
=

Hirdetés

Csíkszereda

Kedd

Hóesés valószínű
Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Max: -4 °CMin: -18 °CMax: -7 °C

Székelyudvarhely

Kedd

Hóesés valószínű
Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Max: -3 °CMin: -12 °CMax: -6 °C

Marosvásárhely

Kedd

Hóesés valószínű
Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Max: -2 °CMin: -12 °CMax: -1 °C

Feliratkozás hírlevélre